Pagina 8 van 10

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: di 22 jun 2021, 16:25
door WrineX
jammer heb echt wel weer zin in een leuke luisterdag. mocht ik iets kunnen betekenen daarin dan hoor ik het graag. :)

wellicht dat we iets kunnen in of na de zomer :)alles lijkt de goede kant op te gaan zo ver

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: di 22 jun 2021, 17:41
door jeroen_d
Ja ik hoop ook weer met Daudio op de Dutch Audio Event in Veldhoven te kunnen staan 30/31 oktober en dat ze het commercieel voor elkaar krijgen met voldoende deelnemers. Ben benieuwd of dat wel gaat met de 1,5 meter regel. Wellicht hoeft die 1,5 meter tegen die tijd niet meer in combinatie met de CoronaCheck app.

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: vr 25 jun 2021, 23:02
door Kappa7
Die 1.5M is nu al van de baan als je maar toegang kaarten verkoopt en de mensen getest, geprikt of ziek geweest zijn.

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: za 26 jun 2021, 11:21
door Henkjan
lijkt me ook niet iets wat we moeten willen. gewoon even wachten wat de zomer brengt en dan gewoon zonder beperkingen

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: za 26 jun 2021, 11:45
door Pjotr
Lijkt mij ook even de ontwikkelingen afwachten to na de zomer. Je kunt gewoonweg geen afstand houden met een ZBA dag. Je moet soms iemand echt uit een versterker of speaker trekken :D

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: za 26 jun 2021, 13:59
door John P
Dan hebben we ook nog even de tijd om het project op tijd af te hebben. Dat zei ik bij de vorige ZBA dagen ook altijd, maar dat er iemand luistert ho maar.

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: za 26 jun 2021, 14:23
door Pjotr
John P schreef:
Dan hebben we ook nog even de tijd om het project op tijd af te hebben. Dat zei ik bij de vorige ZBA dagen ook altijd, maar dat er iemand luistert ho maar.
Dat Covid gedoe gaat toch ook weer niet zóóóó lang duren hoop ik? :lol:

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: za 26 jun 2021, 14:35
door Leeuwarden
Haal die smiley maar weg, de eerste berichten over hervaccinatie duiken al op. Over tien jaar zien we er allemaal uit als een speldenkussen…

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: za 26 jun 2021, 21:32
door Walt
Ach ik mag elke avond (diabetes)… :mrgreen:

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: za 26 jun 2021, 22:04
door Henkjan
Leeuwarden schreef:
..... Over tien jaar…
ja, dan heb ik die KT88 wel eens af denk ik (hoop ik :lol: )

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: za 26 jun 2021, 22:14
door Leeuwarden
Was je daar mee bezig dan?

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: za 26 jun 2021, 22:17
door Henkjan
ja ja. ik haal de onderdelen minstens 1 keer per jaar uit de doos

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: za 26 jun 2021, 22:37
door Pjotr
Ja hoort dat. Je hebt dat spul om van te genieten. Gebruiken is maar bijzaak :sure:

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: di 13 jul 2021, 19:17
door richard
Henkjan schreef:
lijkt me ook niet iets wat we moeten willen. gewoon even wachten wat de zomer brengt en dan gewoon zonder beperkingen
Eens. Al zullen de meesten van onze doelgroep de prikjes al wel hebben gehad, en degenen die dat niet willen hun eigen verantwoording hebben, lijkt het me het handhaven van de 1,5 meter regel de grootste belemmering.

Vragen naar een vaccinatiebewijs of negatieve coronatest voor toegang lijkt me niet iets wat je als organisatie zou moeten willen.

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: do 15 jul 2021, 19:32
door Wowly
Vwb Breda, het moet echt helemaal koosjer zijn om bij elkaar te zijn. Er zijn een aantal leden met beperkte weerstand die er ook bij willen zijn , en zonder hun wil ik nix organiseren. Of voor iedereen, of dan maar wat langer wachten. Tenminste, zo sta ik erin tenminste

Ik verwacht echter dat in october alles wel weer mogelijk zal zijn (zelfs al wat eerder), dus.... wat in het vat zit verzuurt niet!

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: do 15 jul 2021, 20:09
door Henkjan
helemaal mee eens Jan, gewoon pas organiseren als t echt weer voor iedereen kan

als je t vergelijkt met de doorlooptijd van t gemiddelde project hier dan is t helemaal niet lang geweest :lol:

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: do 15 jul 2021, 20:48
door Shadow
KT88 kuch :lagge:

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: do 15 jul 2021, 23:14
door Pjotr
Shadow schreef:
KT88 kuch :lagge:
De jouwe of die van HJ? Kuch kuch :lagge:

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: do 15 jul 2021, 23:45
door OpaBert
Henkjan schreef:
ja ja. ik haal de onderdelen minstens 1 keer per jaar uit de doos
Ja begint hier ook op te lijken
Wel met KTbuizen maar op papier :D
Kan gewoon ff niet de wil op brengen daar een paar daagjes met de soldeerbout bezig te zijn
Dan is het klaar , maar Opa heeft geen zin En tegen je zin ga je geen hobby doen
Morgen ook weer een smoes Lege koelkast Dus boodschappen en van Free practice F1 en Smiddags qualificatie
Zaterdag de Sprint race
Zondag de Race Dus de eerste 3 dagen een goeie smoes HJ :lol:

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: vr 16 jul 2021, 0:49
door jvenema
Ik snap opa helemaal.

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: vr 16 jul 2021, 6:31
door hardbats
OpaBert schreef:
en van Free practice F1 en Smiddags qualificatie
Als opa Smiddags de kwalificatie wilt gaan kijken mist opa de kwalificatie die savonds tussen 19:00 en 20:00 wordt gereden :wink:

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: vr 16 jul 2021, 9:43
door OpaBert
hardbats schreef:
OpaBert schreef:
en van Free practice F1 en Smiddags qualificatie
Als opa Smiddags de kwalificatie wilt gaan kijken mist opa de kwalificatie die savonds tussen 19:00 en 20:00 wordt gereden :wink:
Ohh is dat zo Kijk ik toch vanavond ook
Ik heb weer Ziggo Sport
Dankzij ongeveer 6 uur bellen met Caiway en koning en hartman vermoed ik

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: di 10 aug 2021, 17:52
door WrineX
ik kijk al uit naar een nieuwe luisterdag wanneer het weer kan :) gezellig !!

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: di 10 aug 2021, 20:59
door dre
Volgend jaar pas vermoed ik.

Re: discussietopic luisterdagen....

Geplaatst: di 10 aug 2021, 22:30
door OpaBert
Jammer mis het wel zo middag even met je vrienden kletsen O:)