ray5150 schreef:Ja, dat zullen de tweeters leuk vinden, als ze full-range voor d'r kiezen krijgen !![]()
Je moet toch wat om de audioindustrie en de economie in de benen te houden!
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
ray5150 schreef:Ja, dat zullen de tweeters leuk vinden, als ze full-range voor d'r kiezen krijgen !![]()
Sorry Ray. Vind echt rot want je hebt prima werk geleverd. Alleen het is niet meer volgens de specs van "de opdrachtgever". Simpel en compact is wat nodig heb. Nu is het te groot en complex geworden. Door de lowpass weg te halen scheelt de helft.ray5150 schreef:Zucht.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 3#p1595523hannesie schreef:De "opdrachtgever " is onduidelijk geweest?
Vinculum schreef:Wat ik wil is dus een print met alleen een stereo highpass (middels headers/jumpers) op een kleine print met zo hoog mogelijke kwaliteit. Dat Ray er een universele print van wil maken is prima. Het liefst heb ik dat voor mijzelf niet en echt een dedicated print.
En :Vinculum schreef:De trafo is onderweg iig.![]()
Waarom wil je dan ineens iets met converters gaan doen ?Vinculum schreef:Dat weet ik zeker. Alle spanningen zijn gestabiliseerd op de DAC.
Edit: handleiding zegt : een discrete symmetrische +-14,5v voeding voor de opamps.
Je zou kunnen overwegen de weerstanden rechtop op de print te zetten. Qua looks minder, maar wel een stuk compacter.ray5150 schreef:9.1 x 7.4 centimeter.
Veel kleiner krijg ik het niet, of er komen zoveel onderbrekingen in het massa vlak, dat er een kwak draadbruggen bijkomen.