Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Ik kom ook.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Een hoop onbekenden deze keer! 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
En allemaal mee-eten! Vrees het ergste voor de pizzaman straks

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Ik denk dat ie voor de gelegenheid z’n oven beter daar zet...
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
En een buiten tap erbij ?

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Ik dacht dat jij alleen cola dronk? 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Ik spuug echt niet in een mojito…
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
....maar wel van?
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Die zijn uit een tap vast niet te zuipenray5150 schreef:Ik spuug echt niet in een mojito…
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Ik kom ook! Samen met moto indo en de little-ones 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Hmm, past het mfb schilderij in jouw auto ? Leuk voor op de binnenplaats naast de tapArchidio schreef:Ik kom ook! Samen met motoindo en de little-ones
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Heren als ik wat minder reageer; ik ben erg druk met een stuk tuin wat ik langs mijn huis heb aangeschaft (grondwerk, meetwerk, bestrating en noem maar op). Mocht je directe vragen aan me hebben; stuur ze ff via PM ok?
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
tot middernacht gewerkt om het freeswerk klaar te hebben, de auto ingeladen en nog even snel het adres verifiëren
datum 10 juni !?
Raar, want In mijn agenda staat 27 mei ... is de datum recent gewijzigd?
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Aiiii, nu ja, heb je in ieder geval tijd genoeg !
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
asterduc schreef:![]()
tot middernacht gewerkt om het freeswerk klaar te hebben, de auto ingeladen en nog even snel het adres verifiëren![]()
datum 10 juni !?
Raar, want In mijn agenda staat 27 mei ... is de datum recent gewijzigd?
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Maar je auto staat klaar Ed 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Komen we toch FF naar Schilde, om het resultaat te bewonderen?asterduc schreef:![]()
tot middernacht gewerkt om het freeswerk klaar te hebben, de auto ingeladen en nog even snel het adres verifiëren![]()
datum 10 juni !?
Raar, want In mijn agenda staat 27 mei ... is de datum recent gewijzigd?
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Breda leek eerst voor mij niet te gaan lukken, maar ik kan nu toch komen. Tevens breng ik mijn nieuwe netwerkspeler op basis van een NOS DAC mee. Als die voor een systeem als bron kan dienen kan er ook naar geluisterd worden.
GerardJ
GerardJ
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Wat versterkers betreft zijn het de Naksa 80 , Naksa Maya en de TSSA-V2 alsook om de speakers te filteren een Reckhorn DSP6meanman64 schreef:Ik kom ook en breng wat mee .
Twee weg speaker set deels gesloten (bas) en deels OB (BG20) en de nodige versterkers .
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Nog maar een weekje wachten!
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Ik ga er bij zijn.
Ik neem mee.
Garrard 401, mc trafo, TD phono dude, TD Classic three, TD Little Caesar, CT218
Oh ja en een cd speler.
Ik denk dat ik een grote tafel nodig heb!
en ik ga voor 2 pizza's
Ik neem mee.
Garrard 401, mc trafo, TD phono dude, TD Classic three, TD Little Caesar, CT218
Oh ja en een cd speler.
Ik denk dat ik een grote tafel nodig heb!
en ik ga voor 2 pizza's
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
wachten??? wat is er gebeurd met het traditionele stressen om het project dat je mee gaat nemen op tijd gereed te krijgen>anonamemouse schreef:Nog maar een weekje wachten!
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Ik heb niets........
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Jaja, jij zou nog printen opscharrelen voor me 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Dat wist ik nog! 
