AMB-LCDuino pre-amp

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door cve »

Eindelijk is hij af, alleen nog even poetsen en de schroeven vervangen voor zwarte exemplaren. Tevreden met het eindresultaat. Persoonlijk vind ik het jammer dat de eigenaar gekozen heeft voor een matzwarte uitvoering omdat het erg besmettelijk is, je ziet elke vinger en stofje.
Maar het geluid is fantastisch in directe vergelijking met de UCD400. Wat ook prettig is de veel betere volumeregeling van AMB ten opzichte van de Relaixed. Werkt veel fijner met kleine stapjes en kan het volume veel beter terugregelen.
Wat zit er allemaal in deze kast:
Een Soekris dac met amanero usb en optische digitale ingang.
In totaal 3 gebalanceerde, 4 ongebalanceerde en 1 digitale ingang.
AMB volume- en ingangskeuze gestuurd door de LCDuino.
Gebalanceerde voorversterker gebaseerd op de Prelude van Sander Sassen.
Ncore eindtrappen met smps600n400 voedingen.
Voedingsbord voor Soekris, Amanero, LCDuino en alle relais die zorgen voor volume en ingangskeuze.
Klikaanklikuit.
Volle bak dus.

Zo en nu op naar een chocomel en daarna weer verder met de ExtremA.

Co
Bijlagen
AnttoAudio-i1927, gereed-1670.jpg
AnttoAudio-i1927, gereed-1672.jpg
Laatst gewijzigd door cve op zo 26 feb 2017, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door Leeuwarden »

Kan je er ook nog even naar luisteren voordat hij gaat verhuizen?
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door cve »

Leeuwarden schreef:
Kan je er ook nog even naar luisteren voordat hij gaat verhuizen?

Een weekje blijft hij hier nog logeren. Maar inmiddels heb ik hem al een aantal keren kunnen beluisteren tijdens de testsessies.
Meer benieuwd naar de ExtremA. Al die negatieve berichten op het www en het meningsverschil tussen Bruno en Sander hebben mij nieuwsgierig gemaakt om het zelf maar te gaan ervaren.

Co
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door hannesie »

Heb je nu led verlichting langs de pootjes?
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door cve »

hannesie schreef:
Heb je nu led verlichting langs de pootjes?

Ja, kan uit maar het doorbreekt het lompe zwart.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door hannesie »

cve schreef:
hannesie schreef:
Heb je nu led verlichting langs de pootjes?
Ja, kan uit maar het doorbreekt het lompe zwart.
Inderdaad, maar die verlichting is dan een beetje afhankelijk van de ondergrond waar hij op staat, maar een leuk/mooi detail.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door ray5150 »

Hoogste tijd dat Co zijn status van rood in blauw laat veranderen...:mrgreen:
En die merknaam ook heel vlot laten registreren.
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door John P »

Co heeft al jaren een officieel commercieel logo: ©.
Plaats reactie