tja dan....
heb jij 2 opties gelukkig.
1: je laat het zo, kost 0€
2: je probeert er het beste van te maken, leert wellicht een en ander, en dat kost je 15€?
Spoelen en condensatoren ga je in de buurt van Montfort niet vinden helaas, dus die optie vervalt.
Topic mag dicht/weg
Moderator: Beheerdersteam
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: top+sub PA systeem Update 7-5-12! (Topkasten)
-
Laatst gewijzigd door The_Maxx op do 07 mar 2019, 1:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: top+sub PA systeem Update 7-5-12! (Topkasten)
Dat staat hier niet ter discussie...
Overigens bestaat de kans dat die spoelen helemaal niet door de brievenbus kunnen
Je hebt nog steeds dezelfde twee opties overigens
rumoh.nl rekent 6,75€ overigens
Bedenk ook dat we noooooit kunnen zeggen dat die exacte spoelen precies de juiste zijn.
Daarom is het helemaal niet verkeerd om 3 waarden te kopen. (en testen)
Ja, lijkt overdreven, maar past wel in dit trial en error karakter van jouw bouwwijze.
Spoelen etc kun je nooit teveel hebben, desnoods verkoop je hier de rest
en nu weer aan de slag!
Overigens bestaat de kans dat die spoelen helemaal niet door de brievenbus kunnen
Je hebt nog steeds dezelfde twee opties overigens
rumoh.nl rekent 6,75€ overigens
Bedenk ook dat we noooooit kunnen zeggen dat die exacte spoelen precies de juiste zijn.
Daarom is het helemaal niet verkeerd om 3 waarden te kopen. (en testen)
Ja, lijkt overdreven, maar past wel in dit trial en error karakter van jouw bouwwijze.
Spoelen etc kun je nooit teveel hebben, desnoods verkoop je hier de rest
en nu weer aan de slag!
