Als je in zo'n draadje als dit later aanhaakt is het handig ook de eerste pagina te lezenPorcino schreef:Is er nu al iets van een planning bekend? Ik wil graag komen, maar heb nog geen locatie, starttijd (al lijkt dat gezien verhaal boven 09:00...) en wie demo't wat. Mijn Vector5ref heeft saphonger, dus indien het kan graag een versterker die wat stroom kan leveren...
Luisterdag 7 october 2006 Breda II
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Hehe, daar is doppedoos alsnog.
Ik heb tot gisterenavond 2 plaatsjes voor jou en daddy vrijgehouden omdat jullie ere-luisteraars zijn!! Natuurlijk kunnen jullie komen! Komt je vader ook? Laat maar snel weten goed?
@ Porcino: hahahaha, je hebt het al eerder gevraagd en ik heb je al eerder antwoord gegeven dat je op de eerste pagina van deze draad moet kijken, daar staat alles beschreven, zoals jeroen al aangaf.
Vragen over powerconsumption, matching etc etc moet je aan KT doorgeven (KT88), dat is de tecnoman voor de dag.
Wowly
Ik heb tot gisterenavond 2 plaatsjes voor jou en daddy vrijgehouden omdat jullie ere-luisteraars zijn!! Natuurlijk kunnen jullie komen! Komt je vader ook? Laat maar snel weten goed?
@ Porcino: hahahaha, je hebt het al eerder gevraagd en ik heb je al eerder antwoord gegeven dat je op de eerste pagina van deze draad moet kijken, daar staat alles beschreven, zoals jeroen al aangaf.
Vragen over powerconsumption, matching etc etc moet je aan KT doorgeven (KT88), dat is de tecnoman voor de dag.
Wowly
Ik kom alleen, daar het een soort van Blikzzzem bezoek gaat worden! Dit omdat mijn ega een expositie heeft waarbij ik eigenlijk de "tubes" moet demonstreren in de middag:
http://meisjesschool.web-log.nl/.shared ... g_041a.jpg
en
http://meisjesschool.web-log.nl/.shared ... g_019a.jpg
Voor meer info:
http://meisjesschool.web-log.nl/
Dit verklaart tevens waarom ik dus niets kan demonstreren daar alles al opgesteld staat in de "meisjesschool" voor DEMO
In dezelfde meisjesschool staan nog 3 paar TL's opgesteld....
Kortom effe geen tijd om alles los te koppelen
ik kom vroeg en ga vlak na lunch weer naar de Meisjesschool!!
Groet, Simon
http://meisjesschool.web-log.nl/.shared ... g_041a.jpg
en
http://meisjesschool.web-log.nl/.shared ... g_019a.jpg
Voor meer info:
http://meisjesschool.web-log.nl/
Dit verklaart tevens waarom ik dus niets kan demonstreren daar alles al opgesteld staat in de "meisjesschool" voor DEMO
In dezelfde meisjesschool staan nog 3 paar TL's opgesteld....
Kortom effe geen tijd om alles los te koppelen
ik kom vroeg en ga vlak na lunch weer naar de Meisjesschool!!
Groet, Simon
Laatst gewijzigd door doppedoos op ma 02 okt 2006, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo, was even afwezig wegens ziekenhuisbezoek en pijnstilling, ben er weer.
We gaan wel wat mooie combinaties maken, er zijn voldoende stroomleveranciers aanwezig om de meest veeleisende speakers tevreden te stellen
Aangezien ik ben "aangesteld" voor de technische zaken (nuja...), kunnen we in overleg wel e.e.a. schuiven denk ik.
Ik ben een sterk voorstander van systeemmatching, als nu blijkt dat bepaalde vastgelegde combinaties het gewoon "niet doen" , dan moeten we de mogelijkheid hebben om te switchen.
En afgaande op de vorige dag, zal dat sowieso wel gebeuren denk ik.
We gaan wel wat mooie combinaties maken, er zijn voldoende stroomleveranciers aanwezig om de meest veeleisende speakers tevreden te stellen
Aangezien ik ben "aangesteld" voor de technische zaken (nuja...), kunnen we in overleg wel e.e.a. schuiven denk ik.
