het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
https://link.marktplaats.nl/m1199737703
Klik ook even op de overige advertenties van Peter uit Hoogvliet (forumlid?), veel spul te koop voor imho nette prijzen.
Klik ook even op de overige advertenties van Peter uit Hoogvliet (forumlid?), veel spul te koop voor imho nette prijzen.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Nee helaas geen (actief)forum lid.SARK schreef:https://link.marktplaats.nl/m1199737703
Klik ook even op de overige advertenties van Peter uit Hoogvliet (forumlid?), veel spul te koop voor imho nette prijzen.
Heeft een duidelijke eigen mening wat betreft speakers en het bouwen ervan. Zeker een aanwinst voor het forum als je het mij zou vragen.
Verkoopt nette en goed spullen en is in mijn ogen echt betrouwbaar.
Hij is nu al een tijdje bezig om een eigen 18 inch coax te bouwen met eigen gespecificeerde parameters van de bas/mid driver.
Als je hem aan de telefoon hebt ben je al snel een uur verder haha,.
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Ja, dat is mijn ervaring ook, heb al meerdere malen wat van hem overgenomenbas focal m180 schreef:Verkoopt nette en goed spullen en is in mijn ogen echt betrouwbaar
Re: het "te koop gezien" topic....
Hij heeft een (1) KEF B110 SP1003 en daar heb ik wel smoel op .... er is alleen een probleem mee, hij meldt dat bij het meten van de spreekspoel hij hapert dus er zit mogelijk ergens draadbreuk. Als dat in de litze is dan heb ik er geen problemen mee om hem over te nemen maar als er ergens in de spreekspoel zelf een breuk zit dan is elke euro die ik er aan uitgeef te veel ..... als iemand toevallig bij deze beste man langsgaat om iets op te halen dan zou ik het zeer op prijs stellen als je even kijkt of deze unit nog te herstellen is.
Het is een absoluut luxeprobleem dus echt aleen als je uberhaupt langsgaat!
Het is een absoluut luxeprobleem dus echt aleen als je uberhaupt langsgaat!
Re: het "te koop gezien" topic....
Waarom vraag je dat niet aan hem , zoals ik begrijp uit alle reacties , weet hij precies wat jij wilt wetenSARK schreef:Hij heeft een (1) KEF B110 SP1003 en daar heb ik wel smoel op .... er is alleen een probleem mee, hij meldt dat bij het meten van de spreekspoel hij hapert dus er zit mogelijk ergens draadbreuk. Als dat in de litze is dan heb ik er geen problemen mee om hem over te nemen maar als er ergens in de spreekspoel zelf een breuk zit dan is elke euro die ik er aan uitgeef te veel ..... als iemand toevallig bij deze beste man langsgaat om iets op te halen dan zou ik het zeer op prijs stellen als je even kijkt of deze unit nog te herstellen is.
Het is een absoluut luxeprobleem dus echt aleen als je uberhaupt langsgaat!
Als hij dat niet wilt bekijken voor je , Dan heb jij je antwoord
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik heb de vorige post even verwijderd om verwarring te voorkomen .... ik denk dat de verkoper niet te veel moeite wil doen dus mijn vraag blijft wel of iemand (alleen als hij/zij toch al langsgaat) even een blik wil werpen of idd de litze is gebroken.
@Bert ... de verkoper is nu heel druk bezig met het opruimen van zijn voorraden en heeft misschien geen tijd/zin om dit zelf na te kijken.
@Bert ... de verkoper is nu heel druk bezig met het opruimen van zijn voorraden en heeft misschien geen tijd/zin om dit zelf na te kijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Bij de hofleverancier (Action) zijn weer filterplankjes in de aanbieding!
