Topic mag dicht/weg

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
bartsegers
Berichten: 5431
Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
Locatie: Roermond

Re: top+sub PA systeem Update 7-5-12! (Topkasten)

Bericht door bartsegers »

tja dan....

heb jij 2 opties gelukkig.

1: je laat het zo, kost 0€
2: je probeert er het beste van te maken, leert wellicht een en ander, en dat kost je 15€?

Spoelen en condensatoren ga je in de buurt van Montfort niet vinden helaas, dus die optie vervalt.
The_Maxx
Berichten: 266
Lid geworden op: do 21 jul 2011, 23:04
Locatie: Echt
Contacteer:

Re: top+sub PA systeem Update 7-5-12! (Topkasten)

Bericht door The_Maxx »

-
Laatst gewijzigd door The_Maxx op do 07 mar 2019, 1:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
bartsegers
Berichten: 5431
Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
Locatie: Roermond

Re: top+sub PA systeem Update 7-5-12! (Topkasten)

Bericht door bartsegers »

Dat staat hier niet ter discussie...

Overigens bestaat de kans dat die spoelen helemaal niet door de brievenbus kunnen =;

Je hebt nog steeds dezelfde twee opties overigens :lol:

rumoh.nl rekent 6,75€ overigens

Bedenk ook dat we noooooit kunnen zeggen dat die exacte spoelen precies de juiste zijn.
Daarom is het helemaal niet verkeerd om 3 waarden te kopen. (en testen)
Ja, lijkt overdreven, maar past wel in dit trial en error karakter van jouw bouwwijze.

Spoelen etc kun je nooit teveel hebben, desnoods verkoop je hier de rest :!:

en nu weer aan de slag!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”