De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
OWC
Ook commercieel actief
Berichten: 3854
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door OWC »

rikpost schreef: za 01 okt 2022, 16:27
Davis woofertje met ringradiator tweet en wave guide ?
Ziet er wel gelikt uit in ieder geval O:)
Monacor SPH165-KEP zo te zien.
Waveguide is Monacor WG300 met een of andere Peerless/Vifa/Tymphany ring-radiator (daar zijn nogal wat smaakjes van die er allemaal hetzelfde uitzien)
Gebruikersavatar
OWC
Ook commercieel actief
Berichten: 3854
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door OWC »

rikpost schreef: za 01 okt 2022, 17:33
En dat wel mooi afgewerkte kastje ?
Audio technology ?
Met een bandje of AMT ?
Ziet eruit als een Mundorf AMT25CM1.1-R

Volgens mij met een Dynaudio woofer, maar kan ook hivi research/Jantzen of idd Audio tech, die hebben allemaal ook iets wat er op lijkt

Groene kastjes Morel CAT 378 met een Morel woofer.
Laatst gewijzigd door OWC op za 01 okt 2022, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door Walt »

Nee dat is een audiotechnology 18H52
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door Walt »

In 2012 had ik iets gelijksoortigs, ben benieuwd of Dre uiteindelijk ook op hezelfde uitkomt:

download/file.php?id=53607&mode=view

viewtopic.php?t=15705&start=350
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door WrineX »

Mundorf AMT25CM1.1-R

vraag me af waarom de faceplate alu is .. meest rare keuze. of er zit nog wat achter :) vreemd

ze willen schijnbaar niet een magnetisch veld wat vlakker is :)
Gebruikersavatar
OWC
Ook commercieel actief
Berichten: 3854
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door OWC »

WrineX schreef: za 01 okt 2022, 19:23
Mundorf AMT25CM1.1-R

vraag me af waarom de faceplate alu is .. meest rare keuze. of er zit nog wat achter :) vreemd

ze willen schijnbaar niet een magnetisch veld wat vlakker is :)
Omdat dat duurder aanvoelt en er beter uitziet ;)

Bij zo'n AMT werkt dan de faceplate als een soort demodulatie ring?
Anders heeft het namelijk ook weinig effect.
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door WrineX »

OWC schreef: za 01 okt 2022, 19:30
WrineX schreef: za 01 okt 2022, 19:23
Mundorf AMT25CM1.1-R

vraag me af waarom de faceplate alu is .. meest rare keuze. of er zit nog wat achter :) vreemd

ze willen schijnbaar niet een magnetisch veld wat vlakker is :)
Omdat dat duurder aanvoelt en er beter uitziet ;)

Bij zo'n AMT werkt dan de faceplate als een soort demodulatie ring?
Anders heeft het namelijk ook weinig effect.
De faceplate zou kunnen dienen als pole piece, daarom zou ik staal gebruiken.

dit is met alu... PIC 1. als ze al en backplate hebben van staal maar daar ga ik even van uit.

Pic 2 als de front plate staal zou zijn, geen idee waarom je er anders een plaat voor doet met slots. dat hindert alleen maar. kun je net zo goed alles weg laten.


Pic 3 veld wat je hebt met alu... of niks ervoor geen faceplate.

Pic 4 als je staal zou gebruiken. minus wat slots zouden doen. gezien je die niet kan moddelen in FEMM wat meestal werkt is gewoon de helft van de staal dikte gebruiken, als 50% slots zijn. dus in dit ding 6mm staal met slots. en heb 3mm gekozen.. had eigenlijk 1.5 moeten nemen dan kwam 3 mm overheen met het alu wat ze gebruiken wat niks doet.

bijna 2 keer zo hoge veldsterkte met staal.. en vlakker. zonder nadelen. maar gezien ze alu ervoor plakken zonder functie behalve kinder vingers moeten ze het met 4-6dB minder doen..
Bijlagen
alu.jpg
staal.jpg
veld alu.jpg
veld staal.jpg
Laatst gewijzigd door WrineX op za 01 okt 2022, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door Pjotr »

WrineX schreef: za 01 okt 2022, 19:47

De faceplate zou kunnen dienen als pole piece, daarom zou ik staal gebruiken.
Dacht dat dat sowieso het uitgangspunt is bij een AMT tweeter.
Gebruikersavatar
OWC
Ook commercieel actief
Berichten: 3854
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door OWC »

WrineX schreef: za 01 okt 2022, 19:47
OWC schreef: za 01 okt 2022, 19:30
WrineX schreef: za 01 okt 2022, 19:23
Mundorf AMT25CM1.1-R

vraag me af waarom de faceplate alu is .. meest rare keuze. of er zit nog wat achter :) vreemd

ze willen schijnbaar niet een magnetisch veld wat vlakker is :)
Omdat dat duurder aanvoelt en er beter uitziet ;)

Bij zo'n AMT werkt dan de faceplate als een soort demodulatie ring?
Anders heeft het namelijk ook weinig effect.
De faceplate zou kunnen dienen als pole piece, daarom zou ik staal gebruiken.

dit is met alu... PIC 1. als ze al en backplate hebben van staal maar daar ga ik even van uit.

