Shadow schreef:Dank, is Petrol zijdeglans van de Gamma, dacht dat ik voor het watergedragen rek met verf stond, maar m’n neus verteld me iets anders momenteel![]()
Copper project
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Re: Copper project
Zo 2e laag op de zijkanten en achterkant;
Vanmiddag de eerste laag met waterproof 400 geschuurd en 2e laag opgezet. 2e laag maar polijsten denk ik
dan omdraaien, achterkant beschermen en voorkant lakken.
Vanmiddag de eerste laag met waterproof 400 geschuurd en 2e laag opgezet. 2e laag maar polijsten denk ik
- audiomanics
- Contacteer:
Ligt een beetje aan hoe vlak de ondergrond is. Met moed beleid en vaderlandsliefde kan je het mooi glad krijgen door alleen de oneffenheden (ook stofjes o.a) er af te schuren.. Ik zou beginnen met 1000 waterproof. Krassen van grover schuurpapier poets je niet zomaar weg..
Kees
Kees
Voor Hengelo ben ik al blij met nette lak, in Alphen zat er nog een halve vachtroller op de zijkant 
Klonk wel goed. Laat Walt het maar niet lezenShadow schreef:Voor Hengelo ben ik al blij met nette lak, in Alphen zat er nog een halve vachtroller op de zijkant
- SSassen
- Contacteer:
Ach, doet wel iets positiefs met de WAF, vrouwen zijn in de regel gek op zaken die aaibaar zijn tenslotte.Shadow schreef:... in Alphen zat er nog een halve vachtroller op de zijkant
We willen het niet weten Sander!SSassen schreef:Ach, doet wel iets positiefs met de WAF, vrouwen zijn in de regel gek op zaken die aaibaar zijn tenslotte.Shadow schreef:... in Alphen zat er nog een halve vachtroller op de zijkant
Ik ben heel aaibaar én knuffelbaar SanderSSassen schreef:Ach, doet wel iets positiefs met de WAF, vrouwen zijn in de regel gek op zaken die aaibaar zijn tenslotte.Shadow schreef:... in Alphen zat er nog een halve vachtroller op de zijkant
Bartsegers heeft in het verleden wat stukjes geschreven over polijsten :
viewtopic.php?f=5&t=16038
viewtopic.php?f=5&t=11464&p=1476809
viewtopic.php?f=5&t=16038
viewtopic.php?f=5&t=11464&p=1476809
Gezien ja, ik heb er lak op zitten, netjes is niet, maar op meer dan een meter valt het niet zo op, vrouwlief had geen energie door d'r embolie dus ik heb er zelf maar wat van proberen te maken. Zo dat zijn genoeg slagen om de arm tbv de luisterdag 
- VintageHarry
Ach, ik wil toch wel op minstens een meter afstand van de luidsprekers zitten op de luisterdag
.
Re: Nieuw project - bekend ontwerp - Copper project
As zaterdag in Barry's soundcave dus (aka wijkcentrum slangenbeek)VintageHarry schreef:Interessant project! Komen ook deze t.z.t eens naar een luisterdag denk je?
- VintageHarry
Yep, had ik inmiddels in het schema gezien en staan nu ook op mijn lijstje