Ultrazooom 2.0 : ze krijgen geen vleugels
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 2.0 : ze krijgen geen vleugels
Dan maak je maar een foto, jij loopt hier iets te poneren.
Re: Ultrazooom 2.0 : ze krijgen geen vleugels
Ik ga heus niks uit mijn duim zuigen, dit staat er gewoon, wel in het duits uiteraard.
Gr. Walter
Gr. Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 2.0 : ze krijgen geen vleugels
Boter bij de vis Wallo, anders stuur ik een cavia op je af!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33826
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Ultrazooom 2.0 : ze krijgen geen vleugels
dit is zelfbouwaudio.nl, niet verplassen.nl kappen dus.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33826
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Ultrazooom 2.0 : ze krijgen geen vleugels
wie de schoen passe trekke hem aan.
maar t belangrijkste is dat er de afgelopen tijd door een aantal mensen te veel energie gestopt wordt in de verkeerde dingen waardoor het er niet gezelliger op wordt. tijd om er nu mee te kappen. ik kan me goed voorstellen dat mensen weg blijven van t forum hierdoor, en dat gaan we niet laten gebeuren. ik had de hoop dat het inzicht vanzelf zou komen, maar helaas.
maar t belangrijkste is dat er de afgelopen tijd door een aantal mensen te veel energie gestopt wordt in de verkeerde dingen waardoor het er niet gezelliger op wordt. tijd om er nu mee te kappen. ik kan me goed voorstellen dat mensen weg blijven van t forum hierdoor, en dat gaan we niet laten gebeuren. ik had de hoop dat het inzicht vanzelf zou komen, maar helaas.
Re: Ultrazooom 2.0 : ze krijgen geen vleugels
Er is een verschil tussen gelijk hebben, gelijk krijgen en je gelijk perse willen halen.
Zullen we die discussie in een andere thread voortzetten en hier weer over vleugels, ultrazoooms enzo gaan lullen?
Edit: wow, dat gaat snel ineens! Zomaar tig reacties
Edit2: ik zie niet helemaal wat hijgmeisje Diana Krall met tomatensoep, meloen, cavia, vleugels of gelijk krijgen te maken heeft eigenlijk.
Zullen we die discussie in een andere thread voortzetten en hier weer over vleugels, ultrazoooms enzo gaan lullen?
Edit: wow, dat gaat snel ineens! Zomaar tig reacties
Edit2: ik zie niet helemaal wat hijgmeisje Diana Krall met tomatensoep, meloen, cavia, vleugels of gelijk krijgen te maken heeft eigenlijk.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Ultrazooom 2.0 : ze krijgen geen vleugels
Ga ik vandaag in de winkel halen.Walt schreef:Hobbyhifi okt/nov test reckhorn d165,
Re: Ultrazooom 2.0 : ze krijgen geen vleugels
Lees dan ook even de test op de volgende bladzijde, kan je weer even relativeren.bas focal m180 schreef:Ga ik vandaag in de winkel halen.Walt schreef:Hobbyhifi okt/nov test reckhorn d165,
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Ultrazooom 2.0 : ze krijgen geen vleugels
Voor het geld is de d165 erg goed.hannesie schreef:Lees dan ook even de test op de volgende bladzijde, kan je weer even relativeren.bas focal m180 schreef:Ga ik vandaag in de winkel halen.Walt schreef:Hobbyhifi okt/nov test reckhorn d165,
Maar daar ging de discussie niet over.
