Ik weet niet wat Andre meeneemt. Leo heeft het over een volle achterbak. Maar ik heb geen idee hoe groot een achterbak van een Alfa is.Gijs schreef:ik kan mijn manshoge metronomes wel meenemen, maar die hebben jullie vorig jaar al gehoord?
Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
- sander1238
Nou het toch niet zo druk word. Is er iemand die mij morgen wat uitleg wilt geven over het meten aan een versterker met een oscilloscoop en toongenerator. Ik kan deze meenemen. Heb alleen geen dummyload.
Wij hebben morgen een auto vol! 
Ok dan nemen wij niets meedre schreef:Wij hebben morgen een auto vol!
- pappaleo
- Contacteer:
De passagiersruimte zit gevuld met uitsluitend dempingsmateriaal.dre schreef:Wij hebben morgen een auto vol!
- pappaleo
- Contacteer:
Naar wat ik begrepen heb, zijn twee wedstrijdspeakers vam 1m hoog en de twee tbc monitors die ook aanwezig waren in Beetsterzwaag. Dan zit mijn kofferbak wel vol.FR_Aad schreef:Ik weet niet wat Andre meeneemt. Leo heeft het over een volle achterbak. Maar ik heb geen idee hoe groot een achterbak van een Alfa is.Gijs schreef:ik kan mijn manshoge metronomes wel meenemen, maar die hebben jullie vorig jaar al gehoord?
- pappaleo
- Contacteer:
.....dat van zichzelf behoorlijk lawaaierig kan zijn, overigens.pappaleo schreef:De passagiersruimte zit gevuld met uitsluitend dempingsmateriaal.
Altijd weer die Ray. 
Leo, ik denk dat we voor de terugreis maar wat nodeloze ballast moeten achterlaten....
kan 100 watt verstoken...
Ik wel.sander1238 schreef:Heb alleen geen dummyload.
ToTo schreef:En waar woont zijn huis?FR_Aad schreef:Als Tubehead niet komt moet bij "apparatuur" de Cheap Trick 269 weg.
Als ik zo snel kijk dan missen we dat schakelkasje wat bij Barry ligt niet.
We hebben zo te zien slechts een versterker (Aleph30) en twee setjes speakers. (de L'orfeo's van John en de Tangbandjes van Dre) Of nam Leo nog wat mee?
Sorry, verkeerd gelezen/begrepen
- sander1238
Zou je die mee willen nemen ray.ray5150 schreef:Leo, ik denk dat we voor de terugreis maar wat nodeloze ballast moeten achterlaten....![]()
![]()
Ik wel.sander1238 schreef:Heb alleen geen dummyload.kan 100 watt verstoken...
Ligt eraan of ie nog in de auto van Leo past... 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Leo heeft toch dakdragers? 
Daar ligt Dre alds23man schreef:Leo heeft toch dakdragers?
Dummyload heb ik wel Aat, neem hem wel mee in mijn rugzak.sander1238 schreef:Nou het toch niet zo druk word. Is er iemand die mij morgen wat uitleg wilt geven over het meten aan een versterker met een oscilloscoop en toongenerator. Ik kan deze meenemen. Heb alleen geen dummyload.
edit: Ray was me al voor, maar je kunt hem wel een poosje lenen Aat, dus komt toch mee.
Mmmmm,moet ik alles al naar benden slepen denken jullie?
We moeten ook terug........
We moeten ook terug........
Lastig te voorspellen.
Ondanks dat er een aantal leden regelmatig naar de zuidpool rijden en hun hand niet omdraaien voor een lawinetje meer of minder moet je je toch gaan afvragen of je voor een luisterdagje het risico moet nemen. Een glijpartij met een vol beladen auto is toch een serieus probleem.
Ondanks dat er een aantal leden regelmatig naar de zuidpool rijden en hun hand niet omdraaien voor een lawinetje meer of minder moet je je toch gaan afvragen of je voor een luisterdagje het risico moet nemen. Een glijpartij met een vol beladen auto is toch een serieus probleem.
Die Alfaal is net zo zwaar als een vrachtwagen,die gaat geen kant op! 
Persoonlijk wil ik liever niet meer komen, ik ben niet zo'n held op de weg en ben bang dat ik na anderhalf uur gespannen rijden niets meer waard ben. Bovendien moet ik door het hart van de storm, wel weer bergaf dan, dat scheelt weer.
Al schijnt morgen heel de dag de zon in Groesbeek. Het is toch dik 160km naar Noorwijk
Groot gelijk John. Geen dingen doen die niet goed voelen. Er komt nog wel ergens een herkansing.John P schreef:Persoonlijk wil ik liever niet meer komen, ik ben niet zo'n held op de weg en ben bang dat ik na anderhalf uur gespannen rijden niets meer waard ben. Bovendien moet ik door het hart van de storm, wel weer bergaf dan, dat scheelt weer.
Gewoon even aankijken John.