Deze is gemakkelijk om uit te proberen dus ga ik komend weekeinde eens doen. Dan staat er aan iedere kant van het podium ééntje. Nog leuk om te zien ook!
Ik moest de term Bass Array eventjes opzoeken en snap nu wat beter wat je schrijft. Dankjewel!
Moderator: Beheerdersteam
Deze is gemakkelijk om uit te proberen dus ga ik komend weekeinde eens doen. Dan staat er aan iedere kant van het podium ééntje. Nog leuk om te zien ook!
Eventjes voor de zekerheid Jeroen. Zoals in de tekening, fire richting zaal in ? Of moeten 'fire' richting van de subs naar elkaar toe ?