Leuk maar ik vind persoonlijk die kopse kanten van multiplex toch een beetje tegenvallen. Althans op de foto. En dat kan "live" best wel es mee vallen.
voor wie ze horen wil, en toevallig in R'dam is: ze staan ff bij Speaker&co (Peter was nieuwsgierig maar had t druk toen ik langs was, dus heb ik ze er maar ff achter gelaten)