b_force schreef:niet echt nieuws meer van Hypex.
Op diyaudio zijn ze nog wel actief.
Tijd om dat dan maar te terroriseren

Goed opgemerkt, op DIY is inderdaad een threath gestart met opmerkingen/suggesties voor de high-end module waar we op dit moment mee bezig zijn,
http://www.diyaudio.com/forums/digital- ... ule-s.html. Misschien ook een plan voor ZBA? We staan altijd open voor suggesties, Henkjan heeft daar al wat goede suggesties gedaan.
Update over de status van de 6kanaals: we hebben het geheel werkend, maar om 2>6 kanalen goed configureerbaar te krijgen via de PC en alle randapparatuur werkend of op papier te krijgen is toch een redelijk grote klus. Ook het vinden van de juiste hardwareoplossing is iets waar meer tijd in gaat zitten. Zoals bediening (display en zonder display) input connectoren board, etc.