Luisterdag Breda III, belangrijke gegevens op de 1e pagina

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Henkjan schreef:
asterduc schreef:
.... heb ik nog een stoeltje vrij.
wat doe je weer bescheiden over je auto Ed....
hoezo?

1. ik heb geen auto, alleen een kleine motorfiets. Die auto is van de firma.

2. de achterbank is ingenomen door 2 concave kasten, vandaar is er slechts 1 plaats meer vrij.

3. ... en BMW stoelen zijn nu eenmaal aan de kleine kant :mrgreen:

Ed.
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

b_force schreef:
Sabder (KT88) heeft het nog zin om m'n oude marantz mee te nemen (remember ? :P)

Of wordt dat een klusje wat langer gaat duren ?
Ik ben het even kwijt, maar neem maar mee joh. We zien wel waar het schip strandt.
dre schreef:
zeker toevallig je vrije dag?
Iemand schreef "handige Sander", en toen moest ik meteen aan Sander Sassen denken. :wink:

Ik ben uiterst onhandig, maar heb meestal wel veel mazzel. :mrgreen:
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Bericht door audioot »

een goede keeper heeft ook altijd geluk
mvg
audioot
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Porcino »

Is er ook een mogelijkheid om luidsprekers door te meten? (watervaldiagram, frequentieresponce etc)

Ik neem dus iig de Vector 5ref luidsprekers mee!
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

KT88 schreef:
Ik ben uiterst onhandig, maar heb meestal wel veel mazzel. :mrgreen:
Dat is dan weer wel handig :lol:

Kees
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

KT88 schreef:
b_force schreef:
Sabder (KT88) heeft het nog zin om m'n oude marantz mee te nemen (remember ? :P)

Of wordt dat een klusje wat langer gaat duren ?
Ik ben het even kwijt, maar neem maar mee joh. We zien wel waar het schip strandt.
Iets met een oude Marantz, samen met een huisgenoot diep in de nacht op circuits-online forum :P, uiteindelijk BOEM ! :( :P
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Aangezien ik het geheugen en concentratievermogen van een goudvis heb, ben ik dat alweer vergeten.

Anyway, dat gaat daar dan dus niet lukken, ik ga geen bakken vol met verschillende eindtransistoren enz. meenemen.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

zoveel is het niet, het gaat me meer om welk type voeding ik kan gebruiken (aangezien de trafo rot is/was)

Wellicht is dat beter te bepalen als ik dan de versterker mee neem.

linkje:
http://www.circuitsonline.net/forum/view/29171/1/bforce

(remember now :P)
Gebruikersavatar
Àadjo
Berichten: 142
Lid geworden op: ma 12 feb 2007, 22:55
Locatie: Bennekom

Bericht door Àadjo »

anonamemouse schreef:
valt mee deze keer... ik heb al een israelische gehad, een canadese en een finse.
nederlandse vrouwen... laat maar. niet mijn ding.

je kunt je toespraak beginnen met "hyvaa huomenta" :D
TERWE (huomalauta !! :twisted: ) ze begrijpen het toch niet...
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12870
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Porcino schreef:
Is er ook een mogelijkheid om luidsprekers door te meten? (watervaldiagram, frequentieresponce etc)

Ik neem dus iig de Vector 5ref luidsprekers mee!
Als Paul zijn laptop en DLSA Pro (+12V voeding) meeneemt, zal ik zorgen dat ik mijn primitieve meetmicrofoon op standaard mee heb en de benodigde aansluitkabels + meetversterker. Dan wil ik wel een uurtje meten aan speakers, de zolder lijkt me redelijk geschikt om die daar rond lunchtijd voor te gebruiken.

Later kan Paul dan de resultaten mailen en eventueel op het forum plaatsen.

Wowly, denk je dat dit kan in het programma?
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Natuurlijk kan dit in het programma! Het is jullie luisterdag. Ik laat deze keer expres het een beetje lopen zoals het loopt, kijken hoe dat gaat. Bevalt het niet dan doe ik volgende keer weer wat meer structuur erin zetten.

Ik zal wel enkele demo's plannen, maar er zal zeer veel ruimte zijn om wat te gaan matchen, meten, ouwehoeren, verkopen (zolang het maar niet commercieel is!) knallen, testen en repareren (Hiervoor hulde aan KT88)

Dus als jullie wat willen doen, dít is de kans :D

Geef alleen wel even aan mij door wat je van plan bent en hoe lang, dan krijg ik een indruk van de activiteiten (zodat ik het toch een heel klein beetje in banen kan leiden :lol: )

O ja, ik wil nog steeds graag een indruk krijgen van wie er ongeveer wil komen, dus als je naam er nog niet bijstaat op de eerste topicpagina, geef dit even aan mij door. Dat zou erg fijn zijn (misschien moet ik nog een ruimte erbij halen namelijk)