Polypropeen plankies (code 5) in de kleuren groen, rood en wit. De maten zijn 35x25 cm (ik denk 30x25 cm zonder het handvatje) en een setje van drie kost € 5,-
Polypropeen plankies (code 5) in de kleuren groen, rood en wit. De maten zijn 35x25 cm (ik denk 30x25 cm zonder het handvatje) en een setje van drie kost € 5,-
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door SARK op wo 06 sep 2017, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic....
En als ook dat niet lukt kan je leuk je vrouw tegen haar, bij voorkeur, blote billen slaan met zo'n plankje. Moet je natuurlijk wel een vrouw hebben...
Re: het "te koop gezien" topic....
En voor de filteronderdelen die je overhoud kun je fijn zo'n vakkenkoffertje gebruiken...SARK schreef:Bij de hofleverancier (Action) zijn weer filterplankjes in de aanbieding!
Polypropeen plankies (code 5) in de kleuren groen, rood en wit. De maten zijn 35x25 cm (ik denk 30x25 cm zonder het handvatje) en een setje van drie kost € 5,-
- pappaleo
- Berichten: 12411
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Hoe weet jij dat?SARK schreef:Da's best een flinke koffer kan ik je melden!
Re: het "te koop gezien" topic....
En nu we toch bezig zijn, bij EOO (voorheen Ome Dick) zijn nu ook filterspoelen te koop :
https://www.eoo-bv.nl/648-ls-filter-spoelen
MKT en MKP condensatoren waren er al te krijgen in vele soorten en maten.
https://www.eoo-bv.nl/648-ls-filter-spoelen
MKT en MKP condensatoren waren er al te krijgen in vele soorten en maten.
Re: het "te koop gezien" topic....
Haha, nee dit is een andere en veel grotere koffer als degene die jij voor mij hebt gekochtpappaleo schreef:Hoe weet jij dat?SARK schreef:Da's best een flinke koffer kan ik je melden!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
http://www.nu.nl/muziek/4912673/controv ... -ebay.html
http://www.ebay.com/itm/Wu-Tang-Clan-On ... 2319745117
http://www.ebay.com/itm/Wu-Tang-Clan-On ... 2319745117
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Maar daar komt wel weer 22 dollar verzendkosten bij.
En als er invoerrechten en belasting bij komen, is het
voor mij niet meer interessant.
En als er invoerrechten en belasting bij komen, is het
voor mij niet meer interessant.
Re: het "te koop gezien" topic....
Als 't een beetje meezit gaat het pakje dan verlorentoetertje schreef:Maar daar komt wel weer 22 dollar verzendkosten bij.
En als er invoerrechten en belasting bij komen, is het
voor mij niet meer interessant.
Anne
Re: het "te koop gezien" topic....
De eerlijke vinder zet het vast weer op eBayAh!buis schreef:Als 't een beetje meezit gaat het pakje dan verlorentoetertje schreef:Maar daar komt wel weer 22 dollar verzendkosten bij.
En als er invoerrechten en belasting bij komen, is het
voor mij niet meer interessant., opgeruimt staat netjes
![]()
Anne
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
Een héél leuk koopje op tweakers:
Den Helder Delft, anders had de advertentie er waarschijnlijk geen half uur gestaan.
- Raspberry Pi 2 Model B (34,95)
- HiFiBerry DAC+ Pro met spacers, dus de versie met eigen low jitter clocks (46,95)
- voeding/oplader
- Sandisk Extreme 16gb SD-kaart
- wifi-dongle
- € 40,- (over de prijs valt altijd te praten dus stuur gerust een berichtje).
Laatst gewijzigd door Marp op do 14 sep 2017, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Inderdaad...is vast een valstrik...wordt je beroofdHet is dat het moet worden afgehaald in Den Helder
Re: het "te koop gezien" topic....
Dit ook maar even hier gezet, kuniewete
AnneAntonZ schreef:Niet meer nuttig voor Ray, maar mocht er nog iemand in het duister tasten: juist deze week weer bij de lidl
http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?act ... 40217&ar=4
De meest linkse van de drie is mijn favoriet.