Ik ben een sterk voorstander van systeemmatching, als nu blijkt dat bepaalde vastgelegde combinaties het gewoon "niet doen" , dan moeten we de mogelijkheid hebben om te switchen.
En afgaande op de vorige dag, zal dat sowieso wel gebeuren denk ik.
- asterduc
- Berichten: 4165
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Wowly schreef:
Asterduc.................De Kwadrant
...............................De A4 ss D3004/6600 of D2409/7100/tweeter
...............................Esound met Tent Clock
...............................Audyn Com + Audyn Amp + UCD 400
...............................Belgisch gebak en natuurlijk Leonidas (deze blijft erin jongens!!! )
Wowly,
dat heb je mooi onder controle zeg.
Soory dat ik nog niet betaald had, heb het vandaag geregeld.
1. ik wist hier niet van.
2. het is weken geleden dat ik nog eens tijd had voor een forumbezoek.
De A4 met 6600 of 71000 is niet klaar.
Ik heb hem nog wel met 7000. Dus die kan mee.
Persoonlijk zou ik de Kwadrant en de A4 samen willen doen, die hoeven niet persé apart en dan kan ik zelf wat meer meeluisteren.
Beide speakers in een 4 kanaals opstelling kan ook. Graag had ik ze wel eens beluisterd met een goede UcD amp. Ik wil eventueel de Audyn er naast zetten. Jullie zeggen het maar.
Belgisch gebak en Leonidas, ... chocolade geen probleem, maar dat gebak zal wegens tijdsdruk moeilijk worden.
Tot zaterdag.
Groeten,
Ed.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Slepen e.d. vind ik prima, maar ALLEEN ikzelf ga met m'n eigen apparatuur aan de wandel, dit om eventuele ongelukjes en wat al niet meer tot een minimum te beperken.
Een ander hekel punt bij mij is aankomen, de eerste die ik op m'n aluminium conussen zie tikken, of de compilantie van de ophanging ervan zie testen met z'n vingers die krijgt m'n van olifantelullenleer gemaakte interlink in z'n nek, nadat ik 'r eens flink over gewreven heb wel te verstaan.
Na de vorige diy-bijeenkomst staat de teller van mijn hobby budget voorlopig op minus een dikke 400-euro door schade van derden, dus graag begrip hiervoor.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Een ander hekel punt bij mij is aankomen, de eerste die ik op m'n aluminium conussen zie tikken, of de compilantie van de ophanging ervan zie testen met z'n vingers die krijgt m'n van olifantelullenleer gemaakte interlink in z'n nek, nadat ik 'r eens flink over gewreven heb wel te verstaan.
Na de vorige diy-bijeenkomst staat de teller van mijn hobby budget voorlopig op minus een dikke 400-euro door schade van derden, dus graag begrip hiervoor.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
[quote="asterduc
Wowly,
dat heb je mooi onder controle zeg.
Soory dat ik nog niet betaald had, heb het vandaag geregeld.
1. ik wist hier niet van.
2. het is weken geleden dat ik nog eens tijd had voor een forumbezoek.
Ik denk dat ik je ben vergeten een PB te sturen
De A4 met 6600 of 71000 is niet klaar.
Ik heb hem nog wel met 7000. Dus die kan mee.
is ook prima
Persoonlijk zou ik de Kwadrant en de A4 samen willen doen, die hoeven niet persé apart en dan kan ik zelf wat meer meeluisteren.
Ik ben bang dat de kwadrant té interessant is om náást de A4 te gaan horen. Het zijn allebei speakers die veel in hun mars hebben en het recht hebben om een eigen luistersessie. Als je wil kan de A4 in plaats van mijn reference monitor komen in de tweede luisterstint. Overigens is het de bedoeling om bij je eigen apparatuur te blijven, zodat er zorgvuldig mee word omgesprongen. Zou je toch ook andere sets willen horen terwijl er equipmnet van jezelf bezig is kun je iemand anders uitleggen wat wel en niet te doen. Overigens zal je sowieso even met KT88 moeten overleggen ivm de match die gemaakt wordt. Zoals hij al gezegd heeft kan er op de dag zelf nog wel het een en ander worden gefine-tuned e.d.
