Luisterdag 7 october 2006 Breda II

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12871
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Porcino schreef:
Is er nu al iets van een planning bekend? Ik wil graag komen, maar heb nog geen locatie, starttijd (al lijkt dat gezien verhaal boven 09:00...) en wie demo't wat. Mijn Vector5ref heeft saphonger, dus indien het kan graag een versterker die wat stroom kan leveren...
Als je in zo'n draadje als dit later aanhaakt is het handig ook de eerste pagina te lezen :wink: .
Gebruikersavatar
doppedoos
In memoriam †
Berichten: 509
Lid geworden op: do 06 jan 2005, 18:16
Contacteer:

Bericht door doppedoos »

@Wowly

hallo!
Heb helaas niets nieuws te laten horen sinds vorige keer! Buizen bakken zijn wel aangepast en zit in beginfasevan 3.5 weg tangband project. Maar ben wel geinteresseerd! en zou willen langskomen! Kan dat ?
Groet Simon
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Hehe, daar is doppedoos alsnog.

Ik heb tot gisterenavond 2 plaatsjes voor jou en daddy vrijgehouden omdat jullie ere-luisteraars zijn!! Natuurlijk kunnen jullie komen! Komt je vader ook? Laat maar snel weten goed?

@ Porcino: hahahaha, je hebt het al eerder gevraagd en ik heb je al eerder antwoord gegeven dat je op de eerste pagina van deze draad moet kijken, daar staat alles beschreven, zoals jeroen al aangaf.

Vragen over powerconsumption, matching etc etc moet je aan KT doorgeven (KT88), dat is de tecnoman voor de dag.

Wowly
Gebruikersavatar
doppedoos
In memoriam †
Berichten: 509
Lid geworden op: do 06 jan 2005, 18:16
Contacteer:

Bericht door doppedoos »

Ik kom alleen, daar het een soort van Blikzzzem bezoek gaat worden! Dit omdat mijn ega een expositie heeft waarbij ik eigenlijk de "tubes" moet demonstreren in de middag:
http://meisjesschool.web-log.nl/.shared ... g_041a.jpg

en

http://meisjesschool.web-log.nl/.shared ... g_019a.jpg

Voor meer info:

http://meisjesschool.web-log.nl/

Dit verklaart tevens waarom ik dus niets kan demonstreren daar alles al opgesteld staat in de "meisjesschool" voor DEMO

In dezelfde meisjesschool staan nog 3 paar TL's opgesteld....
Kortom effe geen tijd om alles los te koppelen :wink:

ik kom vroeg en ga vlak na lunch weer naar de Meisjesschool!!

Groet, Simon
Laatst gewijzigd door doppedoos op ma 02 okt 2006, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Porcino »

Heren,

Ik was weer eens te snel... Ik moet echt even afkoelen van al het werk.
Oke, Emmi komt mee, Ono ook en de V5refs. Auto vol dus ;)
Gebruikersavatar
doppedoos
In memoriam †
Berichten: 509
Lid geworden op: do 06 jan 2005, 18:16
Contacteer:

Bericht door doppedoos »

Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Zo, was even afwezig wegens ziekenhuisbezoek en pijnstilling, ben er weer.

We gaan wel wat mooie combinaties maken, er zijn voldoende stroomleveranciers aanwezig om de meest veeleisende speakers tevreden te stellen ;-)

Aangezien ik ben "aangesteld" voor de technische zaken (nuja...), kunnen we in overleg wel e.e.a. schuiven denk ik.

Ik ben een sterk voorstander van systeemmatching, als nu blijkt dat bepaalde vastgelegde combinaties het gewoon "niet doen" , dan moeten we de mogelijkheid hebben om te switchen.

En afgaande op de vorige dag, zal dat sowieso wel gebeuren denk ik.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

@ doppedoos: Oke, ik zie je s'morgens wel verschijnen?

@ porcino: emmiwie?

Ik ga dadelijk nog eens kijken wie er allemaal al heeft betaald heeft, zodat iedereen alsnog kan betalen.

Wowly
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Porcino »

Emmi = Emitter 1+ (zoals gevraagd op pagina 1 van deze draad...)
Ow ik houd van spraakverwarring... hahaha
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Wowly schreef:

Asterduc.................De Kwadrant
...............................De A4 ss D3004/6600 of D2409/7100/tweeter
...............................Esound met Tent Clock
...............................Audyn Com + Audyn Amp + UCD 400
...............................Belgisch gebak en natuurlijk Leonidas (deze blijft erin jongens!!! )

Wowly,

dat heb je mooi onder controle zeg.

