scanspeak reference monitor en baskasten met 23W

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Bericht door Hans Nootdorp »

SSassen schreef:
Nee hoor, de HS200 is gewoon een klasse-A/B in brug, vandaar dat er bij lage belastingen nogal wat stroom gevraagd wordt, wellicht dat daar de schoen dus wringt, zoals ik al eerder aangaf, da's tenminste wel mijn ervaring en ik test zaken altijd uitvoerig.
http://www.hardwareanalysis.com
Voor zover mijn kennis strekt: of de versterker als brug is opgebouwd of niet, doet er toch niet zo veel toe? Uiteindelijk gaat het om stroom die geleverd moet worden. En brugversterker moet bij een bepaalde Uuit net zoveel stroom leveren als een single ended versterker. Mee eens?
JeroenKV
Berichten: 1243
Lid geworden op: za 22 jan 2005, 20:28

Bericht door JeroenKV »

Hans Nootdorp schreef:
SSassen schreef:
Nee hoor, de HS200 is gewoon een klasse-A/B in brug, vandaar dat er bij lage belastingen nogal wat stroom gevraagd wordt, wellicht dat daar de schoen dus wringt, zoals ik al eerder aangaf, da's tenminste wel mijn ervaring en ik test zaken altijd uitvoerig.
http://www.hardwareanalysis.com
Voor zover mijn kennis strekt: of de versterker als brug is opgebouwd of niet, doet er toch niet zo veel toe? Uiteindelijk gaat het om stroom die geleverd moet worden. En brugversterker moet bij een bepaalde Uuit net zoveel stroom leveren als een single ended versterker. Mee eens?
Als je een stereoversterker in brug-modus zet kan hij minder goed met lagere impendantie omgaan.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”