Pagina 8 van 9

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: wo 31 okt 2012, 19:43
door sietse
AatV schreef:
Mooie indeling! Echter, ik gebruik de ELL80 versterker en de paasproject luidsprekertjes normaal als desktop setje. Om een zaal te vullen is misschien wat veel gevraagd. Wellicht kan er ook een luidspreker met een wat hoger rendement aangehangen worden?

groet,
Aat
Och, zo groot is dat zaaltje nou ook weer niet. Henkjan z'n kastjes gaan het echt wel doen. :)

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: wo 31 okt 2012, 20:25
door weidok
Henkjan schreef:
mijn paasproject maar niet voor de amp shootout gebruiken.... een 3"-ertje op een >180W lijkt me geen goede combo :rofl:
ok ... je mag zelf beslissen welke speaker voor de amp shout ... gaat gebruiken..
we zullen je helpen met sjouwen hoor :mrgreen:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: wo 31 okt 2012, 20:28
door weidok
Zweitse schreef:
TheoK schreef:
Zweitse schreef:
Ikzelf en de Mark Audio TILL-2 70 komen wel naar Beetsterzwaag. De TILL-2 70 zal ik in eerste instantie meenemen als showcase, maar mogen ook (op een niet te zware versterker) worden ingezet voor een demo.
Als je wil mag je ze wel aansluiten op mijn HF10. 2 keer 10 watt.
Eigenlijk wou ik hem ook als showcase laten zien maar spelen is nog mooier.
Nu nog iemand met een mooie bron erbij en we hebben muziek.
Is er nog een mogelijkheid tot aanpassingen in het schema. Ik zou graag de TILL-2 70 willen laten spelen op de HF-10 van Theok. Dit hadden TheoK en ik eigenlijk onderling al een beetje afgesproken. Om ruimte te maken voor Knuisje mag dat wat mij aangaat ook in luisterblok 2 of 3 zijn. Zoeken we alleen nog een bron :mrgreen:
natuurlijk kun je wel wat schuiven in het schema :0
schema is een voorstel..
in Dokkum we ook een bron.... dus bronnen genoeg... :)

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: wo 31 okt 2012, 20:37
door feraty
Heeft er iemand nog plaats voor een jonge man met een cybrugs monitor en eventueel versterker die via de a12 gaat langs nieuwegein




8-[

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: wo 31 okt 2012, 21:07
door weidok
Bericht 3 staat het voorlopige luisterschema

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: wo 31 okt 2012, 21:09
door ds23man
Ik mis nog steeds de ReVoX!

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: wo 31 okt 2012, 21:33
door weidok
feraty schreef:
Heeft er iemand nog plaats voor een jonge man met een cybrugs monitor en eventueel versterker die via de a12 gaat langs nieuwegein




8-[
moet ik op de lijst zetten ??

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: wo 31 okt 2012, 21:36
door feraty
ja graag,

ik kan eventueel zelf een versterker meenemen als backup

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: wo 31 okt 2012, 22:26
door weidok
feraty schreef:
ja graag,

ik kan eventueel zelf een versterker meenemen als backup
ok zal je op de lijst zetten
hoop dat je vervoer kan regelen

wat voor versterker ???

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: wo 31 okt 2012, 22:29
door architect
Ter info maar even een draadje aangemaakt met betrekking tot de speakers die ik meeneem. Klinkt lekker nu.

Eton 550-8 + ER4 met zelfbouw filter
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 6#p1611256

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: wo 31 okt 2012, 22:31
door feraty
weidok schreef:
feraty schreef:
ja graag,

ik kan eventueel zelf een versterker meenemen als backup
ok zal je op de lijst zetten
hoop dat je vervoer kan regelen

wat voor versterker ???

een Pioneer vsx416 ( backup van wegen dat het niet zo'n geweldige versterker is)

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: wo 31 okt 2012, 22:34
door weidok
feraty schreef:
weidok schreef:
feraty schreef:
ja graag,

ik kan eventueel zelf een versterker meenemen als backup
ok zal je op de lijst zetten
hoop dat je vervoer kan regelen

wat voor versterker ???

een Pioneer vsx416 ( backup van wegen dat het niet zo'n geweldige versterker is)
er is al back up genoeg..