Beide speakers in een 4 kanaals opstelling kan ook.
Gaat niet lukken bij gebrek aan tijd ben ik bang
Graag had ik ze wel eens beluisterd met een goede UcD amp.
Je bent ingedeeld met de UcD's van Sander Sassen, de beste die ik tot nu toe heb gehoord van de ucd's tot zover......
Ik wil eventueel de Audyn er naast zetten. Jullie zeggen het maar.
Niet nodig dus
Belgisch gebak en Leonidas, ... chocolade geen probleem, maar dat gebak zal wegens tijdsdruk moeilijk worden.
Tja, dan zullen we ons moeten behelpen
Tot zaterdag.
Groeten,
Ed.[/quote]
Wowly,
dat heb je mooi onder controle zeg.
Soory dat ik nog niet betaald had, heb het vandaag geregeld.
1. ik wist hier niet van.
2. het is weken geleden dat ik nog eens tijd had voor een forumbezoek.
Ik denk dat ik je ben vergeten een PB te sturen
De A4 met 6600 of 71000 is niet klaar.
Ik heb hem nog wel met 7000. Dus die kan mee.
is ook prima
Persoonlijk zou ik de Kwadrant en de A4 samen willen doen, die hoeven niet persé apart en dan kan ik zelf wat meer meeluisteren.
Ik ben bang dat de kwadrant té interessant is om náást de A4 te gaan horen. Het zijn allebei speakers die veel in hun mars hebben en het recht hebben om een eigen luistersessie. Als je wil kan de A4 in plaats van mijn reference monitor komen in de tweede luisterstint. Overigens is het de bedoeling om bij je eigen apparatuur te blijven, zodat er zorgvuldig mee word omgesprongen. Zou je toch ook andere sets willen horen terwijl er equipmnet van jezelf bezig is kun je iemand anders uitleggen wat wel en niet te doen. Overigens zal je sowieso even met KT88 moeten overleggen ivm de match die gemaakt wordt. Zoals hij al gezegd heeft kan er op de dag zelf nog wel het een en ander worden gefine-tuned e.d.
Beide speakers in een 4 kanaals opstelling kan ook.
Gaat niet lukken bij gebrek aan tijd ben ik bang
Graag had ik ze wel eens beluisterd met een goede UcD amp.
Je bent ingedeeld met de UcD's van Sander Sassen, de beste die ik tot nu toe heb gehoord van de ucd's tot zover......
Ik wil eventueel de Audyn er naast zetten. Jullie zeggen het maar.
Niet nodig dus
Belgisch gebak en Leonidas, ... chocolade geen probleem, maar dat gebak zal wegens tijdsdruk moeilijk worden.
Tja, dan zullen we ons moeten behelpen
Tot zaterdag.
Groeten,
Ed.[/quote]
Heel erg goed dat je het aanhaalt sander. Het is uitdrukkelijk NIET de bedoeling dat men aan andermans spullen gaan komen.
Mochten er nu mensen toch onverhoopt schade brengen aan apparatuur dan EIS ik dat degene welke de schade veroorzaakt dit aangeeft aan de eigenaar in kwestie en dat de WA-verzekering hierin een rol gaat spelen zodat er geen financieele schade kan worden gemaakt.
Degene welke hier niet mee eens is of hier niet mee om kan gaan kan dit via PB aan mij doorgeven en zal worden verwijderd van de deelnemerslijst. Dit is geen discussiepunt wat mij betreft.
Nogmaals, iedereen dient met een boel respect met elkaars apparatuur om te gaan, KT zal álle sets matchen waar de eigenaars bij zullen staan. ook zal er bij iedere groep (We hebben er drie) een persoon worden aangesteld welke ervoor zal zorgen dat er geen ongelukken gebeuren en er op tijd zal worden gewisseld.
