To OB(ey) or not to OB(ey)....

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: To OB(ey) or not to OB(ey)....

Bericht door ray5150 »

bas focal m180 schreef:
To OB(ey) or not to OB(ey)....
Die vraag is beantwoordt namelijk ; bijna iedereen is aan de OB .
Oh :?:
Heb hier anders nog gewoon BR staan.
En m'n volgende word ook weer een BR. :mrgreen:
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: To OB(ey) or not to OB(ey)....

Bericht door asterduc »

ik kom dit topic tijdens een zoekaktie toevallig tegen en kan het niet laten om te melden dat ik na jaren verzet tegen OB nu al ruim een half jaar aan het genieten ben van die 'tijdelijke' PLANK met drivers.

Wat ik mis? DYNAMIEK, zo effe door de 100 db knallen met bijhorende aardverschuivingen is er niet meer bij, zeker niet met 'slechts' 1 13"er per kant.

Maar okay, toegegeven, ik word een dag ouder, de Ducati heeft plaatsgemaakt voor een oude fiets en de BMW is omgeruild voor een Fordje.

Of dit een tijdelijk of blijvend fenomeen is zal de toekomst uitmaken, maar ik vrees (of hoop) van niet.

Als die reset er komt dan gaat het vermoedelijk terug naar een stoere behuizing! maar tot die tijd blijf ik gegarandeerd genieten van OB!
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36753
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: To OB(ey) or not to OB(ey)....

Bericht door Pjotr »

bas focal m180 schreef:
To OB(ey) or not to OB(ey)....
Die vraag is beantwoordt namelijk ; bijna iedereen is aan de OB .
Verhip, zie die advertorial nu pas. Waren ze in de aanbieding bij de Mediamarkt? :lol:

P.s. Ed, gaat wel over. Als je ouder wordt, wordt je wijzer in de omgang met je oren maar ambities blijven :mrgreen:
Gebruikersavatar
hans_b
Ook commercieel actief
Berichten: 156
Lid geworden op: do 12 jan 2012, 10:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: To OB(ey) or not to OB(ey)....

Bericht door hans_b »

asterduc schreef:
ik kom dit topic tijdens een zoekaktie toevallig tegen en kan het niet laten om te melden dat ik na jaren verzet tegen OB nu al ruim een half jaar aan het genieten ben van die 'tijdelijke' PLANK met drivers.

Wat ik mis? DYNAMIEK, zo effe door de 100 db knallen met bijhorende aardverschuivingen is er niet meer bij, zeker niet met 'slechts' 1 13"er per kant.

Maar okay, toegegeven, ik word een dag ouder, de Ducati heeft plaatsgemaakt voor een oude fiets en de BMW is omgeruild voor een Fordje.

Of dit een tijdelijk of blijvend fenomeen is zal de toekomst uitmaken, maar ik vrees (of hoop) van niet.

Als die reset er komt dan gaat het vermoedelijk terug naar een stoere behuizing! maar tot die tijd blijf ik gegarandeerd genieten van OB!
Super! Blijf genieten! Doe ik ook al jaren! O:) O:) O:)

PS: je kan een keer bij Jeroen gaan luisteren naar de nieuwe AT woofers dan heb je ook dynamiek
Plaats reactie