mooi gaat het worden!
project: termino
Moderator: Beheerdersteam
Re: project: termino
filter kan echt ingeblikt worden!
al weer een maand of niet aangeraakt,het is goed zo.
laatste stap de filterbehuizing!
uiteraard met carbon/fineer/spuitwerk!
al weer een maand of niet aangeraakt,het is goed zo.
laatste stap de filterbehuizing!
uiteraard met carbon/fineer/spuitwerk!
Re: project: termino
Jaaaaa!!!!!dre schreef:of toch in de kast stampen?
Het kruipluik zit er al
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
dre schreef:of toch in de kast stampen?
hhmmmm......jouw kennende zullen het 2 weergaloos compromisloos uitgevoerde filterkasten worden, heb je er de ruimte voor? Heb je er zin an?
dan zou ik zeggen: gaan!...en heel rap en veel pics plaatsen
en anders, kruipluik los, handel naar binnen scheppen en genieten maar! genoeg projectje op de plank in huize Dre, schat ik zo.
Re: project: termino
ik begrijp!Arno schreef:Jaaaaa!!!!!dre schreef:of toch in de kast stampen?
Het kruipluik zit er al
ik ga het wel serieus overwegen.
mid en laag onderin de kast en het tweetercompartiment is ook groot zat.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
*adem in......adem uit........*
en met welke lamello-frees heb je dat gedaan dan, grote vriend?
en met welke lamello-frees heb je dat gedaan dan, grote vriend?
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28477
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: project: termino
dre schreef:het gaat er om hoe je het bediend
Met twee vingers in je neus zeker????
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
Andre, heb je misschien nog wat plaatjes van metingen? Ik heb het afgelopen uur door je topic zitten bladeren, maar ik heb alleen recente metingen (eigenlijk simulaties) van onder 30 graden kunnen zien.
Re: project: termino
toch staat het ergens,ik heb ik ieder geval geen zin om het hele topic door te struinen. 
Re: project: termino
nu ik m`n meetset redelijk aan de praat heb.....
hier mijn eerste meting:alle units op 1 cm van de units genomen.
hier mijn eerste meting:alle units op 1 cm van de units genomen.
Re: project: termino
alt+printscreen
start>uitvoeren>mspaint plakken, en dan het document opslaan!
start>uitvoeren>mspaint plakken, en dan het document opslaan!
Re: project: termino
Netjes hoor, duidelijk afgestemd zoals jij graag luistert. Aflopend hoog en een kleine presence rond 1kHz.
Re: project: termino
toch maar eens expirimenteren met een wat meer neutrale afstemming.
eens kijken of dat me bevalt.
eens kijken of dat me bevalt.
Re: project: termino
Heb je er ook een Arta meetbox bij?dre schreef:nu ik m`n meetset redelijk aan de praat heb.....
hier mijn eerste meting:alle units op 1 cm van de units genomen.
Re: project: termino
Dus dit is gemeten met de Focusrite en Arta.dre schreef:da`s de volgende stap,samen met een meetversterkertje.
