knuisje schreef:Ja, maar daar moet nog een klein kastje bij, een voeding, geheugen, harddisk etc. Dan ga je alsnog richting de 200,-
Een soort RPI met een modernere arm-based soc is een gat in de markt. Ik verwacht zoiets binnen een jaar op de markt.
Die types zijn er al genoeg, maar haast allemaal bedoeld om films mee af te spelen en geen hoogwaardige kwaliteit muziek.
De meeste gaan nu al wel over op Flac, maar het meeste van dat spul was vaak MP3 e.d.
En dan moet je ook de TV aanzetten om het af te spelen.
De hardware die het in principe kan ben ik al zat tegen gekomen, maar dan een print zijn vaak de kleinere series en niet betaalbaar door de transportkosten.
Ik had een mooi boardje op het oog en wilde het bestellen, maar het bleek dan ook nog € 30 aan transportkosten op te leveren.
Daarnaast is de uitbreiding en aanpassing ook vaak een probleem.
Nu denk ik daarom dat een Intel boardje met geintegreerde mSata en voldoende aan geheugen om de zaak te kunnen beheren de weg naar het ultieme is.
De flexibiliteit met de besturingssoftware is dan ook weer een punt wat beter te configureren is voor het doel wat ik voor ogen heb.
Een soort Aurender S10 dus, maar geen € 6500,--
Of nog beter, de Burmester 111
http://www.burmester.de/en/Products/Com ... enter.html