Soory dat ik nog niet betaald had, heb het vandaag geregeld.
1. ik wist hier niet van.
2. het is weken geleden dat ik nog eens tijd had voor een forumbezoek.

De A4 met 6600 of 71000 is niet klaar.
Ik heb hem nog wel met 7000. Dus die kan mee.

Persoonlijk zou ik de Kwadrant en de A4 samen willen doen, die hoeven niet persé apart en dan kan ik zelf wat meer meeluisteren.
Beide speakers in een 4 kanaals opstelling kan ook. Graag had ik ze wel eens beluisterd met een goede UcD amp. Ik wil eventueel de Audyn er naast zetten. Jullie zeggen het maar.

Belgisch gebak en Leonidas, ... chocolade geen probleem, maar dat gebak zal wegens tijdsdruk moeilijk worden.

Tot zaterdag.
Groeten,
Ed.
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Slepen e.d. vind ik prima, maar ALLEEN ikzelf ga met m'n eigen apparatuur aan de wandel, dit om eventuele ongelukjes en wat al niet meer tot een minimum te beperken.

Een ander hekel punt bij mij is aankomen, de eerste die ik op m'n aluminium conussen zie tikken, of de compilantie van de ophanging ervan zie testen met z'n vingers die krijgt m'n van olifantelullenleer gemaakte interlink in z'n nek, nadat ik 'r eens flink over gewreven heb wel te verstaan.

Na de vorige diy-bijeenkomst staat de teller van mijn hobby budget voorlopig op minus een dikke 400-euro door schade van derden, dus graag begrip hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

[quote="asterduc
Wowly,

dat heb je mooi onder controle zeg.

Soory dat ik nog niet betaald had, heb het vandaag geregeld.
1. ik wist hier niet van.
2. het is weken geleden dat ik nog eens tijd had voor een forumbezoek.

Ik denk dat ik je ben vergeten een PB te sturen :oops:

De A4 met 6600 of 71000 is niet klaar.
Ik heb hem nog wel met 7000. Dus die kan mee.

is ook prima :D

Persoonlijk zou ik de Kwadrant en de A4 samen willen doen, die hoeven niet persé apart en dan kan ik zelf wat meer meeluisteren.

Ik ben bang dat de kwadrant té interessant is om náást de A4 te gaan horen. Het zijn allebei speakers die veel in hun mars hebben en het recht hebben om een eigen luistersessie. Als je wil kan de A4 in plaats van mijn reference monitor komen in de tweede luisterstint. Overigens is het de bedoeling om bij je eigen apparatuur te blijven, zodat er zorgvuldig mee word omgesprongen. Zou je toch ook andere sets willen horen terwijl er equipmnet van jezelf bezig is kun je iemand anders uitleggen wat wel en niet te doen. Overigens zal je sowieso even met KT88 moeten overleggen ivm de match die gemaakt wordt. Zoals hij al gezegd heeft kan er op de dag zelf nog wel het een en ander worden gefine-tuned e.d.

Beide speakers in een 4 kanaals opstelling kan ook.

Gaat niet lukken bij gebrek aan tijd ben ik bang

Graag had ik ze wel eens beluisterd met een goede UcD amp.

Je bent ingedeeld met de UcD's van Sander Sassen, de beste die ik tot nu toe heb gehoord van de ucd's tot zover......

Ik wil eventueel de Audyn er naast zetten. Jullie zeggen het maar.

Niet nodig dus :D

Belgisch gebak en Leonidas, ... chocolade geen probleem, maar dat gebak zal wegens tijdsdruk moeilijk worden.

Tja, dan zullen we ons moeten behelpen :twisted: :wink:

Tot zaterdag.
Groeten,
Ed.[/quote]
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Heel erg goed dat je het aanhaalt sander. Het is uitdrukkelijk NIET de bedoeling dat men aan andermans spullen gaan komen.

Mochten er nu mensen toch onverhoopt schade brengen aan apparatuur dan EIS ik dat degene welke de schade veroorzaakt dit aangeeft aan de eigenaar in kwestie en dat de WA-verzekering hierin een rol gaat spelen zodat er geen financieele schade kan worden gemaakt.

Degene welke hier niet mee eens is of hier niet mee om kan gaan kan dit via PB aan mij doorgeven en zal worden verwijderd van de deelnemerslijst. Dit is geen discussiepunt wat mij betreft.

