Wat vinden we van 't forum?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

gouwepeer
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 26 jun 2026, 20:37
Contacteer:

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door gouwepeer »

Ik ben nieuw op dit forum, dus ben ik de complete lijst even aan het bekijken. Vanaf de forumindex staat onder categorie "LUIDSPREKER ZELFBOUW EN TWEAKS" forumdeel "Houtbewerking, etc" die verwijst naar url

CODE: Selecteer alles

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewforum.php?f=5
.
Aan de hand van de url's van alle andere topic's zou dat

CODE: Selecteer alles

https://zelfbouwaudio.nl/forum/viewforum.php?f=5
moeten zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”