Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn 2016 - > Napraten en foto's
Geplaatst: zo 20 nov 2016, 16:55
Spacecake?dre schreef:Helaas zijn de grote stukken bijna op.
Dat hou ik voor eigen gebruik.
Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/
Spacecake?dre schreef:Helaas zijn de grote stukken bijna op.
Dat hou ik voor eigen gebruik.
Ik gebruik Squeezecommender, al jaren voor de al de Squeezebox versie's.Dan schreef:Vraagje aan Hans: Welk appje gebruik jij op je telefoon om muziek te streamen? Ik gebruik nu Bubbles maar misschien is er een beter alternatief?
FredM schreef:. Mijn winnaar van de dag: de appolito met oude Philips speakers. Daar kun je dagen naar luisteren!
Pjotr schreef:Zeker een erg fijn systeem waar je de hele dag zonder vermoeienis naar kunt luisteren. Beetje dat oude vertrouwde buizenradiogevoel (voor sommigen), Maar dan wel beter...FredM schreef:............Mijn winnaar van de dag: de appolito met oude Philips speakers. Daar kun je dagen naar luisteren!
ds23man schreef:Kijk, dat is dan weer leuk! Iemand die zo'n resultaat neerzet bij zijn eerste project met hulp van dit forum.Pjotr schreef:Zeker een erg fijn systeem waar je de hele dag zonder vermoeienis naar kunt luisteren. Beetje dat oude vertrouwde buizenradiogevoel (voor sommigen), Maar dan wel beter...FredM schreef:............Mijn winnaar van de dag: de appolito met oude Philips speakers. Daar kun je dagen naar luisteren!![]()
![]()
![]()
dre schreef:Maar het klonk ook echt prima!
Dank voor de goede recenties, zijn natuurlijk ook complimenten voor de achtebanOuwebok schreef:Ik vond de D'Appolitos van Sander een prachtig vintage project,
AatV schreef:Gebruik dit topic maar even, maar de vraag is;
komt er weer een luisterdag in Alphen en zo ja, wanneer?
groet,
Aat
Ja! En inderdaad!Shadow schreef:Zal toch wel? Wordt meestal aangekondigd als de luisterdag vh noorden geweest is he?