De Tas 3108 is nooit EOL geweest, hebben we al eerder een discussie over gehad. TI wil graag de nieuwste producten promoten. Bovendien heb ik het al eerder gezegd in dit draadje, de dsp zal gebaseerd worden op het DLCP platform.SSassen schreef:Als Hypex niet zo karig was met informatie, of als dergelijke info verstopt zit in obscure forumposts op verschillende fora, was ik daar ongetwijfeld van op de hoogte. Ik begrijp niet goed dat men zo geheimzinnig doet over dit soort zaken? De TAS3108 is trouwens binnenkort EOL, dus ik hoop dat evt. software wel compatible is met z'n opvolger.ds23man schreef:Beter opletten Sander, alles gaat gebaseerd worden op de TAS3108 met bijbehorende elektronica.
Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)
SSassen schreef:Jan heeft gewoon trek in bier en chips, z'n BCE heeft waarschijnlijk een gezellig dagje uit met vriendinnen en dus moet onze Jan zelf voor 't eten zorgends23man schreef:Wanneer ga jij eens wat nuttigs doen ipv hier de zaak op te ruien......
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)
ds23man schreef:Wanneer ga jij eens wat nuttigs doen ipv hier de zaak op te ruien......Leeuwarden schreef:Nog een klein beetje peper en dan kan ik weer klaar gaan zitten met bier en chips. Mooi wat vermaak op de zaterdagavond.
Ach gossie...
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)
Hij staat bij TI op 'not recommended for new designs' wat normaliter betekend dat er binnenkort een vervanger komt, of dat deze er al is, en dat dit IC dus op termijn niet meer te leveren zal zijn. Als Hypex natuurlijk een hutkoffer vol heeft ingekocht zal 't niet zo'n probleem zijn, maar ik heb daar geen kijk op.ds23man schreef:De Tas 3108 is nooit EOL geweest
Re: Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)
Nee, stel je voor zeg.ds23man schreef:Wanneer ga jij eens wat nuttigs doen ipv hier de zaak op te ruien......Leeuwarden schreef:Nog een klein beetje peper en dan kan ik weer klaar gaan zitten met bier en chips. Mooi wat vermaak op de zaterdagavond.
Da's jouw rol hier.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)
Had anders de laatste tijd de indruk dan Jan graag die rol wou overnemen.....FR_Aad schreef:Nee, stel je voor zeg.ds23man schreef:Wanneer ga jij eens wat nuttigs doen ipv hier de zaak op te ruien......Leeuwarden schreef:Nog een klein beetje peper en dan kan ik weer klaar gaan zitten met bier en chips. Mooi wat vermaak op de zaterdagavond.
Da's jouw rol hier.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)
Goed idee, kan ik weer terug naar mijn normale gedrag...FR_Aad schreef:Kan je ook eens op vakantie
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)
Forum-actie starten? All-inclusive vakantie naar Torremolinos boeken voor Gerhard? Volgens mij is hij d'r wel aan toe inmiddels, ik doneer 25 euro.
http://www.tui.nl/zonvakantie/spanje/an ... -principe/
http://www.tui.nl/zonvakantie/spanje/an ... -principe/
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)
Dus je gaat weer over op ijscobar?Leeuwarden schreef:Goed idee, kan ik weer terug naar mijn normale gedrag...FR_Aad schreef:Kan je ook eens op vakantie
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)
SSassen schreef:Forum-actie starten? All-inclusive vakantie naar Torremolinos boeken voor Gerhard? Volgens mij is hij d'r wel aan toe inmiddels, ik doneer 25 euro.
http://www.tui.nl/zonvakantie/spanje/an ... -principe/
Verkwisting van geld. Hij kan wel mee met de uittocht van uitgeprocedeerde IS asielzoekers. Mooi naar een warm land en hij valt er ook niet op...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Hypex 2-channel DSP versterker! (ook met USB Audio en SPDIF)
nou, dat zelf overeengekomen staat-t-vuren tussen ds23man en SSassen duurt nog korter dan die onderhandeld door de UN.... kappen maar & terug in je eigen hok
ik kan me voorstellen dat Hypex niet blij is met dat gebral in hun persbericht. ik
zo wel weer.
ik kan me voorstellen dat Hypex niet blij is met dat gebral in hun persbericht. ik
