Randstad luisterdag Zaterdag 19 april 2014 in Alphen ad Rijn
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Overmorgen is het opnieuw weekend...
- muizenissen
- Berichten: 113
- Lid geworden op: ma 24 okt 2011, 0:08
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
En ook die overmorgen is alweer ruimschoots voorbijRobertD schreef:Overmorgen is het opnieuw weekend...
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Maar de deelnemerslijst is aangepast !
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Nou moe.. Als daar al voor gaat klappen...
groet,
Aat
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Het was in dit geval dan ook een olifantendracht......

Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Is er nog plaats?
Ik wil ook wel eens wat meeluisteren en wat gezichten bij de namen leren kennen, en ik zag net dat het eens een keertje dichtbij is
Of ik iets zinnigs heb om mee te nemen weet ik niet zo hoor, maar ik wil wel wat algemene zaken als kabels, verlengsnoeren of stands meenemen. Verder een gebalanceerde B1 Pass LAB bufferamp? BNS E12 met FRS8 als tweeter?
UCD 180 monoblokken? Denk niet dat het interessant is.
Ik rij met grote C5 BREAK vanaf Voorschoten, dus iemand meenemen of onderweg oppikken kan ook nog.
Ik wil ook wel eens wat meeluisteren en wat gezichten bij de namen leren kennen, en ik zag net dat het eens een keertje dichtbij is
Of ik iets zinnigs heb om mee te nemen weet ik niet zo hoor, maar ik wil wel wat algemene zaken als kabels, verlengsnoeren of stands meenemen. Verder een gebalanceerde B1 Pass LAB bufferamp? BNS E12 met FRS8 als tweeter?
UCD 180 monoblokken? Denk niet dat het interessant is.
Ik rij met grote C5 BREAK vanaf Voorschoten, dus iemand meenemen of onderweg oppikken kan ook nog.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Hoi Rudolf,
leuk dat je ook komt. Neem vooral wat mee, dat is altijd leuk.
leuk dat je ook komt. Neem vooral wat mee, dat is altijd leuk.
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Ik kom ook graag langs. Als er al geluid uit komt neem ik het prototype van mijn Afdac-LB mee. 
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
En, als er al geluid uit komt neem ik mijn low budget DAC mee. 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Als er nog geluid uitkomt, neem ik mijn piepbeest mee 
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Als Dre jouw piepbeest in zijn handen krijgt, stopt ie vanzelf met piepen...

Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Ja, dan gaat ie gillen............. dat moet we zien te voorkomen.ray5150 schreef:Als Dre jouw piepbeest in zijn handen krijgt, stopt ie vanzelf met piepen...![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Anders krijgen we de Partij voor de dieren op ons dak.......Pjotr schreef:Ja, dan gaat ie gillen............. dat moet we zien te voorkomen.ray5150 schreef:Als Dre jouw piepbeest in zijn handen krijgt, stopt ie vanzelf met piepen...![]()
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Wat een gepiep hiero!
Ik was eigenlijk van plan niets uit te voeren.....
Ik was eigenlijk van plan niets uit te voeren.....
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Dat is toch je dagelijks werk? Daar hoef je toch geen plan voor te maken?dre schreef:Wat een gepiep hiero!![]()
Ik was eigenlijk van plan niets uit te voeren.....
Laatst gewijzigd door Pjotr op ma 31 mar 2014, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Dat zou dan ook een breuk met een traditie van jouw zijn....dre schreef:
Ik was eigenlijk van plan niets uit te voeren.....
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Tja,jullie zetten mij hier neer als een actief iemand....... 
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
We nemen je Avatar serieus....dre schreef:Tja,jullie zetten mij hier neer als een actief iemand.......
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Verrek, het hout van die knuppel moet nog in planken gezaagd worden voor zijn vloer! ( zie onderschrift.......)Pjotr schreef:We nemen je Avatar serieus....dre schreef:Tja,jullie zetten mij hier neer als een actief iemand.......
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Is er nog behoefte aan een Stream Magic 6 als backup? Ik kan me herinneren dat in Beetsterzwaag wat problemen waren met zelfbouwstreamerts. Kan overweg met zowel USB stickjes al HD schijfjes (de rest maar even niet benoemd)
Misschien leuk om een zelfbouw DAC mee uit te proberen
Misschien leuk om een zelfbouw DAC mee uit te proberen
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Verdomd, dat lijstje word alleen maar langer ipv korter.ds23man schreef:het hout van die knuppel moet nog in planken gezaagd worden voor zijn vloer! ( zie onderschrift.......)
En d'r is al 1 van de 4 kwartalen voorbij.
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
En er gebeurd niets buiten werken dan..... 
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Die problemen kwamen wel door dat de Hypex de USB connectie voor een soort PC aanzagDan schreef:Is er nog behoefte aan een Stream Magic 6 als backup? Ik kan me herinneren dat in Beetsterzwaag wat problemen waren met zelfbouwstreamerts. Kan overweg met zowel USB stickjes al HD schijfjes (de rest maar even niet benoemd)
Misschien leuk om een zelfbouw DAC mee uit te proberen
Er zijn er dan met de mogelijke workshop 4 streamers en een Server met voldoende geripte muziek en draadloos/ bedraad netwerk.
2 x Raspberry met dac, en met s/pdif.
1 x Cubieboard en een miniITX.
Maar toch wel goed om mogelijk de verschillen in bediening, en andere mogelijke verschillen te zien/horen?
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 1#p1680511
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Voor mezelf ook, ik heb straks een volledig digitaal systeem en dan misschien minder behoefte aan de SM6 en wil hem misschien weg doen om vervolgens een zelfbouw streamer aan te schaffen. Het moet dan wel goed klinken én goed te bedienen zijn door mijn vriendin.hannesie schreef:Die problemen kwamen wel door dat de Hypex de USB connectie voor een soort PC aanzagDan schreef:Is er nog behoefte aan een Stream Magic 6 als backup? Ik kan me herinneren dat in Beetsterzwaag wat problemen waren met zelfbouwstreamerts. Kan overweg met zowel USB stickjes al HD schijfjes (de rest maar even niet benoemd)
Misschien leuk om een zelfbouw DAC mee uit te proberen, dus niet de fout van de streamer, de Hypex kan alleen coaxiaal digitaal aan lijkt het, en geen USB.
Er zijn er dan met de mogelijke workshop 4 streamers en een Server met voldoende geripte muziek en draadloos/ bedraad netwerk.
2 x Raspberry met dac, en met s/pdif.
1 x Cubieboard en een miniITX.
Maar toch wel goed om mogelijk de verschillen in bediening, en andere mogelijke verschillen te zien/horen?
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 1#p1680511
Maar geen paniek hoor, mocht blijken dat er uiteindelijk geen behoefte aan is laat ik hem wel in de auto wachten