dus doe maar niet.. kom lekker luisteren

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: wo 31 okt 2012, 22:39
door feraty
weidok schreef:
feraty schreef:
weidok schreef:
ok zal je op de lijst zetten
hoop dat je vervoer kan regelen

wat voor versterker ???

een Pioneer vsx416 ( backup van wegen dat het niet zo'n geweldige versterker is)
er is al back up genoeg..

dus doe maar niet.. kom lekker luisteren
Oke :wink:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: do 01 nov 2012, 12:12
door feraty
sorry me baas belde net over dat ik zaterdag moet invallen dus dat wordt hem niet
helaas :(

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: do 01 nov 2012, 13:52
door corto maltese
Als er nog plats is (en tijd) kan ik nog mijn TL - F.A.S.T. Little Big Box meenemen. Ik hoop allen dat ik hem kan aansluiten op een versterker+CD player van iemand, anders moet ik dat ook nog mee slepen !?
Niko

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: do 01 nov 2012, 14:52
door hannesie
corto maltese schreef:
Als er nog plats is (en tijd) kan ik nog mijn TL - F.A.S.T. Little Big Box meenemen. Ik hoop allen dat ik hem kan aansluiten op een versterker+CD player van iemand, anders moet ik dat ook nog mee slepen !?
Niko
Volgen mij moeten die problemen die je noemt geen probleem zijn. :wink:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: do 01 nov 2012, 15:25
door ds23man
Neemt er trouwens iemand ook een meetsysteem mee? Anders kan ik mij ATB pc Pro set wel meenemen!

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: do 01 nov 2012, 15:29
door Zweitse
ds23man schreef:
Neemt er trouwens iemand ook een meetsysteem mee? Anders kan ik mij ATB pc Pro set wel meenemen!
Ik zou mijn TILL-2 70 wel willen laten meten O:), maar in Beetsterzwaag is maar één zaal. Dat lijkt mij niet ideaal om metingen te doen.

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: do 01 nov 2012, 16:08
door AatV
Zweitse schreef:
Ik zou mijn TILL-2 70 wel willen laten meten O:), maar in Beetsterzwaag is maar één zaal. Dat lijkt mij niet ideaal om metingen te doen.
In de keuken?

groet,
Aat

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: do 01 nov 2012, 16:13
door Zweitse
AatV schreef:
Zweitse schreef:
Ik zou mijn TILL-2 70 wel willen laten meten O:), maar in Beetsterzwaag is maar één zaal. Dat lijkt mij niet ideaal om metingen te doen.
In de keuken?

groet,
Aat
Welke keuken

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: do 01 nov 2012, 16:31
door AatV
Zweitse schreef:
Welke keuken
Als ik me het goed herinner is er een keuken aan de achterkant van het zaaltje. Maar het is al weer even geleden, dus 100% ben ik er niet zeker van.

groet,
Aat

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: do 01 nov 2012, 16:40
door ovni
Tuurlijk is er een keuken, anders kunnen we toch geen pannenkoeken bakken.

Er zit een scheidingswandje tussen de zaal en de keuken. Denk dat het stoort als je daar gaat meten, praten stoorde al. Er zit geen deur tussen, alleen een vrije doorloop.

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: do 01 nov 2012, 16:56
door FR_Aad
corto maltese schreef:
Als er nog plats is (en tijd) kan ik nog mijn TL - F.A.S.T. Little Big Box meenemen. Ik hoop allen dat ik hem kan aansluiten op een versterker+CD player van iemand, anders moet ik dat ook nog mee slepen !?
Niko
Die zou ik nog wel een keer willen horen. Ik ben wel benieuwd hoe ze klinken nu je het fliter hebt verbeterd.

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: do 01 nov 2012, 17:55
door weidok
corto maltese schreef:
Als er nog plats is (en tijd) kan ik nog mijn TL - F.A.S.T. Little Big Box meenemen. Ik hoop allen dat ik hem kan aansluiten op een versterker+CD player van iemand, anders moet ik dat ook nog mee slepen !?
Niko
maken we plaats ..
aan het einde van de dag...:)

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Geplaatst: vr 02 nov 2012, 17:28
door Zweitse
Is er ook een telefoonnummer beschikbaar?