Hypex nieuws II

Conventionele filters zonder actieve elektronica.

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Hypex nieuws II

Bericht door SSassen »

Matthijs,
Da's een behoorlijk ambitieus project! Welke opleiding/studierichting is dat? En wat ga je precies afronden? Ik had zo de indruk dat 't wat hardware betreft allemaal wel rond was? Begrijp ik dan goed dat je in dat geval met de software aan de slag gaat?
Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Hypex nieuws II

Bericht door b_force »

Mm, denk je dat Hypex zulke informatie vrij laat?
Kan me voorstellen dat daar gevoelige dingen bij zitten.
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1577
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 22:27
Locatie: Rotterdam

Re: Hypex nieuws II

Bericht door Paul »

nou, aangezien je bij een afstudeeropdracht altijd een planning moet maken voor jezelf e.a. kun je die hier vast wel met ons delen :D
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36748
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Hypex nieuws II

Bericht door Pjotr »

b_force schreef:
Kan me voorstellen dat daar gevoelige dingen bij zitten.
Je bedoelt dat het nog wel even gaat duren? :twisted: :lol:
borkaenjo
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 07 feb 2010, 20:24

Re: Hypex nieuws II

Bericht door borkaenjo »

Is het misschien mogelijk een datum te zeggen wanneer
e.e.a. op de markt komt.
Ik zie dit wel zitten als actieve aansturing van mijn Humble Statement.
Misschien voor Hypex wel interessant om daarmee te stoeien.
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Hypex nieuws II

Bericht door SSassen »

Ik vind 't vreemd dat Matthijs m'n vraag niet beantwoord eerlijk gezegd?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36748
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Bump

Bericht door Pjotr »

borkaenjo schreef:
Is het misschien mogelijk een datum te zeggen wanneer
e.e.a. op de markt komt.
Schopje,

Het blijft wel verdacht stil van de kant van Hypex....... :roll:
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Bump

Bericht door b_force »

Pjotr schreef:
borkaenjo schreef:
Is het misschien mogelijk een datum te zeggen wanneer
e.e.a. op de markt komt.
Schopje,

Het blijft wel verdacht stil van de kant van Hypex....... :roll:
Ze mogen ons niet meer :twisted: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
JvS
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 1069
Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
Locatie: Utrecht

Re: Hypex nieuws II

Bericht door JvS »

SSassen schreef:
Ik vind 't vreemd dat Matthijs m'n vraag niet beantwoord eerlijk gezegd?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Je stelt een vraag die niet echt relevant is om te beantwoorden vanuit Hypex. Je vindt het wellicht interessant om te weten, maar de studierichting en de doelstellingen binnen het project op een openbaar forum neerzetten zou ik Hypex willen afraden. Voor je het weet krijg je weer mensen die zeggen dat Hypex zich niet aan beloften houdt.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Hypex nieuws II

Bericht door b_force »

niet echt nieuws meer van Hypex.
Op diyaudio zijn ze nog wel actief.
Tijd om dat dan maar te terroriseren :twisted: :lol:
Hypex_support
ZA-sponsor: Hypex Electronics
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 26 jul 2009, 16:25

Re: Hypex nieuws II

Bericht door Hypex_support »

b_force schreef:
niet echt nieuws meer van Hypex.
Op diyaudio zijn ze nog wel actief.
Tijd om dat dan maar te terroriseren :twisted: :lol:
Goed opgemerkt, op DIY is inderdaad een threath gestart met opmerkingen/suggesties voor de high-end module waar we op dit moment mee bezig zijn, http://www.diyaudio.com/forums/digital- ... ule-s.html. Misschien ook een plan voor ZBA? We staan altijd open voor suggesties, Henkjan heeft daar al wat goede suggesties gedaan.

Update over de status van de 6kanaals: we hebben het geheel werkend, maar om 2>6 kanalen goed configureerbaar te krijgen via de PC en alle randapparatuur werkend of op papier te krijgen is toch een redelijk grote klus. Ook het vinden van de juiste hardwareoplossing is iets waar meer tijd in gaat zitten. Zoals bediening (display en zonder display) input connectoren board, etc.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hypex nieuws II

Bericht door Henkjan »

Matthijs_Hypex schreef:
..... Misschien ook een plan voor ZBA?
u roept, wij draaien :wink:

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 29&t=11307
Plaats reactie

Terug naar “Filterontwerp & Passieve Filters”