Nogmaals, iedereen dient met een boel respect met elkaars apparatuur om te gaan, KT zal álle sets matchen waar de eigenaars bij zullen staan. ook zal er bij iedere groep (We hebben er drie) een persoon worden aangesteld welke ervoor zal zorgen dat er geen ongelukken gebeuren en er op tijd zal worden gewisseld.

Zo, dat was ff een streng stukje, maar essentieel om de luisterdag leuk te houden voor iedereen.

Jan
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Wowly schreef:
.......KT zal álle sets matchen waar de eigenaars bij zullen staan.
Heb je een matched triplet KT88s besteld dan? :lol:

Even voor de goede orde: ik ga *niet* slepen met apparatuur (behalve mijn eigen spullen), enerzijds niet omdat ik het lichamelijk niet mag en kan, anderszijds niet wegens aansprakelijkheid.
Alleen aansluiten en/of controleren waar nodig (het lijkt me niet nodig bij diegenen die hun eigen complete set hebben staan zoals Sander bijvoorbeeld).

Ik probeer er rond 8.30 uur te zijn.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

schade: groot gelijk, maar met deze beperkte groep van medeDHZ'ers zal dat wel meevallen zeker?
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Wowly schreef:

Ik ben bang dat de kwadrant té interessant is om náást de A4 te gaan horen. Het zijn allebei speakers die veel in hun mars hebben en het recht hebben om een eigen luistersessie. Als je wil kan de A4 in plaats van mijn reference monitor komen in de tweede luisterstint.


Nee hoor Wowly, het was maar een voorstel om zelf meer vrijheid te hebben..
Hou het maar zoals je voorzien had, dan komt het wel goed.

Ed.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12871
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

KT88 schreef:
Ik probeer er rond 8.30 uur te zijn.
Ik heb begrepen van Wowly dat het pas om 9.00u open gaat.
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Kan ik vast een half uurtje vantevoren mijn nicotinegehalte op peil brengen :twisted:

Bedankt voor de waarschuwing, kan dus een half uurtje langer blijven liggen!
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Het gemeensschapshuis is pas om 900 uur open. Ik kan wel proberen er iets eerder van te maken , maar dan moet ik even met ankie overleggen (beheerster van het gemeenschapshuis)

Jan
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Een verzoek aan allen,

Neem niet alleen dempingsmateriaal mee, maar als jullie netblokken hebben van goede kwaliteit, of interlinks, luidsprekersnoeren en dergelijk, mag je deze óók meenemen (heel graag zelfs!)

Nog iets anders, is er iemand die stands heeft waar ook kleinere monitoren op kunnen staan. Mijn stands gaan ook mee, maar zijn eigenlijk gemaakt voor full-size monitoren, Dus mocht iemand stands met een kleiner plateau hebben staan en mee kunnen nemen, graag dus!

Jan
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

KT88 schreef:
Kan ik vast een half uurtje vantevoren mijn nicotinegehalte op peil brengen :twisted:
Gaan we samen in Beetsterzwaag aan de sigaar?? neem ik er wat meer mee.. :D

Kees
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Porcino »

hallo allen,

Om maar weer eens een opmerking in de wereld te slingeren: Ik stan nu met de ono op een set carats... Ono is een RIAA phonovoorversterker..., daar zal ik dan emmi voorknopen en een platendraaierd? Die neem ik niet mee...
Gebruikersavatar
doppedoos
In memoriam †
Berichten: 509
Lid geworden op: do 06 jan 2005, 18:16
Contacteer:

Bericht door doppedoos »

@Wowly
daddy komt ook mee!
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ojee porcino, ik dacht dat het een versterker was, ik zal morgen kijken naar een andere versterker voor de carats, iemand suggesties?


daddy is off course (als ruimschoots oudste deelnemer!) zeer welkom!

Jan
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

audiomanics schreef:
KT88 schreef:
Kan ik vast een half uurtje vantevoren mijn nicotinegehalte op peil brengen :twisted:
Gaan we samen in Beetsterzwaag aan de sigaar?? neem ik er wat meer mee.. :D
Fijn plan, alleen zal ik daar niet zo heel vroeg zijn.......

Wowly, ik heb nog altijd de 6BX7 paraat staan, als die de Carats aan kan sturen?
Heb momenteel weinig anders staan wat een beetje power levert, of het moest die omgebouwde L-100 zijn, maar die heeft wat kuurtjes (lkraakjes, plofjes), voelt zich kennelijk wat gepasseerd..........
Versterkers zijn net vrouwen, je moet ze bezig houden :twisted:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”