Nog even een aanvullende vraag : is het bij deze versterker ook praktisch/nuttig/zinvol om een DC-servo schakeling toe te passen, zoals ik ook bij de Crescendo heb gedaan ?
(niet dat ik van plan ben om dat er nog op deze PCB erbij te kleien, dan kom ik boven de max. van 100 mm. x 100 mm. uit.)
Hard, voor weinig.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Hard, voor weinig.
En als C1 kortsluit (lekt) en er gelijkspanning op de ingang staat of de bliksem inslaatPjotr schreef:Nee!
Is soms alleen nuttig bij parallel schakelen van versterkers.
Anne
Re: Hard, voor weinig.
Idd Anne: "Hart vôh weihnèg". Overigens dat met die bliksem valt nog niet mee om dat goed te regelen en te timen. Kun je sowieso wel vergeten.
Re: Hard, voor weinig.
Dat met die C1 is wat vergezocht.Maar klinkt zo saai, dan maar de bliksem erbij
Anne
Anne