Pic 2 als de front plate staal zou zijn, geen idee waarom je er anders een plaat voor doet met slots. dat hindert alleen maar. kun je net zo goed alles weg laten.


Pic 3 veld wat je hebt met alu... of niks ervoor geen faceplate.

Pic 4 als je staal zou gebruiken. minus wat slots zouden doen. gezien je die niet kan moddelen in FEMM wat meestal werkt is gewoon de helft van de staal dikte gebruiken, als 50% slots zijn. dus in dit ding 6mm staal met slots. en heb 3mm gekozen.. had eigenlijk 1.5 moeten nemen dan kwam 3 mm overheen met het alu wat ze gebruiken wat niks doet.

bijna 2 keer zo hoge veldsterkte met staal.. en vlakker. zonder nadelen. maar gezien ze alu ervoor plakken zonder functie behalve kinder vingers moeten ze het met 4-6dB minder doen..
Ah juist, ja dat was mijn idee ook.
Ik dacht even dat je zonder bedoelde of met kunststof.
Type staal maakt waarschijnlijk ook nog iets uit?
Hoewel het wel erg dun is hier natuurlijk.

Faceplate is waarschijnlijk meer een idee voor bescherming voor de vingertjes plus evt looks.
Laatst gewijzigd door OWC op za 01 okt 2022, 20:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door WrineX »

Pjotr schreef: za 01 okt 2022, 19:53
WrineX schreef: za 01 okt 2022, 19:47

De faceplate zou kunnen dienen als pole piece, daarom zou ik staal gebruiken.
Dacht dat dat sowieso het uitgangspunt is bij een AMT tweeter.
niet altijd :) kan ook zonder. als je meer gezeik hebt dan het oplevert :) goede reden om het niet te doen. ik heb wel een aantal gemaakt zonder. als het genoeg is wat betreft output (laaag) maar mogelijk om met een woofertje te koppellen. prima :)

maar als een product. zou ik er niet voor kiezen om de nadelen te hebben van een front polepiece. maar niet de voordelen... wat ze doen dus door alu te grebruiken
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door Pjotr »

Die snap ik niet helemaal. Hoe wil je een magnetisch veld creëren loodrecht op het stralingsvlak zonder de faceplate als pole piece? Een AMT is toch geen planar?
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door richard »

OWC schreef: za 01 okt 2022, 19:59
...
Type staal maakt waarschijnlijk ook nog iets uit?
Is dat geen ijzer (ongelegeerd staal)?
Laatst gewijzigd door richard op za 01 okt 2022, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door WrineX »

OWC schreef: za 01 okt 2022, 19:59
WrineX schreef: za 01 okt 2022, 19:47
OWC schreef: za 01 okt 2022, 19:30


Omdat dat duurder aanvoelt en er beter uitziet ;)

Bij zo'n AMT werkt dan de faceplate als een soort demodulatie ring?
Anders heeft het namelijk ook weinig effect.
De faceplate zou kunnen dienen als pole piece, daarom zou ik staal gebruiken.

dit is met alu... PIC 1. als ze al en backplate hebben van staal maar daar ga ik even van uit.

Pic 2 als de front plate staal zou zijn, geen idee waarom je er anders een plaat voor doet met slots. dat hindert alleen maar. kun je net zo goed alles weg laten.


Pic 3 veld wat je hebt met alu... of niks ervoor geen faceplate.

Pic 4 als je staal zou gebruiken. minus wat slots zouden doen. gezien je die niet kan moddelen in FEMM wat meestal werkt is gewoon de helft van de staal dikte gebruiken, als 50% slots zijn. dus in dit ding 6mm staal met slots. en heb 3mm gekozen.. had eigenlijk 1.5 moeten nemen dan kwam 3 mm overheen met het alu wat ze gebruiken wat niks doet.

bijna 2 keer zo hoge veldsterkte met staal.. en vlakker. zonder nadelen. maar gezien ze alu ervoor plakken zonder functie behalve kinder vingers moeten ze het met 4-6dB minder doen..
Ah juist, ja dat was mijn idee ook.
Ik dacht even dat je zonder bedoelde of met kunststof.
Type staal maakt waarschijnlijk ook nog iets uit?
Hoewel het wel erg dun is hier natuurlijk.

