ZBA speaker van het jaar 2007

Moderator: Beheerdersteam

ZBA speaker 2007

Peiling eindigde op vr 29 feb 2008, 21:49

Halve maan van Doppedoos
3
4%
Thesis van Edo
12
18%
Rambo van Sieste
3
4%
Paranello van Jasper
21
31%
Seas Odin van Marcus
8
12%
Gallehus van Kees
11
16%
Brownies van Mipo
0
Geen stemmen
Seas Monitor van Carlo
0
Geen stemmen
5.1 van Carlo
1
1%
Amy van Carlo
0
Geen stemmen
Topas Neo van Fritzzz
3
4%
Speculaaspoppen van pnierop
6
9%
 
Totaal aantal stemmen: 68

Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Jasper Joppe Geers schreef:
@Asterduc: ik moet zeggen dat ik het wel zeer sympathiek vind dat je nogmaals de foto hebt geplaatst met Daniel erop.
ooh, sorry, ik dacht dat dit JIJ was :oops:
eigenlijk horen jullie er dan alle drie op te staan, maar dat fotomateriaal heb ik niet.
Gebruikersavatar
mambofats
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 7:03
Locatie: Waregem

Bericht door mambofats »

Proficiat Jasper voor het fantastische ontwerp.

Volgend jaar zal ik niet alleen stemmen, maar ook meedingen met de nog te bouwen Equinoxe II en een breedbander gebaseerd op Fostex Sigma.
Jaja, we gaan een productief jaar tegemoet.
Plaats reactie

Terug naar “Projecten van het jaar”