Helaas ben ik 's avonds laat thuis..sietse schreef:Zonder tegenbericht zal het evenement vrijdagavond a.s. plaatsvinden.
maar ik lees het verslag anders wel
Moderator: Beheerdersteam
De Sonic Impact T amp .... wil em eerst modificeren...sietse schreef:Zouden we er achter kunnen komen hoe laagohmig?deepspace schreef:De T-ampjes kunnen ook prima overweg met laag ohmige speakers voor zover ik weet.
@ Weidok, welke heb jij thuis?

Dat hoop ik nog es te kunnen doen.Je bent te allen tijde welkom om hier eens te luisteren Sietse
Nou Roland, dat was in eerste instantie ook de reden voor het openen van dit topic. En toen waren de Rambo's nog niet in beeld. Maar weet je, mijn Denon kan de wedstrijd nog wel aan, denk ik. Maar als zo'n ding vroegtijdig kapot gegaan is, dan blijf je twijfelen en aan zelfbouw denken, omdat, dat wat er nog van dat zelfbouwen over is, het nog steeds wel doet na vele jaren.Roland schreef:Hoi
Is het geen idee om je laag door een class D plate amp te laten doen en je mid/hoog door een Buizenversterker? Scheelt ook weer filteronderdelen voor de bas en je kan het wat meer instellen op smaak.
Beste van twee werelden?
Groet Roland
Niet als je die buis voor het mid en hoog wat minder krachtig kunt kiezen omdat het laag door een class d gedaan wordt. Die 12 mH spoel moet wel een erg lage rdc hebben. Schat ik zo in. Het is maar een suggestie, ik ben er zelf wel mee bezig, subwoofer met class d en buizen voor mid en hoog.En besparen op filteronderdelen, tja, één spoel van 12mH. Extra versterker is duurder he..