Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 12-10
Moderator: Beheerdersteam
Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 1
Zou het optisch niet mooier zijn om de woofer iets te draaien (15 graden) zodat het vlakke kantje parallel met de grond loopt?
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Laatst gewijzigd door Walt op zo 12 okt 2014, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Als iemand nu nog durft te beweren dat mijn laagkasten zo groot zijn.......... 
In vergelijking met deze woofers zijn die JBL 15 inchers inderdaad net middentoners!
`Walt schreef:In vergelijking met deze woofers zijn die JBL 15 inchers inderdaad net middentoners!
Had misschien mooier geweest maar ik verander er meerdere redenen helemaal nix meer aan
De kooimoeren zitten in de baffle verzonken ivm lengte van de imbusbouten. En , ze zitten ook nog eens tussen baffle en zijwand in.
Bijkomend , de aansluitklemmen van de woofer zitten nu precies onderin.
En weer een keer de kast van 100 kg op zn rug leggen en daar dan 32 kg driver uit peuteren
Wel goede oefening dat op zijn rug leggen voor het geval je een wat zwaarlijvige vrouw van +100kg in huis zou hebben...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
ds23man schreef:Pas je wel op voor Hernia's?
Hummmm , ik lag 10,5 jaar geleden al in de MRI scanner vanwege verschillende vervelende verschijnselen
Walt schreef:Wel goede oefening dat op zijn rug leggen voor het geval je een wat zwaarlijvige vrouw van +100kg in huis zou hebben...![]()
Groetjes Walter
Tot nu toe gaan alle vrouwen vanzelf voor mij liggen
En de enigste vrouw in huis is mijn dochter
Ja, die zijn groot, er zitten zelfs wieltjes onder.ds23man schreef:Als iemand nu nog durft te beweren dat mijn laagkasten zo groot zijn..........
Maare dit zijn wel kasten waar je een plantje op kunt zetten, wat zeg ik, een daktuin kun je er op aanleggen.
.
Ik word wel nieuwsgierig hoe het dadelijk gaat klinken.
Het zal geen
zijn.-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ach, 60x60cm is toch een redelijk acceptabel bijzettafeltje????

Ik mis het welbekende flesje bier ernaast, ter vergelijking van de verhoudingen. 
Haha mooi project
. Lekker no compromise. Genoeg conus oppervlakte ook wel
. Draait het al?
ray5150 schreef:Ik mis het welbekende flesje bier ernaast, ter vergelijking van de verhoudingen.
Mag het ook een blikje zijn ???
Jag schreef:Haha mooi project. Lekker no compromise. Genoeg conus oppervlakte ook wel
. Draait het al?
Ja , er gaat echt nix boven conusoppervlak.
Ik ben nog bezig met de versterkers en DLCP die het geheel gaan aansturen.
De OB's spelen nu op UcD met 2 x 30 W en dat is ook al geen straf
Doet me beetje denken aan mijn oude "subjes", 18inch in 185L BR 
Ik heb hier ook nog een 24 inch van Magnat staan. Ooit hoop ik een tweede te vinden samen met een groter huis 
Als je die ene van genoeg Watts voorziet wordt je huis vanzelf groter.....lmichelp schreef:Ik heb hier ook nog een 24 inch van Magnat staan. Ooit hoop ik een tweede te vinden samen met een groter huis
Met 100w doet ie ook al genoeg eigenlijk haha. Maar zit niet in de goede behuizing (heb hem zo gekocht). Dus heb hem eigenlijk nooit echt aan staan.
Ik ben wel benieuwd wat 2 van deze dingen gaan doen
Ik ben wel benieuwd wat 2 van deze dingen gaan doen
CarloPJB : Kun je een indruk geven van hoe dat nou klinkt? Ik ben reuze benieuwd en geloof niet dat ik de enige ben. 
architect schreef:CarloPJB : Kun je een indruk geven van hoe dat nou klinkt? Ik ben reuze benieuwd en geloof niet dat ik de enige ben.
Het klinkt nog nergens naar want ik heb de aansturing nog niet speelklaar.
Maar met wat passieve filtering ervoor even wat nummertjes gedraaid en
Als alles speelt en ingeregeld is hoop ik , dat de meer getrainde luisteraars , er wat over willen schrijven.
Ik denkt dat het niet klinkt, dat onderga je.architect schreef:CarloPJB : Kun je een indruk geven van hoe dat nou klinkt? Ik ben reuze benieuwd en geloof niet dat ik de enige ben.
kan ik me al aanmelden voor de luistersessie?CarloPJB schreef:architect schreef:CarloPJB : Kun je een indruk geven van hoe dat nou klinkt? Ik ben reuze benieuwd en geloof niet dat ik de enige ben.
Het klinkt nog nergens naar want ik heb de aansturing nog niet speelklaar.
Maar met wat passieve filtering ervoor even wat nummertjes gedraaid en![]()
Als alles speelt en ingeregeld is hoop ik , dat de meer getrainde luisteraars , er wat over willen schrijven.
Sinds vandaag heb ik de cornerwoofers meespelen en het zal nog wel wat fijntuning nodig hebben maar zoals het nu de muziek al aanvult stoort het mij nergens .architect schreef:CarloPJB : Kun je een indruk geven van hoe dat nou klinkt? Ik ben reuze benieuwd en geloof niet dat ik de enige ben.
Gaat allemaal erg makkelijk en zeer diep zonder dat er ergens ( in mijn beleving ) een frequentie is die voor problemen zorgt. Klinkt vanaf de luisterplek heerlijk
Oja , Live concerten nog nooit zo " live " ervaren in de huiskamer