Zit wel te prakkizeren of het niet een goed idee is in de winter een dagje te organiseren op de oude manier met een beperkt aantal leden. Zegmaar met meer organisatie/structuur en meer luisterstints zoals vroegâh.
ZBA Luisterdag V Breda 2009, voor wachtlijst (oud topic!)
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: ZBA Luisterdag V Breda,momenteel inschrijven voor wachtl
Hahahaha! maargoed, leuk om te zien dat mensen graag willen komen. eerst hadden we inderdaad met inschrijvingen, maar dat is sinds vorig jaar helemaal losgelaten. werkte toen goed. Als het nu te druk gaat worden merken we dat wel, anders gaan we volgend jaar weer met inschrijvingen werken. In dat geval moet je er vroeg bij zijn
Zit wel te prakkizeren of het niet een goed idee is in de winter een dagje te organiseren op de oude manier met een beperkt aantal leden. Zegmaar met meer organisatie/structuur en meer luisterstints zoals vroegâh.
Zit wel te prakkizeren of het niet een goed idee is in de winter een dagje te organiseren op de oude manier met een beperkt aantal leden. Zegmaar met meer organisatie/structuur en meer luisterstints zoals vroegâh.
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
Re: ZBA Luisterdag V Breda,momenteel inschrijven voor wachtl
Gelukkig maar. Ik was zelf ook al enorm geschrokken. Ik dacht dat ik dit topic in de "actieve" lijst zag staan en las Breda, max 80........ rest is bekend.
Solly voor het ongemak.
M.v.g
Chris
Re: ZBA Luisterdag V Breda,momenteel inschrijven voor wachtl
pfff
zie het een beetje te laat
al zo veel aan meldingen
wil graag nog komen als het kan
een middag of ochtend deel maakt me niet uit
zou graag vriendin mee nemen of al onze creaties en hobby te laten zien
mee eten hoeft niet
met een paar uurtjes ben ik ook al tevreden hoor
dus als het nog kan hoor ik het graag
mvg bert
zie het een beetje te laat
al zo veel aan meldingen
wil graag nog komen als het kan
een middag of ochtend deel maakt me niet uit
zou graag vriendin mee nemen of al onze creaties en hobby te laten zien
mee eten hoeft niet
met een paar uurtjes ben ik ook al tevreden hoor
dus als het nog kan hoor ik het graag
mvg bert
Re: ZBA Luisterdag V Breda,momenteel inschrijven voor wachtl
fritzie, iemand heeft het topic gekickt. Dit was van 2009...kijk effe hier: http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 26&t=12857
Re: ZBA Luisterdag V Breda,momenteel inschrijven voor wachtl
ja zie het
ook ik trap er in
ha ha
bedankt
bert
ook ik trap er in
ha ha
bedankt
bert
Re: ZBA Luisterdag V Breda,momenteel inschrijven voor wachtl
OMG
voor de duidelijkheid:
OUD TOPIC SCHRIK NIET, WAS VAN 2009, HET IS NU 2011, SCHRIK NIET
Zal ff de openingstitel aanpassen, anders gaat het fout.
Jan
voor de duidelijkheid:
OUD TOPIC SCHRIK NIET, WAS VAN 2009, HET IS NU 2011, SCHRIK NIET
Zal ff de openingstitel aanpassen, anders gaat het fout.
Jan
Re: ZBA Luisterdag V Breda 2009, voor wachtlijst (oud topic!
Hey Jan,
Misschien is het zelfs beter om het topic te sluiten
Groeten,
Mischa
Misschien is het zelfs beter om het topic te sluiten
Groeten,
Mischa
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: ZBA Luisterdag V Breda 2009, voor wachtlijst (oud topic!
Haha, dat klinkt wel zo veilig. 
Dus mannen, snel dit oude topic verlaten en kijken naar:
ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Dus mannen, snel dit oude topic verlaten en kijken naar:
ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
