Mooie werkruimte ook. Wil ik ooit ook wel, later als ik groot ben, in het volgende huis.
Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr1
Moderator: Beheerdersteam
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr
Daar kunnen inderdaad mooie dingen mee gemaakt worden!
Mooie werkruimte ook. Wil ik ooit ook wel, later als ik groot ben, in het volgende huis.
Mooie werkruimte ook. Wil ik ooit ook wel, later als ik groot ben, in het volgende huis.
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr1
Ff het stof van een oud topic blazen. ......eeh kuch kuch, veel stof.
Iig de machine zoals die hier in het topic stond is niet meer. Ivm een verhuizing en nog wat andere dingen is ie afgebroken en deels verkocht.
Wel voor dat dat gebeurde nog een X-tal onderdelen gefreeds zodat ik een nieuwe kan gaan bouwen en die dalijk installeren in het nieuwe huis.
hieronder een paar plaatjes van die nieuwe machine. En nog een paar video's
Iig de machine zoals die hier in het topic stond is niet meer. Ivm een verhuizing en nog wat andere dingen is ie afgebroken en deels verkocht.
Wel voor dat dat gebeurde nog een X-tal onderdelen gefreeds zodat ik een nieuwe kan gaan bouwen en die dalijk installeren in het nieuwe huis.
hieronder een paar plaatjes van die nieuwe machine. En nog een paar video's
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr1
Heel gaaf, ik volg graag het vervolg.
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr1
Hij zegt dat ze niet op de server staan.....
Ok verhuizing dus.
Laatst gewijzigd door hrscharft op za 29 dec 2018, 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr1
Kleine update in de vorm van plaatjes
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr1
Alsmede ook errug stevig.
(maar ik vrees dat dat daar wel nodig is...
)
(maar ik vrees dat dat daar wel nodig is...
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr1
Ik heb het topic niet doorgelezen maar wat gebruik je voor aanstuur electronica? Ik kan namelijk van harte de Duet aanbevelen. Beste board in town.
https://www.duet3d.com/
https://www.duet3d.com/
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr1
Ik maak gebruik van een USB controller samen met Mach 3
Vandaag weer iets verder gekomen.
Vandaag weer iets verder gekomen.
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr1
Met een schitterende opzet, is dit dan nog hobby, of ga je ook professioneel er mee werken?
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr1
Het is nog altijd hobby maar klussen zijn altijd welkom. Dit is minstens zon prijzige hobby als dat luidsprekerbouw is. Dan is er ook nog de zeilhobby en de centjes zijn een keer op he. Dus ja her en der wat klussen om alle hobby's te bekostigen zijn welkom.
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr1
Wat een beest van een machine! En zo'n schuurtje wil ik ook wel 
