AMB-LCDuino pre-amp
Moderator: Beheerdersteam
Re: AMB-LCDuino pre-amp
Eindelijk is hij af, alleen nog even poetsen en de schroeven vervangen voor zwarte exemplaren. Tevreden met het eindresultaat. Persoonlijk vind ik het jammer dat de eigenaar gekozen heeft voor een matzwarte uitvoering omdat het erg besmettelijk is, je ziet elke vinger en stofje.
Maar het geluid is fantastisch in directe vergelijking met de UCD400. Wat ook prettig is de veel betere volumeregeling van AMB ten opzichte van de Relaixed. Werkt veel fijner met kleine stapjes en kan het volume veel beter terugregelen.
Wat zit er allemaal in deze kast:
Een Soekris dac met amanero usb en optische digitale ingang.
In totaal 3 gebalanceerde, 4 ongebalanceerde en 1 digitale ingang.
AMB volume- en ingangskeuze gestuurd door de LCDuino.
Gebalanceerde voorversterker gebaseerd op de Prelude van Sander Sassen.
Ncore eindtrappen met smps600n400 voedingen.
Voedingsbord voor Soekris, Amanero, LCDuino en alle relais die zorgen voor volume en ingangskeuze.
Klikaanklikuit.
Volle bak dus.
Zo en nu op naar een chocomel en daarna weer verder met de ExtremA.
Co
Maar het geluid is fantastisch in directe vergelijking met de UCD400. Wat ook prettig is de veel betere volumeregeling van AMB ten opzichte van de Relaixed. Werkt veel fijner met kleine stapjes en kan het volume veel beter terugregelen.
Wat zit er allemaal in deze kast:
Een Soekris dac met amanero usb en optische digitale ingang.
In totaal 3 gebalanceerde, 4 ongebalanceerde en 1 digitale ingang.
AMB volume- en ingangskeuze gestuurd door de LCDuino.
Gebalanceerde voorversterker gebaseerd op de Prelude van Sander Sassen.
Ncore eindtrappen met smps600n400 voedingen.
Voedingsbord voor Soekris, Amanero, LCDuino en alle relais die zorgen voor volume en ingangskeuze.
Klikaanklikuit.
Volle bak dus.
Zo en nu op naar een chocomel en daarna weer verder met de ExtremA.
Co
Laatst gewijzigd door cve op zo 26 feb 2017, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: AMB-LCDuino pre-amp
Leeuwarden schreef:Kan je er ook nog even naar luisteren voordat hij gaat verhuizen?
Een weekje blijft hij hier nog logeren. Maar inmiddels heb ik hem al een aantal keren kunnen beluisteren tijdens de testsessies.
Meer benieuwd naar de ExtremA. Al die negatieve berichten op het www en het meningsverschil tussen Bruno en Sander hebben mij nieuwsgierig gemaakt om het zelf maar te gaan ervaren.
Co
Re: AMB-LCDuino pre-amp
hannesie schreef:Heb je nu led verlichting langs de pootjes?
Ja, kan uit maar het doorbreekt het lompe zwart.
Re: AMB-LCDuino pre-amp
Inderdaad, maar die verlichting is dan een beetje afhankelijk van de ondergrond waar hij op staat, maar een leuk/mooi detail.cve schreef:Ja, kan uit maar het doorbreekt het lompe zwart.hannesie schreef:Heb je nu led verlichting langs de pootjes?
Re: AMB-LCDuino pre-amp
Hoogste tijd dat Co zijn status van rood in blauw laat veranderen...
En die merknaam ook heel vlot laten registreren.
En die merknaam ook heel vlot laten registreren.
