Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 12-10

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 FOTO`sss

Bericht door CarloPJB »

Hierbij dan wat foto`s.
Bijlagen
Achteraanzicht.JPG
Voor close up.JPG
Voorkant.JPG
Voorkant compleet.JPG
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14143
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1

Bericht door Walt »

Zou het optisch niet mooier zijn om de woofer iets te draaien (15 graden) zodat het vlakke kantje parallel met de grond loopt?

Groetjes Walter
Laatst gewijzigd door Walt op zo 12 okt 2014, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28480
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1

Bericht door ds23man »

Als iemand nu nog durft te beweren dat mijn laagkasten zo groot zijn.......... :lol:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14143
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1

Bericht door Walt »

In vergelijking met deze woofers zijn die JBL 15 inchers inderdaad net middentoners!
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1

Bericht door CarloPJB »

Walt schreef:
In vergelijking met deze woofers zijn die JBL 15 inchers inderdaad net middentoners!
`

:twisted:




Had misschien mooier geweest maar ik verander er meerdere redenen helemaal nix meer aan :wink:

De kooimoeren zitten in de baffle verzonken ivm lengte van de imbusbouten. En , ze zitten ook nog eens tussen baffle en zijwand in.
Bijkomend , de aansluitklemmen van de woofer zitten nu precies onderin.

En weer een keer de kast van 100 kg op zn rug leggen en daar dan 32 kg driver uit peuteren [-X
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28480
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1

Bericht door ds23man »

Pas je wel op voor Hernia's?
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14143
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1

Bericht door Walt »

Wel goede oefening dat op zijn rug leggen voor het geval je een wat zwaarlijvige vrouw van +100kg in huis zou hebben... :rofl:

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1

Bericht door CarloPJB »

ds23man schreef:
Pas je wel op voor Hernia's?

Hummmm , ik lag 10,5 jaar geleden al in de MRI scanner vanwege verschillende vervelende verschijnselen :-$
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1

Bericht door CarloPJB »

Walt schreef:
Wel goede oefening dat op zijn rug leggen voor het geval je een wat zwaarlijvige vrouw van +100kg in huis zou hebben... :rofl:

Groetjes Walter


:rofl: :rofl: :rofl:

Tot nu toe gaan alle vrouwen vanzelf voor mij liggen :lagge: :lagge: :lagge:


En de enigste vrouw in huis is mijn dochter :wink:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1

Bericht door hannesie »

ds23man schreef:
Als iemand nu nog durft te beweren dat mijn laagkasten zo groot zijn.......... :lol:
Ja, die zijn groot, er zitten zelfs wieltjes onder.

Maare dit zijn wel kasten waar je een plantje op kunt zetten, wat zeg ik, een daktuin kun je er op aanleggen. :rofl: :rofl:
.
Ik word wel nieuwsgierig hoe het dadelijk gaat klinken.
Het zal geen :lucht: zijn.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28480
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1

Bericht door ds23man »

Ach, 60x60cm is toch een redelijk acceptabel bijzettafeltje???? :lol: :lol:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1

Bericht door ray5150 »

Ik mis het welbekende flesje bier ernaast, ter vergelijking van de verhoudingen. :lol:
Gebruikersavatar
Jag
Berichten: 998
Lid geworden op: wo 01 mar 2006, 15:43
Locatie: Utrecht

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1

Bericht door Jag »

Haha mooi project :). Lekker no compromise. Genoeg conus oppervlakte ook wel :P. Draait het al?
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1

Bericht door CarloPJB »

ray5150 schreef:
Ik mis het welbekende flesje bier ernaast, ter vergelijking van de verhoudingen. :lol:


Mag het ook een blikje zijn ???
Bijlagen
Biertje!!!.JPG
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1

Bericht door CarloPJB »

Jag schreef:
Haha mooi project :). Lekker no compromise. Genoeg conus oppervlakte ook wel :P. Draait het al?

Ja , er gaat echt nix boven conusoppervlak.


Ik ben nog bezig met de versterkers en DLCP die het geheel gaan aansturen.

