Nee, dat ga ik echt niet halen, ik heb een tijdje met het idee gespeeld om alles op een grote plank te schroeven.pvanlingen schreef:OK, bedankt voor de beantwoording.
Ik ga je verder maar niet afleiden, anders is je versterker misschien niet klaar voor de 30'ste mei. (Breda)![]()
![]()
Maar dan nog zou ik mij teveel moeten haasten, geen zin in.
Liever wat langer erover doen en iets netjes neerzetten.
Je input word zeker op prijs gesteld, Paul.