Zo, dat was ff een streng stukje, maar essentieel om de luisterdag leuk te houden voor iedereen.
Jan
Mochten er nu mensen toch onverhoopt schade brengen aan apparatuur dan EIS ik dat degene welke de schade veroorzaakt dit aangeeft aan de eigenaar in kwestie en dat de WA-verzekering hierin een rol gaat spelen zodat er geen financieele schade kan worden gemaakt.
Degene welke hier niet mee eens is of hier niet mee om kan gaan kan dit via PB aan mij doorgeven en zal worden verwijderd van de deelnemerslijst. Dit is geen discussiepunt wat mij betreft.
Nogmaals, iedereen dient met een boel respect met elkaars apparatuur om te gaan, KT zal álle sets matchen waar de eigenaars bij zullen staan. ook zal er bij iedere groep (We hebben er drie) een persoon worden aangesteld welke ervoor zal zorgen dat er geen ongelukken gebeuren en er op tijd zal worden gewisseld.
Zo, dat was ff een streng stukje, maar essentieel om de luisterdag leuk te houden voor iedereen.
Jan
Heb je een matched triplet KT88s besteld dan?Wowly schreef:.......KT zal álle sets matchen waar de eigenaars bij zullen staan.
Even voor de goede orde: ik ga *niet* slepen met apparatuur (behalve mijn eigen spullen), enerzijds niet omdat ik het lichamelijk niet mag en kan, anderszijds niet wegens aansprakelijkheid.
Alleen aansluiten en/of controleren waar nodig (het lijkt me niet nodig bij diegenen die hun eigen complete set hebben staan zoals Sander bijvoorbeeld).
Ik probeer er rond 8.30 uur te zijn.
- asterduc
- Berichten: 4165
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Wowly schreef:
Ik ben bang dat de kwadrant té interessant is om náást de A4 te gaan horen. Het zijn allebei speakers die veel in hun mars hebben en het recht hebben om een eigen luistersessie. Als je wil kan de A4 in plaats van mijn reference monitor komen in de tweede luisterstint.
Nee hoor Wowly, het was maar een voorstel om zelf meer vrijheid te hebben..
Hou het maar zoals je voorzien had, dan komt het wel goed.
Ed.
Een verzoek aan allen,
Neem niet alleen dempingsmateriaal mee, maar als jullie netblokken hebben van goede kwaliteit, of interlinks, luidsprekersnoeren en dergelijk, mag je deze óók meenemen (heel graag zelfs!)
Nog iets anders, is er iemand die stands heeft waar ook kleinere monitoren op kunnen staan. Mijn stands gaan ook mee, maar zijn eigenlijk gemaakt voor full-size monitoren, Dus mocht iemand stands met een kleiner plateau hebben staan en mee kunnen nemen, graag dus!
Jan
Neem niet alleen dempingsmateriaal mee, maar als jullie netblokken hebben van goede kwaliteit, of interlinks, luidsprekersnoeren en dergelijk, mag je deze óók meenemen (heel graag zelfs!)
Nog iets anders, is er iemand die stands heeft waar ook kleinere monitoren op kunnen staan. Mijn stands gaan ook mee, maar zijn eigenlijk gemaakt voor full-size monitoren, Dus mocht iemand stands met een kleiner plateau hebben staan en mee kunnen nemen, graag dus!
Jan
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Fijn plan, alleen zal ik daar niet zo heel vroeg zijn.......audiomanics schreef:Gaan we samen in Beetsterzwaag aan de sigaar?? neem ik er wat meer mee..KT88 schreef:Kan ik vast een half uurtje vantevoren mijn nicotinegehalte op peil brengen![]()
Wowly, ik heb nog altijd de 6BX7 paraat staan, als die de Carats aan kan sturen?
Heb momenteel weinig anders staan wat een beetje power levert, of het moest die omgebouwde L-100 zijn, maar die heeft wat kuurtjes (lkraakjes, plofjes), voelt zich kennelijk wat gepasseerd..........
Versterkers zijn net vrouwen, je moet ze bezig houden
