Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)

Bericht door ds23man »

SSassen schreef:
ds23man schreef:
Beter opletten Sander, alles gaat gebaseerd worden op de TAS3108 met bijbehorende elektronica.
Als Hypex niet zo karig was met informatie, of als dergelijke info verstopt zit in obscure forumposts op verschillende fora, was ik daar ongetwijfeld van op de hoogte. Ik begrijp niet goed dat men zo geheimzinnig doet over dit soort zaken? De TAS3108 is trouwens binnenkort EOL, dus ik hoop dat evt. software wel compatible is met z'n opvolger.
De Tas 3108 is nooit EOL geweest, hebben we al eerder een discussie over gehad. TI wil graag de nieuwste producten promoten. Bovendien heb ik het al eerder gezegd in dit draadje, de dsp zal gebaseerd worden op het DLCP platform.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)

Bericht door ds23man »

SSassen schreef:
ds23man schreef:
Wanneer ga jij eens wat nuttigs doen ipv hier de zaak op te ruien......
Jan heeft gewoon trek in bier en chips, z'n BCE heeft waarschijnlijk een gezellig dagje uit met vriendinnen en dus moet onze Jan zelf voor 't eten zorgen :D
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)

Bericht door Leeuwarden »

ds23man schreef:
Leeuwarden schreef:
Nog een klein beetje peper en dan kan ik weer klaar gaan zitten met bier en chips. Mooi wat vermaak op de zaterdagavond.
Wanneer ga jij eens wat nuttigs doen ipv hier de zaak op te ruien......

Ach gossie... :-&
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)

Bericht door SSassen »

ds23man schreef:
De Tas 3108 is nooit EOL geweest
Hij staat bij TI op 'not recommended for new designs' wat normaliter betekend dat er binnenkort een vervanger komt, of dat deze er al is, en dat dit IC dus op termijn niet meer te leveren zal zijn. Als Hypex natuurlijk een hutkoffer vol heeft ingekocht zal 't niet zo'n probleem zijn, maar ik heb daar geen kijk op.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)

Bericht door FR_Aad »

ds23man schreef:
Leeuwarden schreef:
Nog een klein beetje peper en dan kan ik weer klaar gaan zitten met bier en chips. Mooi wat vermaak op de zaterdagavond.
Wanneer ga jij eens wat nuttigs doen ipv hier de zaak op te ruien......
Nee, stel je voor zeg.
Da's jouw rol hier. :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)

Bericht door ds23man »

FR_Aad schreef:
ds23man schreef:
Leeuwarden schreef:
Nog een klein beetje peper en dan kan ik weer klaar gaan zitten met bier en chips. Mooi wat vermaak op de zaterdagavond.
Wanneer ga jij eens wat nuttigs doen ipv hier de zaak op te ruien......
Nee, stel je voor zeg.
Da's jouw rol hier. :mrgreen:
Had anders de laatste tijd de indruk dan Jan graag die rol wou overnemen.....
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)

Bericht door FR_Aad »

Kan je ook eens op vakantie :-)
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)

Bericht door Leeuwarden »

FR_Aad schreef:
Kan je ook eens op vakantie :-)
Goed idee, kan ik weer terug naar mijn normale gedrag...
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)

Bericht door SSassen »

Forum-actie starten? All-inclusive vakantie naar Torremolinos boeken voor Gerhard? Volgens mij is hij d'r wel aan toe inmiddels, ik doneer 25 euro.

http://www.tui.nl/zonvakantie/spanje/an ... -principe/
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)

Bericht door ds23man »

Leeuwarden schreef:
FR_Aad schreef:
Kan je ook eens op vakantie :-)
Goed idee, kan ik weer terug naar mijn normale gedrag...
Dus je gaat weer over op ijscobar? :think: :think: :think: :think:
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)

Bericht door Leeuwarden »

SSassen schreef:
Forum-actie starten? All-inclusive vakantie naar Torremolinos boeken voor Gerhard? Volgens mij is hij d'r wel aan toe inmiddels, ik doneer 25 euro.

http://www.tui.nl/zonvakantie/spanje/an ... -principe/

Verkwisting van geld. Hij kan wel mee met de uittocht van uitgeprocedeerde IS asielzoekers. Mooi naar een warm land en hij valt er ook niet op... :-&
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)

Bericht door Henkjan »

nou, dat zelf overeengekomen staat-t-vuren tussen ds23man en SSassen duurt nog korter dan die onderhandeld door de UN.... kappen maar & terug in je eigen hok

ik kan me voorstellen dat Hypex niet blij is met dat gebral in hun persbericht. ik :schoon: zo wel weer.
Plaats reactie