Faceplate is waarschijnlijk meer een idee voor bescherming voor de vingertjes plus evt looks.
Soort staal valt wel mee, Hier een met 1006 staal. plaats van pure iron, 1008 is meest gebruik koud gerold, die heb ik helaas niet, maar 1006 wel en dat is kwar veld het zelfde , zo niet beter.

hoe dan ook omdat dit een plaatje is met ferriet komt het nooit boven het saturatie punt van het staal met Neo's wellicht wel. maar dat zou geen keuze zijn om alu te gebruiken dus.
Bijlagen
veld staal 1006.jpg
Laatst gewijzigd door WrineX op za 01 okt 2022, 20:22, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
OWC
Ook commercieel actief
Berichten: 3854
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door OWC »

richard schreef: za 01 okt 2022, 20:10
OWC schreef: za 01 okt 2022, 19:59
...
Type staal maakt waarschijnlijk ook nog iets uit?
Is dat geen ijzer (ongelegeerd staal)?
Dat klopt helemaal, was even te snel met volks begrippen. :lol:
Maar aangezien het merendeel van engineers zelfs de term roestvrij staal durft te gebruiken .... :shock:
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door WrineX »

richard schreef: za 01 okt 2022, 20:10
OWC schreef: za 01 okt 2022, 19:59
...
Type staal maakt waarschijnlijk ook nog iets uit?
Is dat geen ijzer (ongelegeerd staal)?
ik gebruik altijd pure iron inderdaad. vrij zelden kom ik boven het saturatie punt dus :)
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door WrineX »

OWC schreef: za 01 okt 2022, 20:14
richard schreef: za 01 okt 2022, 20:10
OWC schreef: za 01 okt 2022, 19:59
...
Type staal maakt waarschijnlijk ook nog iets uit?
Is dat geen ijzer (ongelegeerd staal)?
Dat klopt helemaal, was even te snel met volks begrippen. :lol:
Maar aangezien het merendeel van engineers zelfs de term roestvrij staal durft te gebruiken .... :shock:
roestvast toch ;)
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door WrineX »

Pjotr schreef: za 01 okt 2022, 20:07
Die snap ik niet helemaal. Hoe wil je een magnetisch veld creëren loodrecht op het stralingsvlak zonder de faceplate als pole piece? Een AMT is toch geen planar?
zoals in het eerste plaatje. ze gebruiken in feite geen pole piece gezien alu niet als pole piece kan dienen

een AMT is een planar maar dan laten we zegen 10 kleine planars maar die bewegen van links naar rehcts plaats van voor naar achter. een planar heeft de magneten 90 graden gedraaid en afwisselend. noord omhoog zuid omhoog , noord omhoog etc etc de traces van een amt hebben dus voordeel aan dat de front pole piece laten we zeggen zuid is en de achterplaat noord. zonder pole piece gebeurd dit ook maar is geen gesloten circuit. en dus zonde :) ze reiken niet helemaal in het midden (of heel weinig) daarom heeft de originele amt die gekke drie hoeken op de magneet. waar het veld het sterkste is zijn ze wat dikker en meer naar het midden toen wat minder maar genoeg om zoveel als mogelijk het veld daar heen te transporteren (geen idee hoe ik het anders moet uitleggen als ik het al kan) mij een raadsel waarom zo dikke driehoeken gezien het veld helemaal niet zo bijzonder
sterk is maar wellicht mis ik daar iets, of vergis ik me in de magneten die ze gebruikten :)
Laatst gewijzigd door WrineX op za 01 okt 2022, 20:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
OWC
Ook commercieel actief
Berichten: 3854
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door OWC »

WrineX schreef: za 01 okt 2022, 20:11
Soort staal valt wel mee, Hier een met 1006 staal. plaats van pure iron, 1008 is meest gebruik koud gerold, die heb ik helaas niet, maar 1006 wel en dat is kwar veld het zelfde , zo niet beter.

hoe dan ook omdat dit een plaatje is met ferriet komt het nooit boven het saturatie punt van het staal met Neo's wellicht wel. maar dat zou geen keuze zijn om alu te gebruiken dus.
Ik bedoelde ijzer overigens. ;)

Maar ja, dat is of een hogere gevoeligheid, of je hebt meet wiggle room om -3dB punt een beetje lager te krijgen.
Daarnaast lijkt BL ook iets meer symmetrisch?
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door VintageHarry »

