Mooi hoor
Ooit heb ik de PM BILL, Billy Jean genoemd Dit naar de gitaar Jimmy Hendrix had toen hij 15 jaar was
Het zou een Danelectro Shorthorn uit 1958 of 1959
Joram weet daar denk alles van.
Alhoewel iedereen ! weet tegenwoordig (bijna) alles via Google.
en volgens Jimmy Hendrix zelf was het zijn eerste elektrische gitaar , en de naam van zijn vriendin erop geschreven
Jimmy schijnt die gitaar verpand te hebben voor 150 pond in een pandjes huis ging wat in de fik met gitaar en al.
Gek dat die artiesten geen droogbrood kunnen betalen en Net als kunst schilders pas beroemd worden als ze dood zijn
Dat is dus waarom ik die versterker Billy Jean had genoemd
Wat ik echter ooit verkeerd heb onthouden dat het Betty was en geen Billy
