Silverado Surroundset [Nieuwe foto's: 30-08-08]
Moderator: Beheerdersteam
- SSassen
- Contacteer:
Tommy,
M'n complimenten, nette set zo!
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
M'n complimenten, nette set zo!
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Dank je!Paul schreef:Ziet er goed uit zeg!
Met wat voor (prijsklasse) receiver voor/eind combi stuur je dit aan?
Ik stuur dit aan met een Pioneer AX2-AV-s, een reciever die tegen middenklasse aanzit wat mij betreft. Ik weet zeker dat ik er nog veel meer uit kan halen met een betere en ben ook aan het nadenken over welk pad ik ga volgen:
- 5 kanaals UcD versterker bouwen en een (2e handse) losse pre aanschaffen.
- De nieuwe Arcam AVR600 ziet er ook goed uit, is ook een mogelijkheid.
Dit gaat overigens wel nog even duren denk ik. Later dit jaar ga ik op reis naar Zuid Afrika en daar worden waarschijnlijk alle spaarcentjes aan besteed.
Daar heb ik zeker oren naar! Ik duik van de week ff in mijn agenda om te kijken wanneer dat zou kunnen. Zijn er dagen dat het jou 't best uitkomt?Paul schreef:Okee!
Als je zin hebt een vergelijk te doen een 4 kanaals hypex UCD400 als EV en de pioneer als pré vs. de pioneer als pré en EV moet je ff pm sturen; ik ben daar namelijk ook erg benieuwd naar
Even een update.
Heb nogal wat problemen gehad met de sub-versterker. Ik had een 400AD module die ik helaas naar de eeuwige jachtvelden heb geholpen. Hij is terug geweest bij Hypex en die hebben hem kostenloos gerepareerd. Helaas krijg ik hem nog niet aan de praat hier. Wellicht stuur ik hem nog een keer terug. Omdat ik niet langer wilde wachten heb ik een 400HG gekocht, de versterker draait nu prima. Als de 400AD nog te redden valt is de 400HG de eerste module voor mijn 5-kanaals versterker.
Afgelopen weekend ben ik aan het 'tweaken' geweest:
- BAF toegevoegd aan de tops (1/3 erbij)
- Loodbitumen in de subwoofer geplakt
De afspraak met Paul gaat waarschijnlijk ergens vanaf eind november of plaats vinden. We gaan dan de versterking in mijn receiver vergelijken met Hypex versterking.
Heb nogal wat problemen gehad met de sub-versterker. Ik had een 400AD module die ik helaas naar de eeuwige jachtvelden heb geholpen. Hij is terug geweest bij Hypex en die hebben hem kostenloos gerepareerd. Helaas krijg ik hem nog niet aan de praat hier. Wellicht stuur ik hem nog een keer terug. Omdat ik niet langer wilde wachten heb ik een 400HG gekocht, de versterker draait nu prima. Als de 400AD nog te redden valt is de 400HG de eerste module voor mijn 5-kanaals versterker.
Afgelopen weekend ben ik aan het 'tweaken' geweest:
- BAF toegevoegd aan de tops (1/3 erbij)
- Loodbitumen in de subwoofer geplakt
De afspraak met Paul gaat waarschijnlijk ergens vanaf eind november of plaats vinden. We gaan dan de versterking in mijn receiver vergelijken met Hypex versterking.
Edit: YESSSSS!! 200 Posts!
Het is een vrij strakke en harde ruimte ja, deze foto's zijn van twee jaar geleden:

De gordijnen zijn 'see-through' dus die geven ook weinig demping. Het kleed is te klein om veel te kunnen betekenen. Onder beide tafels en onder de bar zit noppenschuim voor de demping, dit heeft zeker effect maar helaas niet voldoende. De flutter-echo in de ruimte is verschrikkelijk, als ik hard in mijn handen klap houdt het geluid zeker 2 seconden aan. Helaas gaat mijn vriendin niet akkoord met de voorstellen die ik tot nu toe heb gedaan. Ik heb de hoop dus eigenlijk al opgegeven..
Het is een vrij strakke en harde ruimte ja, deze foto's zijn van twee jaar geleden:

De gordijnen zijn 'see-through' dus die geven ook weinig demping. Het kleed is te klein om veel te kunnen betekenen. Onder beide tafels en onder de bar zit noppenschuim voor de demping, dit heeft zeker effect maar helaas niet voldoende. De flutter-echo in de ruimte is verschrikkelijk, als ik hard in mijn handen klap houdt het geluid zeker 2 seconden aan. Helaas gaat mijn vriendin niet akkoord met de voorstellen die ik tot nu toe heb gedaan. Ik heb de hoop dus eigenlijk al opgegeven..
Doe iets met het plafond; www.akoestiekwinkel.nl heeft leuke oplossingen..
btw, tzt kan ik naast de hypex ook nog een denon AVC A10 meenemen..
btw, tzt kan ik naast de hypex ook nog een denon AVC A10 meenemen..