Pagina 6 van 9

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Geplaatst: do 17 nov 2016, 1:05
door hannesie
Ik had ook nog wat, ik hoor het wel.

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Geplaatst: do 17 nov 2016, 7:33
door dre
Bron probleem opgelost zie ik! :goedzo:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Geplaatst: do 17 nov 2016, 9:07
door pappaleo
RobertD schreef:
Ik kan ook nog wel een cd speler meenemen...
Een "stapeltje" is bij mij 3 stuks.

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Geplaatst: do 17 nov 2016, 9:43
door ds23man
De Fantomas set heeft eigen versterking.

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Geplaatst: do 17 nov 2016, 11:26
door Dan
Heeft iemand nog een bron beschikbaar? Ik kan ook mijn laptop meenemen natuurlijk en dan een hotspot van mijn telefoon maken om van Tidal te streamen.... of is er misschien een draadloos netwerk beschikbaar?

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Geplaatst: do 17 nov 2016, 11:54
door hannesie
Ik kan wel voor een setje zorgen, met of zonder dac?

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Geplaatst: do 17 nov 2016, 12:03
door Pjotr
hannesie schreef:
Ik kan wel voor een setje zorgen, met of zonder dac?
De ZBA CA verlangt wel een onberispelijke bron en dito weergevers. Dus w.d.b. ..... :)

Overigens m.b.t. de Karlsonkast, mijn pa zit een weekje in het buitenland blijkt en het gaat erg lastig worden om die kast nog voor a.s. weekend bij hem van zolder te halen. Als ik het geweten had, had ik 'em afgelopen weekend gelijk meegenomen (maar dan stond ie mij in de weg :lol: ). Vind het zelf wel jammer, dit is onvervalst origineel vintage. Volgende ZBA dag maar.

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Geplaatst: do 17 nov 2016, 12:08
door Dan
hannesie schreef:
Ik kan wel voor een setje zorgen, met of zonder dac?
Dat zou mooi zijn Hans. Al was het alleen maar om een stukje redundancy mbt bedrijfszekerheid te garanderen. Voor mijzelf is een dac niet nodig maar voor de analoge zelfbouwers wel.

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Geplaatst: do 17 nov 2016, 13:04
door hannesie
OK, dan neem ik wel de Odroid U3 mee, met een Accesspoint en HD , met dan wat leuke muziek er op, als je zelf wat meeneemt op een sticky kan dat ook. en dan de Ladder Soekris, die op dit moment ook weer een volume regelaar heeft.

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Geplaatst: do 17 nov 2016, 14:05
door Dan
Super Hans! :goedzo:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Geplaatst: do 17 nov 2016, 14:08
door Pjotr
:goedzo: Beter mee verlegen dan om verlegen, al zal die kans klein zijn zijn ;)

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Geplaatst: do 17 nov 2016, 14:43
door RobertD
Pjotr schreef:
hannesie schreef:
Ik kan wel voor een setje zorgen, met of zonder dac?
De ZBA CA verlangt wel een onberispelijke bron en dito weergevers. Dus w.d.b. ..... :)

Overigens m.b.t. de Karlsonkast, mijn pa zit een weekje in het buitenland blijkt en het gaat erg lastig worden om die kast nog voor a.s. weekend bij hem van zolder te halen. Als ik het geweten had, had ik 'em afgelopen weekend gelijk meegenomen (maar dan stond ie mij in de weg :lol: ). Vind het zelf wel jammer, dit is onvervalst origineel vintage. Volgende ZBA dag maar.
Dat geeft je gelijk de kans om er een stereopaartje van de maken :lol:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Geplaatst: do 17 nov 2016, 14:47
door Pjotr
Waarom? De Beatles waren toen ook nog gewoon mono :)

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Geplaatst: do 17 nov 2016, 15:49
door RNacoustics
Ik kan voor de demo's na mij in Kamer 9 eventueel bron beschikbaar stellen.
Neem ook dan m'n CD loopwerk mee.

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Geplaatst: vr 18 nov 2016, 10:51
door Tor-Amp
Bij deze wil ik me ook graag opgeven. Kom dan samen met Rob (hij is van plan om een van zijn zelfbouwversterkers mee te nemen) en Boy, totaal 3 man. Wij willen ook graag naar de Akoestiek Workshop.

