Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Maar gerhard kan ook via regio den haag komen? Die heeft een laro MET winterbanden
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ja maar de rest op de weg nietsander1238 schreef:Maar gerhard kan ook via regio den haag komen? Die heeft een laro MET winterbanden
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
optie 3 lijkt me het beste tenzij de dag ervoor het al zo duidelijk is dat het niet gaat sneeuwen.FR_Aad schreef:Ik vind de laatste optie geen gek idee.Motorfret schreef:Aan allen:
Gezien de voorspelde sneeuw
Ïk woon nagenoeg om de hoek, dus voor mij is het niet zo'n probleem, maar sommigen moeten wat verder rijden.
in feite zijn er 3 mogelijkheden:
- op voorhand door laten gaan
- op voorhand afzeggen
- of: zal ik/zullen we zaterdagochtend tussen 09.00 en 09.30 uur in dit topic bespreken wat we doen, dit aan de hand van de weersvoorspelling van de dag?
Wat denken jullie?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
met een LaRo ben je toch niet afhankelijk van of er een weg is of niet?FR_Aad schreef:Ja maar de rest op de weg nietsander1238 schreef:Maar gerhard kan ook via regio den haag komen? Die heeft een laro MET winterbanden
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Nee,volgens mij had Rambo er toch ook een?
Die was ook niet te stoppen.
Die was ook niet te stoppen.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ik kan me er nog even niks bij voorstellen, sneeuw....
Overleg in de ochtend lijkt me prima.
Overleg in de ochtend lijkt me prima.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Dat was een Amerikaanse legersmekbak Dre.....
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ik wacht af wat Pappaleo besluit .
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ik zit nog te twijfelen om te gaan. Ik zou eigenlijk met iemand anders gaan maar die gaat iig niet meer.
En ik heb ook nog geen winterbanden dus is niet echt lekker rijden als het echt gaat sneeuwen.
De subwoofer kan ik wel meenemen, maar is geen actieve, en speelt alleen onder 50-60hz
En ik heb ook nog geen winterbanden dus is niet echt lekker rijden als het echt gaat sneeuwen.
De subwoofer kan ik wel meenemen, maar is geen actieve, en speelt alleen onder 50-60hz
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ik wil wel een extra versterker mee nemen, alleen zelfbouw lukt me niet meer.
Crossover heb ik dan weer niet.
Crossover heb ik dan weer niet.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ik kan mijn eigen versterker ook wel meenemen (losse plate amp uit een KEF PSW 2010).
Geeft niet al te veel vermogen maar is denk ik ook niet nodig
Geeft niet al te veel vermogen maar is denk ik ook niet nodig
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Niemand een sneeuwschuiver gemaakt? 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Walt pakt gewoon zijn strijkplank!dre schreef:Niemand een sneeuwschuiver gemaakt?
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
iemand uit de buurt van Breda Roosendaal die er heen wil ?
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Komt er ook een Afdac2 met cinemag trafo´s?
Zou het verschil wel willen horen.
Zou het verschil wel willen horen.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Helaas is mijn auto defect.......
Dus ik moet het helaas laten lopen.
Dus ik moet het helaas laten lopen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
dre schreef:Helaas is mijn auto defect.......
Dus ik moet het helaas laten lopen.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
T4foreverdre schreef:Komt ie:
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
He jammer dre.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Misschien komt het toch nog goed! 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ah, gelukkig...dre schreef:Misschien komt het toch nog goed!
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Had afgezegd omdat ik tijdens de luisterdag in Friesland zit.
Stilletjes toch weer plannen gemaakt om er toch te zijn, maar zal nu toch even zaterdagmorgen afwachten voordat ik een barre tocht uit het hoge noorden begin.
Neem in dat geval m'n buizen eindversterkertje (kubus)mee, eens zien wat'ie op de orfeo's doet.
groet,
Aat
Stilletjes toch weer plannen gemaakt om er toch te zijn, maar zal nu toch even zaterdagmorgen afwachten voordat ik een barre tocht uit het hoge noorden begin.
Neem in dat geval m'n buizen eindversterkertje (kubus)mee, eens zien wat'ie op de orfeo's doet.
groet,
Aat
