Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Bid je nu voor sneeuw? 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
dre schreef:Bid je nu voor sneeuw?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Wat ik er uit begrijp is dat Aat alleen naar Groesbeek gaat als de weersomstandigheden bar slecht zijn...... 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Code geel is net uitgegeven:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Nu weten we zeker dat Aat komt. 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Dan weet Rijkswaterstaat wat hun te doen staat.ds23man schreef:Code geel is net uitgegeven:
hannesie schreef:Nu weten we zeker dat Aat komt.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Nee hoor, vanuit het noorden naar Groesbeek is er nog niks aan de hand. 
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Gezellig, Aat 
Ook wel benieuwd hoe je kubus combineert met de tbc van Dré.
Ook wel benieuwd hoe je kubus combineert met de tbc van Dré.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ik vind het in ieder geval leuk dat jullie het leuk vinden dat ik het leuk vind om te komen.
Maar wie gaat nu zaterdagochtend zeggen "het giet oan"?
groet,
Aat
Maar wie gaat nu zaterdagochtend zeggen "het giet oan"?
groet,
Aat
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ik denk John??AatV schreef:Ik vind het in ieder geval leuk dat jullie het leuk vinden dat ik het leuk vind om te komen.
Maar wie gaat nu zaterdagochtend zeggen "het giet oan"?
groet,
Aat
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Samen met de rest.FR_Aad schreef:Ik denk John??AatV schreef:Ik vind het in ieder geval leuk dat jullie het leuk vinden dat ik het leuk vind om te komen.
Maar wie gaat nu zaterdagochtend zeggen "het giet oan"?
groet,
Aat
(als ik dat zeg en de rest komt niet, dan is er ook weinig aan he?!
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
teveel ruis...
Laatst gewijzigd door Gijs op vr 26 dec 2014, 0:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Als t echt nodig is heb ik nog wel een plekkie om te snurken op tien kilometer van af Groesbeek.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Als Tubehead niet komt moet bij "apparatuur" de Cheap Trick 269 weg.
Als ik zo snel kijk dan missen we dat schakelkasje wat bij Barry ligt niet.
We hebben zo te zien slechts een versterker (Aleph30) en twee setjes speakers. (de L'orfeo's van John en de Tangbandjes van Dre) Of nam Leo nog wat mee?
Als ik zo snel kijk dan missen we dat schakelkasje wat bij Barry ligt niet.
We hebben zo te zien slechts een versterker (Aleph30) en twee setjes speakers. (de L'orfeo's van John en de Tangbandjes van Dre) Of nam Leo nog wat mee?
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Dat kan niet meer. Mijn kofferbak zit vol met speakers van Dre en de auto met passagiers 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Hebben we lekker veel tijd voor Dre zijn speakerts 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
ik kan mijn manshoge metronomes wel meenemen, maar die hebben jullie vorig jaar al gehoord?
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Nee,da's helemaal niet waar! 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ik neem als versterking ook mijn pioneer lx85 mee. (home cinema reciever)
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
En waar woont zijn huis?FR_Aad schreef:Als Tubehead niet komt moet bij "apparatuur" de Cheap Trick 269 weg.
Als ik zo snel kijk dan missen we dat schakelkasje wat bij Barry ligt niet.
We hebben zo te zien slechts een versterker (Aleph30) en twee setjes speakers. (de L'orfeo's van John en de Tangbandjes van Dre) Of nam Leo nog wat mee?
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Barry woont ergens in of rond Hengelo toch?
Ik neem mn manshoge testkastjes ook wel mee.
Ik neem mn manshoge testkastjes ook wel mee.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ik woon in Hengelo, en inderdaad staan het schakelkastje hier. Zoals al lang geleden aangegeven 
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Denk ook niet dat we die nodig gaan hebben. Zal vast wel tijd over zijn op de dag om iets om te pluggen
