Nieuwe speakers (long term project)
Moderator: Beheerdersteam
Re: Nieuwe speakers (long term project)
Toch nog maar even een vraag, klopt het dat het ideale volume voor de W22NY001 in een CB maar 15 liter is? Zou iemand dat voor mij willen controleren in WinIsd?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Nieuwe speakers (long term project)
Øf tøpic: moet je toch eens een waardige opvolger van overtreffende trap voor bedenken Henkjan. Heb de Nescio thuis gehad en dat was een bijzonder fijne speaker!Henkjan schreef:Nee, je kan m dan elke gewenste respons geven, bv alsof t een gesloten kast is met q=0.5 bij een fb=30Hz (dit is de afstemming van Nescio). Enige beperking is de extra slag die de woof moet maken (en t extra versterker vermogen)
Re: Nieuwe speakers (long term project)
Troels gebruikt 40 liter,dat lijkt me meer in de goed richting.
Re: Nieuwe speakers (long term project)
Is dat in een BR of CB?dre schreef:Troels gebruikt 40 liter,dat lijkt me meer in de goed richting.
Re: Nieuwe speakers (long term project)
ds23man schreef:Wat heb ik nou zitten doen in de DLCP workshop??????![]()
Parels voor de zwijnen
