MechanicalAnimal schreef:![]()
jullie sporen echt gewoon geen van allen
Moet dat dan? Doorsnee is ook zo saai!
Moderator: Beheerdersteam
MechanicalAnimal schreef:![]()
jullie sporen echt gewoon geen van allen
Ik gebruik stalen strip HJ, maar alu kan natuurlijk ook denk ik.Henkjan schreef:ik ga dat toch ook eens proberen met die montagestrips, ff latje aluminium halen bij de bouwmarkt....
in plaats van de stalen strips komt er achter de baffle dan een trespa ring, kwestie van doorboren en tappen.MechanicalAnimal schreef:De volgende keer probeer ik het anders en frees ik een ronde ring van Trespa/compactplaat uit die ik achter de driver verzink in de baffle. In die ring kun je namelijk ook prima schroefdraad tappen en is een stuk minder werk.

Hey, ik snap alleen ff niet waarom een 10.9 of 12.9 bout mooier is? Dat is toch de boutsterkte alleen? Hoe kan die kop dan verschillend zijn? Kun je dat ff laten zien?serum schreef:Voordat je ze besteld;
Ik zou persoonlijk voor 10.9 of 12.9 bouten gaan. Mooier om te zien, qua kop, en 8.8 schroeven zijn redelijk zacht en hebben een lelijke kop. ziet een buttonhead er knap uit in jouw units? (verschilt een beetje per unit)
Zoek voor de aardigheid eens op ebay op M6X50 button. Ik haal mijn bouten meestal uit Engeland. (voordeliger dan bij bv. Fabory met de altijd o zo fijne 'handlingkosten')