Voor zover mijn kennis strekt: of de versterker als brug is opgebouwd of niet, doet er toch niet zo veel toe? Uiteindelijk gaat het om stroom die geleverd moet worden. En brugversterker moet bij een bepaalde Uuit net zoveel stroom leveren als een single ended versterker. Mee eens?SSassen schreef:Nee hoor, de HS200 is gewoon een klasse-A/B in brug, vandaar dat er bij lage belastingen nogal wat stroom gevraagd wordt, wellicht dat daar de schoen dus wringt, zoals ik al eerder aangaf, da's tenminste wel mijn ervaring en ik test zaken altijd uitvoerig.
http://www.hardwareanalysis.com
scanspeak reference monitor en baskasten met 23W
Moderator: Beheerdersteam
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Als je een stereoversterker in brug-modus zet kan hij minder goed met lagere impendantie omgaan.Hans Nootdorp schreef:Voor zover mijn kennis strekt: of de versterker als brug is opgebouwd of niet, doet er toch niet zo veel toe? Uiteindelijk gaat het om stroom die geleverd moet worden. En brugversterker moet bij een bepaalde Uuit net zoveel stroom leveren als een single ended versterker. Mee eens?SSassen schreef:Nee hoor, de HS200 is gewoon een klasse-A/B in brug, vandaar dat er bij lage belastingen nogal wat stroom gevraagd wordt, wellicht dat daar de schoen dus wringt, zoals ik al eerder aangaf, da's tenminste wel mijn ervaring en ik test zaken altijd uitvoerig.
http://www.hardwareanalysis.com