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Geplaatst: vr 18 nov 2016, 18:22
door mikekiwi
Tor-Amp schreef:
Bij deze wil ik me ook graag opgeven. Kom dan samen met Rob (hij is van plan om een van zijn zelfbouwversterkers mee te nemen) en Boy, totaal 3 man. Wij willen ook graag naar de Akoestiek Workshop.
Jullie staan erbij. Iets meer info over de versterker (dan weet ik of ik hem in de grote/kleine ruimte in kan zetten).


Verder blijkt dat we wel gewoon de hele dag de beschikking hebben over de kleine luisterruimte. Met het huidige schema en aanbod aan apparatuur hebben we dus zat ruimte om nog wat luisterstints te vullen, vooral 's morgens en aan het eind v/d middag. Dus ik verneem graag of er nog mensen zijn die iets willen meenemen dat nog niet op de lijst staat.

En anders gaan we in de reprise en kunnen we wat systemen nogmaals laten horen als dat is gewenst...

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Geplaatst: vr 18 nov 2016, 19:28
door RNacoustics
Ja dunnejes over doen in de kleine luisterruimte lijkt mij wel wat.
Andere akoestiek kan heel verrassend zijn. :yeah:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programma geupdate...

Geplaatst: vr 18 nov 2016, 20:42
door mikekiwi
We gaan het zien, heb het programma wat omgezet om wat dingen beter tot hun recht te laten komen en nieuwe aanmeldingen toe te voegen. Zie bijlage, zowel hier als in de startpost.

Op- en aanmerkingen zijn weer welkom.

Kan iemand nog een audiofiel verantwoorde elektrahaspel meenemen? En wellicht een paar interklinkjes? Ik heb een tas met luidsprekerkabels bij me en een elektraverdeeldoosding.

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programma geupdate...

Geplaatst: vr 18 nov 2016, 20:55
door Pjotr
`Plak je het programma ook nog op de deuren van de verschillende ruimtes? Werkt wel erg goed.

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programma geupdate...

Geplaatst: vr 18 nov 2016, 21:00
door mikekiwi
Pjotr schreef:
`Plak je het programma ook nog op de deuren van de verschillende ruimtes? Werkt wel erg goed.
zekers, morgenochtend om 08:30 print ik de laatste definitieve versie uit....
Tot die tijd kan ik de aanpassingen nog meenemen, maar als het nodig is kunnen we op de dag zelf ook nog wel iets aanpassen...

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Geplaatst: vr 18 nov 2016, 21:26
door Henkjan
Henkjan schreef:
dre schreef:
Een mooie bron ik kamer 9?
zal ik eens zien of mn B77 zin heeft?
helaas :( die heeft wat TLC nodig voor er weer wat fatsoenlijk muziek uit zal komen

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programma geupdate...

Geplaatst: vr 18 nov 2016, 21:43
door RobertD
De 807 heeft op de valreep nog een aan/uit knop gekregen en ik heb even een paar proeffiltertjes voor de miniOnkens gesoldeerd. Kunnen we die mét en zonder filter horen. (Echt geweldig vind ik het niet, maar er komen wel heel mooie stemmen uit.)

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programma geupdate...

Geplaatst: vr 18 nov 2016, 21:44
door Dan
Ik heb slecht nieuws en ik heb goed nieuws. Beginnend met het slechte nieuws:
De AMT's gaan niet mee. Er zit een rare kraak in en als je die eenmaal hoort kan je hem niet meer loslaten.
Helaas maar ik heb er even geen oplossing voor.

Het goede nieuws is dat ik twee Yuichi a-290 hoorns meeneem met JBL 2445 met daarin berylium membramen. Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken haha. Het is een beetje een kind met een waterhoofd maar er komt wél muziek uit!

IMG_20160906_113849.jpg

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programmaconcept bijgevoegd

Geplaatst: vr 18 nov 2016, 21:47
door ray5150
Henkjan schreef:
Henkjan schreef:
dre schreef:
Een mooie bron ik kamer 9?
zal ik eens zien of mn B77 zin heeft?
helaas :( die heeft wat TLC nodig voor er weer wat fatsoenlijk muziek uit zal komen
Wel oppassen, hoor. op sommige plekken zit 230 Volt netspanning. :-s

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 ! ->programma geupdate...

Geplaatst: vr 18 nov 2016, 22:15
door mikekiwi
Jammer, Dan (dus niet jammer dan). Vooral sneu, maar fijn dat je met een interessante vervanging komt. ik ga het omzetten in het programma. Heb je hier nog een versterker bij nodig?(of neem je zelf iets mee)