het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Waar koop jij Seos 8 waveguides Dre? Die heb ik in de EU namelijk nog niet kunnen vinden?
Re: het "te koop gezien" topic....
SCAN SPEAK ILLUMINATOR 12MU/8731T00 nieuw
Bieden
http://link.marktplaats.nl/m1475260380? ... ialbuttons
Bieden
http://link.marktplaats.nl/m1475260380? ... ialbuttons
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Mocht je serieus nog interesse hebben, heb ik nog wel zeker connecties.SSassen schreef:Waar koop jij Seos 8 waveguides Dre? Die heb ik in de EU namelijk nog niet kunnen vinden?
Re: het "te koop gezien" topic....
Ja maar heb de 10F gekozen, die kost 25% van die Illuminator.Nooby schreef:Zeker! Voor je 3 weg ?
Re: het "te koop gezien" topic....
Zag t ja, mooie ook 
Jantzen Audio Silver Z-cap, 4 pcs: 10uF + 3,9uF premium caps
€ 80,00
http://link.marktplaats.nl/m1493298329? ... ialbuttons
Mundorf SESGO Zilver goud olie caps evo 3,3uF 800v
€ 150,00
http://link.marktplaats.nl/m1492082899? ... ialbuttons
Vifa D19 TD 05 !! let op nieuw old stok !! nog 2 sets over
€ 40,00
http://link.marktplaats.nl/m1488935863? ... ialbuttons
Peerless xls10
€ 100,00
http://link.marktplaats.nl/m1495896852? ... ialbuttons
Jantzen Audio Silver Z-cap, 4 pcs: 10uF + 3,9uF premium caps
€ 80,00
http://link.marktplaats.nl/m1493298329? ... ialbuttons
Mundorf SESGO Zilver goud olie caps evo 3,3uF 800v
€ 150,00
http://link.marktplaats.nl/m1492082899? ... ialbuttons
Vifa D19 TD 05 !! let op nieuw old stok !! nog 2 sets over
€ 40,00
http://link.marktplaats.nl/m1488935863? ... ialbuttons
Peerless xls10
€ 100,00
http://link.marktplaats.nl/m1495896852? ... ialbuttons
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Maar in hoeverre is NOS een voordeel gezien de ferrofluid hierin, gaat de kwaliteit daarvan niet net zo hard achteruit als bij een gebruikte driver?Nooby schreef:Vifa D19 TD 05 !! let op nieuw old stok !! nog 2 sets over
€ 40,00
http://link.marktplaats.nl/m1488935863? ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic....
Hier koop je ze dan nieuw, voor hetzelfde bedrag, maar met garantie.
https://www.soundimports.eu/nl/d19td-05 ... gKAWvD_BwE
https://www.soundimports.eu/nl/d19td-05 ... gKAWvD_BwE
Re: het "te koop gezien" topic....
Gevalletje klinkt interessant met die NOS term maar is t niet dus
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik vind dat bedrag wel interessant hoor.
Dus mannen, haal die NOS tweeters maar onder het stof vandaan. Het vergde wat geduld, maar eíndelijk is dan toch de tijd rijp om onze investeringen om te zetten in klinkende munt.
Dus mannen, haal die NOS tweeters maar onder het stof vandaan. Het vergde wat geduld, maar eíndelijk is dan toch de tijd rijp om onze investeringen om te zetten in klinkende munt.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
Daarom vind ik het wel interessant. Zelf waren we bij die groupbuy 3 euro per tweeter kwijt, dus dat is dan een bijzonder leuk rendement voor tweeters die alleen maar 9 jaar ouder hoefden te worden. 
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Jammer dat ik die groepsaankoop heb gemist
. Dezelfde grap geldt trouwens wel voor meer zaken van kringloop en Marktplaats, de prijzen lijken elk jaar te stijgen. Maar wanneer barst de bubble.... 
Re: het "te koop gezien" topic....
Sommige jeugdliefdes loop je later tegen het lijf en dan denk je ‘was ik zo verblind?’
Re: het "te koop gezien" topic....
Jamo heeft ook eens zo’n monster in de folder gehad, was ik helemaal verliefd op 
