Niet zo origineel, zeg maar, 12 in een dozijn.
Het kan zijn dat het wel klinkt, maar dat is dan ook het enige.
Moderator: Beheerdersteam
NOFI maar dat is wel een beetje een flauwe opmerking gezien de onderstaande jubelstemming :SSassen schreef:Heb ik al geroepen dat dit ‘m wordt? Nee? Nou dan, dan lopen jullie wel een beetje op de zaken vooruit!
Gezien je OP en het verloop het topic en de gepostte inspiratie vind ik dit design-technisch wel een beetje een deceptie. De 6plankjes filosofie druipt hier vanaf met uitzondering van een beetje Avalon-eske afgeschuinde hoeken.SSassen schreef:Waanzinnig! Ben op slag verliefd! (met dank aan Wouter).
0C633AF3-3016-4018-90D2-2288A4309320.jpeg
Jazekers, maar daar houdt het voor mij dan ook wel op.SSassen schreef:Het is redelijk recht-toe-recht-aan, met afschuining op de baffle, maar zeg nu zelf, da’s toch een nette vloerstaander zo!
Ik vind ze echt waanzinnig mooiLeeuwarden schreef:Vergeet alsjeblieft die Palladium shit. Maar Vimberg en ook Tidal speakers zijn waanzinnig mooi!
Goed voorstel Maarten, we zijn er nu wel uit! Aan de slag Sander!
Troels heeft fraaie ontwerpen...ik snap alleen niet hoe die foto zo vertekent....kijk eens naar de hoogte tussen de tweeter en de top van de kast, dat zie ik helemaal niet terug in de bouwtekening, of mis ik iets ?Leeuwarden schreef:
Wat is eigenlijk het merk en type van deze luidspreker ?SSassen schreef:Waanzinnig! Ben op slag verliefd! (met dank aan Wouter).
Teufelray5150 schreef:Wat is eigenlijk het merk en type van deze luidspreker ?SSassen schreef:Waanzinnig! Ben op slag verliefd! (met dank aan Wouter).
Ja je mist de basreflexpijp op de foto die er in de bouwtekening wel staat. Geen idee of hij daar in de tekst nog iets over zegt.MechanicalAnimal schreef:Troels heeft fraaie ontwerpen...ik snap alleen niet hoe die foto zo vertekent....kijk eens naar de hoogte tussen de tweeter en de top van de kast, dat zie ik helemaal niet terug in de bouwtekening, of mis ik iets ?Leeuwarden schreef:
EktaGrande.jpg
Met een doekje ervoor... kan je leuk plantjes en kaarsen op zetten hè!SSassen schreef:Waanzinnig! Ben op slag verliefd! (met dank aan Wouter).
Ja ik heb mn bijdrage geleverd hoor, met die enorme kast van een paar posts terughardbats schreef:Ik had ook verwacht dat er met een inspiratie topic een wat meer exotische kastvorm uit zou komen of iig wat meer features. Maargoed, ieder zn meug
Hij heeft jeuk, en wij mogen krabbelen.Shadow schreef:Eigen input zou ook leuk zijn, of wordt dit een waar 'crowdsourced' ontwerp...?