het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
45Hz valt wel tegen voor zo'n joekel, als ik zijn specs bekijk dan kan een doorsnee JBL 2241/2242 in een kleinere kast nog harder en lager 
Re: het "te koop gezien" topic....
Mooie 2 inch tangband voor 8 euro p/s
http://www.oaudio.de/Sonderangebote-bpa ... 803SM.html
Voor een leuke tweeweg met crossover vanaf 500?
http://www.oaudio.de/Sonderangebote-bpa ... 803SM.html
Voor een leuke tweeweg met crossover vanaf 500?
Re: het "te koop gezien" topic....
Weinig pegels, veel kegel, weinig conus.....bijna meer fasekegel dan conus 
Re: het "te koop gezien" topic....
Het aardige is, degene bij wie ik dit ding hoor heeft ook een enorme JBL sub. Die wint het echt niet van deze qua impact. En inderdaad loopt hij niet heel laag door hebben we eens gemeten. Het is dan ook een PA sub. Die zijn op impact en heelhouden gebouwd.Martin778 schreef:45Hz valt wel tegen voor zo'n joekel, als ik zijn specs bekijk dan kan een doorsnee JBL 2241/2242 in een kleinere kast nog harder en lager
Hij heeft ook de 'hifi' versie, die is actief en loopt wel door tot onder 20hz.
Re: het "te koop gezien" topic....
Lijkt eerder een goedkoop alternatief voor de Davis conustweeter. (ze staan ook bij tweeters onder gebracht op die site)hsmeets schreef:Weinig pegels, veel kegel, weinig conus.....bijna meer fasekegel dan conus
Ze zien er desalniettemin wel cool uit en € 8,-- is niet veel.
Re: het "te koop gezien" topic....
Die Cabasse sub staan nu v.a €450 te koop, ik denk een no-brainer voor het geld als je een monster subwoofer zoekt.
Re: het "te koop gezien" topic....
Ook voor in de auto lijkt het me ideaal. In plaats van een weggedrukt tweetertje die vanaf 4000 Hz zijn werk doet.Jerommel schreef:Lijkt eerder een goedkoop alternatief voor de Davis conustweeter. (ze staan ook bij tweeters onder gebracht op die site)hsmeets schreef:Weinig pegels, veel kegel, weinig conus.....bijna meer fasekegel dan conus
Ze zien er desalniettemin wel cool uit en € 8,-- is niet veel.
Re: het "te koop gezien" topic....
ja, wat noem je een hobbyprijs ?
voor mij is dat een paar euro het stuk, daar heeft hij waarschijnlijk een heel andere mening over...
voor mij is dat een paar euro het stuk, daar heeft hij waarschijnlijk een heel andere mening over...
Re: het "te koop gezien" topic....
Oftewel "ik wil mensen niet afschrikken met mijn vraagprijs, maar ik heb er wel een, en die is best wel hoog" 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
op catawiki staat altijd wel wat leuk audio spul in de veiling.
nu bv een Squeezebox Duet http://veiling.catawiki.nl/kavels/19129 ... -duet-2008
of een TD146 http://veiling.catawiki.nl/kavels/18638 ... d-146-mk-v
nu bv een Squeezebox Duet http://veiling.catawiki.nl/kavels/19129 ... -duet-2008
of een TD146 http://veiling.catawiki.nl/kavels/18638 ... d-146-mk-v
Re: het "te koop gezien" topic....
Een buizentester op marktplaats.http://link.marktplaats.nl/m925113898 Ik heb er geen verstand van, maar ik denk dat anderen het wel leuk vinden
- pappaleo
- Berichten: 12408
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Zo'n soort ding heb ik ook nog staanJohn P schreef:Een buizentester op marktplaats.http://link.marktplaats.nl/m925113898 Ik heb er geen verstand van, maar ik denk dat anderen het wel leuk vinden
Re: het "te koop gezien" topic....
Op de Facebook groep "Rommelmarkt Zutphen en omstreken": een Dual 1254 platenspeler. Aangeboden door Okkelien Molema.
Re: het "te koop gezien" topic....
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... sPage=home
Is dit geen leuk chassis om te modden ? De prijs is lager dan een behuizing en een paar knoppen.
Is dit geen leuk chassis om te modden ? De prijs is lager dan een behuizing en een paar knoppen.
Re: het "te koop gezien" topic....
http://link.marktplaats.nl/m931956955
175 euro voor 24x 6AS7 nieuw sovtek.
Fraaie reservevoorraad voor Roland zijn OTLs
Of voor als je gaat bouwen natuurlijk.
175 euro voor 24x 6AS7 nieuw sovtek.
Fraaie reservevoorraad voor Roland zijn OTLs
Of voor als je gaat bouwen natuurlijk.
Re: het "te koop gezien" topic....
Paartje Ti mini-domes, 15mm spreekspoeltje en textiel ophanging.
über-cute ! geen faceplate, 9½ dollar
http://www.ebay.com/itm/2pcs-4Ohm-4-10- ... 2350f2e74c
über-cute ! geen faceplate, 9½ dollar
http://www.ebay.com/itm/2pcs-4Ohm-4-10- ... 2350f2e74c
Re: het "te koop gezien" topic....
Nog meer kleins:
http://www.ebay.com/itm/331443565484?_t ... EBIDX%3AIT
Paartje 'full range' speakertjes, 32mm doorsnee, nog geen $ 5,--
über-cute
http://www.ebay.com/itm/331443565484?_t ... EBIDX%3AIT
Paartje 'full range' speakertjes, 32mm doorsnee, nog geen $ 5,--
über-cute
- CoenvanDongen
- Berichten: 875
- Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... ousPage=lr
Zoals je op de foto kan zien is hij nieuw € 610,-!!
(Ik vind het knap dat hij hem voor die prijs ergens gevonden heeft!)
Zoals je op de foto kan zien is hij nieuw € 610,-!!
(Ik vind het knap dat hij hem voor die prijs ergens gevonden heeft!)
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
fallissements uitverkoop bij Fame te Amsterdam eind deze week
https://www.troostwijkauctions.com/nl/f ... ce=blinker
https://www.troostwijkauctions.com/nl/f ... ce=blinker
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
helaas, gaat niet doorfallissements uitverkoop bij Fame te Amsterdam eind deze week
https://www.troostwijkauctions.com/nl/f ... ce=blinker
De geplande uitverkoop bij de failliete muziekwinkel Fame in Amsterdam gaat
niet door dit weekend. De curator heeft op het laatste moment de gehele
voorraad kunnen verkopen aan één partij.