Deze box zag ik op een van de foto’s, zo’n model spreekt me wel aan. Welke is dit?
5F98BEDC-5C70-46EB-A867-5EFE8062AB09.jpeg
Gebruikersavatar
OWC
Ook commercieel actief
Berichten: 3854
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door OWC »

Iets met SB Acoustics en Satori
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door pappaleo »

Is van Rudy (RumoH). Wel SB acoustics, geen Satori volgens mij.
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door VintageHarry »

Ok, thanks! Zal Rudy eens vragen dan.
ReneN
Berichten: 222
Lid geworden op: vr 31 aug 2007, 17:16

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door ReneN »

Ik vond het een leuke dag. Hoewel ik de eerste en de laatste set niet gehoord heb was het bijzonder om de verschillende interpretaties en uitwerkingen te zien en te horen. Ik ben zelf nul technisch, ik doe wel íets in zelfbouw maar dat is dan meestal het hout-gedeelte. Zie ook mijn audio-site https://home.kpn.nl/r.nieuwenhuis/index.htm en viewtopic.php?t=22314. Als er iets gesoldeerd moet worden besteed ik het al uit.... :roll: . Overigens is bij beiden alles alweer anders, ik "moet" het eigenlijk maar eens gaan bijwerken.

Ik was hier nog nooit geweest, maar wat een leuk zaaltje. Het enige nadeel van die ene ruimte was wel dat je niet even naar een andere luisterkamer kon lopen als je het even niet zo fraai vond en dan echt dat uur "uit moest zitten". Goed, even op instellen een volgende keer en dan is het óók goed.

Wat mij echt overrompelde waren de luidsprekers van Dre. Een téstsetje??? :-s . Wat een natuurlijkheid kwam daar uit, ik zou ze zo (bijna) willen inruilen voor mijn open baffles..... =; .

Dank aan de organisatie van deze leuke dag!
Gebruikersavatar
OWC
Ook commercieel actief
Berichten: 3854
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door OWC »

pappaleo schreef: za 01 okt 2022, 21:48
Is van Rudy (RumoH). Wel SB acoustics, geen Satori volgens mij.
Ohja, dat klopt, moest nog even een keer kijken, dat is volgens mij de SB29RDAC-C000-4 tweeter.
Fraaie combi speakers trouwens.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door pappaleo »

](*,) Het was een leuke dag.
Hierbij een overzichtje met foto's, waarvan enkele "geleend" van anderen, met -voorzover bekend- een beschrijving van de speaker.
DSCN0419.JPG
DSCN0419.JPG (30.64 KiB) 368 keer bekeken
De kast rechts is een 3weg basreflex ontwerp van Rudy met SB units, de groene kast is van Mtraxx met een Dayton woofer. Tweeter weet ik zo 1-2-3 niet.
.
DSCN0421.JPG
DSCN0421.JPG (24.71 KiB) 368 keer bekeken
Deze witte kast heeft voor mij zowel onbekende units als een onbekende bouwer.
.
DSCN0427.JPG
DSCN0427.JPG (40.82 KiB) 368 keer bekeken
Architect, met zijn OB's *)
.
DSCN0432.JPG
DSCN0432.JPG (33.21 KiB) 368 keer bekeken
Ikzelf met het paaskuiken (grijs) *)
.
DSCN0435.JPG
DSCN0435.JPG (35.19 KiB) 368 keer bekeken
Wederom ikzelf met Calimero (bruin). *)
.
DSCN0436.JPG
DSCN0436.JPG (28.25 KiB) 368 keer bekeken
Dre met zijn AT+Mundorf "testkast"
.
16646354730788117985083312053373.jpg
Ik geloof dat deze Frankenstein genoemd werd. Monacor laag met een Vifa ringradiator achter een waveguide, bouwer Ryvm.
.
IMG_20221001_154636.jpg
IMG_20221001_154636.jpg (27.27 KiB) 368 keer bekeken
Een vintage kast met open onderzijde en Saba greencone units. Bouwer mij niet bekend, meegebracht door Weidok
.
IMG_20221001_163123.jpg
IMG_20221001_163123.jpg (22.76 KiB) 368 keer bekeken
Budget luidspreker met Dayton tweeter en GRS laag. Bouwer Wig. Ik begreep dat deze ook voor de laatste wedstrijd (2020) ontworpen waren, maar om een of andere reden niet kandidaat gesteld waren.

*) Van deze luidsprekers is een bouwtopic terug te vinden op het forum.
Laatst gewijzigd door pappaleo op zo 02 okt 2022, 9:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”