het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Genoeg voor alle forumleden samen:
https://www.hifi.nl/tweedehands/1003961 ... stuks.html
Best mooie dingen als je regelmatig kabels maakt.
https://www.hifi.nl/tweedehands/1003961 ... stuks.html
Best mooie dingen als je regelmatig kabels maakt.
Re: het "te koop gezien" topic....
Sony XB790QS. Een 'echte' Sacd speler, dus geen alleseter, en multichannel. Volledig DSD
https://link.marktplaats.nl/m1479762721
Ik heb zelf de bijna identieke '780', en die is toch wel wat beter dan alle 'alleseters' die ik heb staan. Technisch overigens ook zo goed als gelijk aan de XA3000ES. 2 trafo's, veel volledig gescheiden voedingen, alle caps zijn Elna silmic of Nichicon fine gold.
Loopwerk/ laser is nog goed aan te komen voor redelijke prijzen als dat nodig is.
Ik zou hem voor dit geld bijna als reserve kopen, maar ik heb recentelijk ook nog een (nieuwere) XA1200ES gekocht. Die is niet helemaal van het niveau van deze speler, maar meer een uitdaging om hem op hetzelfde niveau te krijgen. En gezien mijn onderschrift.....maar even rustig aan.
https://link.marktplaats.nl/m1479762721
Ik heb zelf de bijna identieke '780', en die is toch wel wat beter dan alle 'alleseters' die ik heb staan. Technisch overigens ook zo goed als gelijk aan de XA3000ES. 2 trafo's, veel volledig gescheiden voedingen, alle caps zijn Elna silmic of Nichicon fine gold.
Loopwerk/ laser is nog goed aan te komen voor redelijke prijzen als dat nodig is.
Ik zou hem voor dit geld bijna als reserve kopen, maar ik heb recentelijk ook nog een (nieuwere) XA1200ES gekocht. Die is niet helemaal van het niveau van deze speler, maar meer een uitdaging om hem op hetzelfde niveau te krijgen. En gezien mijn onderschrift.....maar even rustig aan.
Re: het "te koop gezien" topic....
Accuton C173-6-095 midwoofer
€ 125,00
http://link.marktplaats.nl/m1485972303? ... ialbuttons
Serieus spul
Ultra high end speakersysteem Accuton Seas Excel Mundorf
€ 2.250,00
http://link.marktplaats.nl/m1481804553? ... ialbuttons
€ 125,00
http://link.marktplaats.nl/m1485972303? ... ialbuttons
Serieus spul
Ultra high end speakersysteem Accuton Seas Excel Mundorf
€ 2.250,00
http://link.marktplaats.nl/m1481804553? ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat is deze ook, bloedserieus spul, het oorspronkelijke van mijn luidsprekers.
https://link.marktplaats.nl/m1480629333
https://link.marktplaats.nl/m1480629333
Re: het "te koop gezien" topic....
Beste jongens inderdaad!
Ik ben een beetje op marktplaats aan t struinen...
Intertechnik Audyn True Copper Max 1uF - 2 stuks
€ 60,00
http://link.marktplaats.nl/m1482403657? ... ialbuttons
Ik ben een beetje op marktplaats aan t struinen...
Intertechnik Audyn True Copper Max 1uF - 2 stuks
€ 60,00
http://link.marktplaats.nl/m1482403657? ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic....
Als ze goed zijn......
Ik heb in het verleden al 2 sets gekocht met dikke ferrofluid........
Heel fraaie units in ieder geval.
Ik heb in het verleden al 2 sets gekocht met dikke ferrofluid........
Heel fraaie units in ieder geval.
Re: het "te koop gezien" topic....
In mijn geval vielen de tweeters veel eerder af en zaten er hobbels in de response.
Repareren is zelf te doen,maar valt niet mee.
Wel handig als je een set speakers klaar hebt staan,maar geen tweeters.
Repareren is zelf te doen,maar valt niet mee.
Wel handig als je een set speakers klaar hebt staan,maar geen tweeters.
Re: het "te koop gezien" topic....
Ok
niet dat ik in de markt ben maargoed haha
Ik heb genoeg dingen half af staan
Ik heb genoeg dingen half af staan
Re: het "te koop gezien" topic....
https://link.marktplaats.nl/m1490397691
Spullen van mijn zolder,mogen voor forumleden weg voor weinig.
Spullen van mijn zolder,mogen voor forumleden weg voor weinig.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
EUR 2,74 korting voor de snelle beslisser. nieuwe gebruiker.
Re: het "te koop gezien" topic....
Wel snel zijn, er zijn er nog maar 2 beschikbaar.Barry2001 schreef:EUR 2,74 korting voor desnelle beslisser.nieuwe gebruiker.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Haha ja, de korting verandert ook per dag zie ik. Toch, als ik hier ergens zo'n FU32 versterker zou kunnen kopen, in een kast, voor zo'n $100 , leuk om eens mee te spelen/pimpen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Peerless (Tymphany) - 6,5 inch-type SDS-160F25PR01-4 stuks
Bieden
http://link.marktplaats.nl/m1495303195? ... ialbuttons
Bieden
http://link.marktplaats.nl/m1495303195? ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic....
https://link.marktplaats.nl/m1494743720
Net als bovenstaande verkoper nog meer moois in de aanbieding!
Net als bovenstaande verkoper nog meer moois in de aanbieding!
Re: het "te koop gezien" topic....
Is praktisch om de hoek ook, die 5" meteen mee nemen en er een 3 weg mee bouwen.... Geheid ruzie thuis als ik dat nu doe
Re: het "te koop gezien" topic....
Inderdaad!
Dan haal je hier een waveguide Seos 8 dome op voor de Dayton tweeters en je hebt een geweldige set in handen.
Dan haal je hier een waveguide Seos 8 dome op voor de Dayton tweeters en je hebt een geweldige set in handen.
Re: het "te koop gezien" topic....
Je ziet t tempo van mn andere projecten, mede door gebrek aan kennis haha. Een 3 weg gaat dan minimaal 2 jaar duren 
Re: het "te koop gezien" topic....
JJ KT88 (new), 4 pc. 100 EUR
-- LiveFidelity
https://link.marktplaats.nl/m1492853273
Iemand in Utrecht of omgeving die deze verkoper kent ?
-- LiveFidelity
https://link.marktplaats.nl/m1492853273
Iemand in Utrecht of omgeving die deze verkoper kent ?
Re: het "te koop gezien" topic....
Geinige buisjes die FU32.Barry2001 schreef:Haha ja, de korting verandert ook per dag zie ik. Toch, als ik hier ergens zo'n FU32 versterker zou kunnen kopen, in een kast, voor zo'n $100 , leuk om eens mee te spelen/pimpen.
Re: het "te koop gezien" topic....
[*]
Dubbel 10 actief per stuk bedoel je tochdre schreef:Wel mooi met 2 side-firing woofers.
