Natuurlijk kan dit in het programma! Het is jullie luisterdag. Ik laat deze keer expres het een beetje lopen zoals het loopt, kijken hoe dat gaat. Bevalt het niet dan doe ik volgende keer weer wat meer structuur erin zetten.
Ik zal wel enkele demo's plannen, maar er zal zeer veel ruimte zijn om wat te gaan matchen, meten, ouwehoeren, verkopen (zolang het maar niet commercieel is!) knallen, testen en repareren (Hiervoor hulde aan KT88)
Dus als jullie wat willen doen, dít is de kans
Geef alleen wel even aan mij door wat je van plan bent en hoe lang, dan krijg ik een indruk van de activiteiten (zodat ik het toch een heel klein beetje in banen kan leiden

)
O ja, ik wil nog steeds graag een indruk krijgen van wie er ongeveer wil komen, dus als je naam er nog niet bijstaat op de eerste topicpagina, geef dit even aan mij door. Dat zou erg fijn zijn (misschien moet ik nog een ruimte erbij halen namelijk)
Wowly