dat kun je wel zeggen jasietse schreef:Kijk, se komme d'r an.
Pico Tango bouw en keuze topic
Moderator: Beheerdersteam
Re: Pico Tango bouw en keuze topic
Bump,
ik heb ze een hele tijd weg gelegd, maar nu eindelijk ze een x kunnen beluisteren, al was het maar 1tje
ik moet zeggen ze klinken erg goed in het midden en hoog gebied alleen overheerst laag nogal ( wat ook was voorspeld)
ik denk zelf dat er nog een boel gefilterd moet worden maar het ziet er in ieder geval al goed uit:)
( foto's volgen later)
groeten
ik heb ze een hele tijd weg gelegd, maar nu eindelijk ze een x kunnen beluisteren, al was het maar 1tje
ik moet zeggen ze klinken erg goed in het midden en hoog gebied alleen overheerst laag nogal ( wat ook was voorspeld)
ik denk zelf dat er nog een boel gefilterd moet worden maar het ziet er in ieder geval al goed uit:)
( foto's volgen later)
groeten
