Actief 2 weg kast bouwen

't Houtwormen forum. Ook voor metaal, poly, en andere materialen.
Hier gaat t over de technieken, niet de tools zelf

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Bericht door daniel »

Aangezien je die alu plaat al hebt een beetje overbodig, maar ik heb ook goede ervaring met Schaeffer. Hier heb ik een frontpaneel en rearpaneel laten frezen, met uitsparingen voor knopje, display, aansluitbussen etc. Was vrijwel perfect afgewerkt (alleen de randen niet). Kosten voor twee panelen van 25x10cm, 3mmdik, waarvan 1 aan twee zijden bewerkt, iets van 75,- inclusief verzenden.

Was al te zien op DDIY2005, maar zal eerstdaags eens een fotootje in de showcase zetten.
JuuL
Berichten: 2616
Lid geworden op: za 12 mar 2005, 16:38

Bericht door JuuL »

Jah fototje zou leuk zijn, alleen zou ik er toch geen 75 euro voor over hebben. Het heeft mij nu 8 euro gekost ;).
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Bericht door daniel »

Ja, maar probeer jij maar eens een sub-D-uitfrezing te maken. Of een verzonken stuk plexiglas als display-venster, zonder een afwerkstripje o.i.d. Dat is niet te doen zonder professionele freesapparatuur, en als je die niet hebt, is 75 eurie nog niet eens zo gek.
Plaats reactie