De OB's spelen nu op UcD met 2 x 30 W en dat is ook al geen straf :D
Gebruikersavatar
Jag
Berichten: 998
Lid geworden op: wo 01 mar 2006, 15:43
Locatie: Utrecht

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1

Bericht door Jag »

Doet me beetje denken aan mijn oude "subjes", 18inch in 185L BR :mrgreen:
Sub2.jpg
michelp
Berichten: 609
Lid geworden op: vr 31 jul 2009, 21:44
Locatie: Omg. Doetinchem

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1

Bericht door michelp »

Ik heb hier ook nog een 24 inch van Magnat staan. Ooit hoop ik een tweede te vinden samen met een groter huis :mrgreen:
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1

Bericht door CarloPJB »

michelp schreef:
Ik heb hier ook nog een 24 inch van Magnat staan. Ooit hoop ik een tweede te vinden samen met een groter huis :mrgreen:
Als je die ene van genoeg Watts voorziet wordt je huis vanzelf groter.....l :lagge:
michelp
Berichten: 609
Lid geworden op: vr 31 jul 2009, 21:44
Locatie: Omg. Doetinchem

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1

Bericht door michelp »

Met 100w doet ie ook al genoeg eigenlijk haha. Maar zit niet in de goede behuizing (heb hem zo gekocht). Dus heb hem eigenlijk nooit echt aan staan.
Ik ben wel benieuwd wat 2 van deze dingen gaan doen :rock:
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1

Bericht door architect »

CarloPJB : Kun je een indruk geven van hoe dat nou klinkt? Ik ben reuze benieuwd en geloof niet dat ik de enige ben. =D>
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1

Bericht door CarloPJB »

architect schreef:
CarloPJB : Kun je een indruk geven van hoe dat nou klinkt? Ik ben reuze benieuwd en geloof niet dat ik de enige ben. =D>

Het klinkt nog nergens naar want ik heb de aansturing nog niet speelklaar.




Maar met wat passieve filtering ervoor even wat nummertjes gedraaid en :rock:



Als alles speelt en ingeregeld is hoop ik , dat de meer getrainde luisteraars , er wat over willen schrijven.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1

Bericht door ray5150 »

architect schreef:
CarloPJB : Kun je een indruk geven van hoe dat nou klinkt? Ik ben reuze benieuwd en geloof niet dat ik de enige ben. =D>
Ik denkt dat het niet klinkt, dat onderga je. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Motorfret
Berichten: 258
Lid geworden op: zo 31 okt 2004, 23:04
Locatie: omg. nijmegen

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1

Bericht door Motorfret »

CarloPJB schreef:
architect schreef:
CarloPJB : Kun je een indruk geven van hoe dat nou klinkt? Ik ben reuze benieuwd en geloof niet dat ik de enige ben. =D>

Het klinkt nog nergens naar want ik heb de aansturing nog niet speelklaar.




Maar met wat passieve filtering ervoor even wat nummertjes gedraaid en :rock:



Als alles speelt en ingeregeld is hoop ik , dat de meer getrainde luisteraars , er wat over willen schrijven.
kan ik me al aanmelden voor de luistersessie? :sure:
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1

Bericht door CarloPJB »

architect schreef:
CarloPJB : Kun je een indruk geven van hoe dat nou klinkt? Ik ben reuze benieuwd en geloof niet dat ik de enige ben. =D>
Sinds vandaag heb ik de cornerwoofers meespelen en het zal nog wel wat fijntuning nodig hebben maar zoals het nu de muziek al aanvult stoort het mij nergens .

Gaat allemaal erg makkelijk en zeer diep zonder dat er ergens ( in mijn beleving ) een frequentie is die voor problemen zorgt. Klinkt vanaf de luisterplek heerlijk \:D/


Oja , Live concerten nog nooit zo " live " ervaren in de huiskamer :rock:
Gebruikersavatar
Motorfret
Berichten: 258
Lid geworden op: zo 31 okt 2004, 23:04
Locatie: omg. nijmegen

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1

Bericht door Motorfret »

:foto:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”