Wowly
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1577
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 22:27
Locatie: Rotterdam

Bericht door Paul »

Jeroen,

ik heb mijn laptop verkocht :oops: en (voorlopig nog) geen nieuwe....
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Wowly schreef:
O ja, ik wil nog steeds graag een indruk krijgen van wie er ongeveer wil komen, dus als je naam er nog niet bijstaat op de eerste topicpagina, geef dit even aan mij door. Dat zou erg fijn zijn (misschien moet ik nog een ruimte erbij halen namelijk)

Wowly
De bevalling is achter de rug, dus Thesis komt gewoon die kant op...(met begeleiding..) :)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Àadjo schreef:
anonamemouse schreef:
.... je kunt je toespraak beginnen met "hyvaa huomenta" :D
TERWE (huomalauta !! :twisted: ) ze begrijpen het toch niet...
oh nee :D

@Jan: we gaan de dag na de 26e (dat is toch ook deze maand de 27e?) erg vroeg weg, maar misschien dat ik aan t begin even langs waai met m'n TL sub. vanaf hoe vroeg is er volk?
Gebruikersavatar
Àadjo
Berichten: 142
Lid geworden op: ma 12 feb 2007, 22:55
Locatie: Bennekom

Bericht door Àadjo »

KT88 schreef:
Wowly schreef:
@ Sander (KT88), ik weet dat er erg veel LM-chippie's rondzweven die graag op UcD-module's terecht willen komen, is het leuk om zoiets te doen?
No prob. Doen we.
Staat dit aanbod nog Sander?
Ik heb een sample van 3 LM's uit Signapore laten overkomen die graag op mijn 2 UCD400's vakkundig ge-surface mounted willen worden ...
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Sgoed.
De derde kan op de frontplaat als ornament, zal superlijm meenemen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

@ HJ: We beginnen om 9 uur in Breda, en stoppen rond 17 uur, dus als je alleen de morgen komt zal ik ervoor zorgen dat de Sub-meeting in de ochtend wordt geplanned okay?

Er komen nog steeds aanmeldingen binnen dus het wordt een heeeejle loijke en gezellige dag! Anonamemouse neemt zijn vriendin uut engeland mee, dus als HJ zijn voruw uit finland meeneemt kunne ze gezellig beppen. Hans, neem je je vrouw ook mee? :lol:

Wowly
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Update: ik he de eerste pagina van deze thread flink bijgewerkt, met name de deelnemerslijst en wat degene meenemen alsook dat er een 4e (!) ruimte bijkomt vanwege het relatief hoge aantal deelnemers :D

Check even of je erbij staat en of je speaker daar staat waar je hem het liefste hebt!

Wowly
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door mikekiwi »

ik word inderdaad soms wel eens een wandelende encyclopedie genoemd (niet op audiogebied overigens), maar om me nu meteen "mikewiki' te noemen gaat wel erg ver.... :D
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Bericht door anonamemouse »

alhoewel de gedachte erachter zo ongeveer hetzelfde is (de uitspraak is gelijk) is mijn naam ook niet helemaal 100% gecopuleerd...
het is anonamemouse, en niet anonamouse...
en mijn eeg (toni) ontbreekt ook nog.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12870
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Paul schreef:
Jeroen,

ik heb mijn laptop verkocht :oops: en (voorlopig nog) geen nieuwe....
Iemand anders met een laptop met parallelle printerpoort? De DLSA software is er zo opgezet, hoeft Paul alleen zijn kastje mee te nemen (ik neem liever niet mijn eigen kastje mee, vertoont soms kuren en dat kun je niet hebben als je weinig tijd hebt).

@wowly: ik heb mezelf uit de 'meeneemlijst' verwijderd, ik heb al een tijdje geleden besloten niet meer met mijn CD-speler te gaan sjouwen. Mocht iemand de beschikking hebben over een CEC TL51X dan kun je luisteren naar exact hetzelfde geluid: zeer veel detail, grote soundstage en tegelijk warm en natuurlijk van klank.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

ha!

@ ano: je hebt een lastige nick! :D
@ Jeroen-D: dan zal ik de Marantz Ultratjoeb 4000 maar meenemen die momenteel in mijn setup meespeelt :twisted:

Linkje: klik hierzo

Deze speler heeft zéér goede recensie's en een buitengewone muziekale klank.

Wowly
Laatst gewijzigd door Wowly op di 15 mei 2007, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Bericht door anonamemouse »

Wowly schreef:
@ ano: je hebt een lastige nick! :D
valt best mee... :)
nah nah nah... wat een taalgebruik in dat linkje... :shock:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Wow!! ik had het niet eens opgemerkt! Het is toch echt een duitse link, wat die met nederlandse schuttingtaal moeten ?

Wowly
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Bericht door SARK »

Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”