Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Hij kon weer mee terug....... 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Sterkte.ds23man schreef:Ik kom definitief niet vanwege medische problemen. Om semi-precies te zijn ernstige ontstekingen in mijn krent (perianale fistels) en wacht op een operatie. Het vervelende is dat het de ene dag wat beter gaat dan de andere maar daar is geen peil op te trekken en ga dan ook geen planning op maken.
Had zelf stiekem gehoopt dat ik misschien toch had kunnen komen maar dat lukt niet (Vitrectomie).
Ik wens iedereen een leuke dag en ben benieuwd naar de foto's en verhalen.
Huib
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
dre schreef:Met zo'n rit er bij lijkt me dat geen pretje inderdaad.........
Ook lekker rustig voor ons.
Ach, in een godin met 'het' systeem moet dat te doen zijn...
Sterkte!
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Heb nog het een en ander aan Russische PIO condensatoren liggen (ook nog een aantal teflon's).
Zal ze meenemen, wellicht is er belangstelling voor.
groet,
Aat
Zal ze meenemen, wellicht is er belangstelling voor.
groet,
Aat
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik kom ook, en ik neem weer wat cementen prullaria mee.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Over Russen gesproken.
Ik heb nog wat doosjes met Russische weerstanden, ooit gehad van RobertD.
Het zijn er te veel voor mij, paar honderd stuks per doosje op kaartjes van 20 stuks.
Zal ze meenemen voor de liefhebber.
Ik heb nog wat doosjes met Russische weerstanden, ooit gehad van RobertD.
Het zijn er te veel voor mij, paar honderd stuks per doosje op kaartjes van 20 stuks.
Zal ze meenemen voor de liefhebber.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Kool of metaal?
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
ugleroda ili metalla? 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Jezus man! 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Volgens mij hebben ze het THC gehalte in Knuis zijn soldeer verhoogd....
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Я не знаю...Андре.
Вы можете видеть саму субботу.

Вы можете видеть саму субботу.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Waar blijft de ondertiteling Ray? 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Alle gekheid op een stokje, echt erg jammer voor degene die niet kunnen komen vanwege fysieke problematies. Veel succes gewenst bij herstel daarvan!
Ik heb de startpost ge-update
Ik heb de startpost ge-update
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Onbeperkte server ruimte?
Paul.
(Paulus, de kabouter zonder humor)
Paul.
(Paulus, de kabouter zonder humor)
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Is er eigenlijk al iets van een programma met wanneer wat te horen is? Ik zal in de loop van de ochtend aankomen. Vrijdagavond een feestje, 's ochtends nog alles in de auto gooien en dan op weg naar breda...
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Kan ik me nog aanmelden?
Gezien mijn audio buur ook ingeschreven heeft, ben ik er graag weer bij
Gezien mijn audio buur ook ingeschreven heeft, ben ik er graag weer bij
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
ik neem dus mee
- meetset,
- scoop,
- ncore versterker
- ga voor goud luidsprekers
- meetset,
- scoop,
- ncore versterker
- ga voor goud luidsprekers
da's letterlijk een PITA, sterkte er mee.ds23man schreef:Ik kom definitief niet vanwege medische problemen..
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik kom ook even langs
.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
ik heb eventueel een eindversterker op basis van de UCD180OEM modules in de aanbieding
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik neem mee......Henkjan schreef:ik neem dus mee
- meetset,
- scoop,
- ncore versterker
- ga voor goud luidsprekers
da's letterlijk een PITA, sterkte er mee.ds23man schreef:Ik kom definitief niet vanwege medische problemen..
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ben ik ook wel benieuwd naar. Is er een vast programma, of wordt er gedurende de dag continue gewisseld, op verzoek bijvoorbeeld?MickRS schreef:Is er eigenlijk al iets van een programma met wanneer wat te horen is? Ik zal in de loop van de ochtend aankomen. Vrijdagavond een feestje, ......
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Op zich is er een 'schema' maar wisselen is zeker geen probleem.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Thx Dre, dat is mooi, is dat al ergens geplaatst, of heb ik daar overheen gelezen....dre schreef:Op zich is er een 'schema' maar wisselen is zeker geen probleem.
