ZBA speaker van het jaar 2007
Moderator: Beheerdersteam
- Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
- Contacteer:
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
asterduc schreef:het is geen wedstrijd maar eerder een overzicht wat er gemaakt is vorig jaar en tevens een erebetoon aan alle betrokkenen.
Hmm...
Als een aantal deelnemers nu op 0 procent staan, tot in hoeverre is het dan een eerbetoon? En als het eerder een overzicht is dan zouden we beter geen poll er van maken denk ik. Nu is het toch een soort van competitie, hoe je het ook went of keert..
No offense hoor!
- asterduc
- Berichten: 4165
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
je bescheidenheid siert je Jasper, maar de Poll maakt het net aangenaam om iedereen er deel van te laten uitmaken.Jasper Joppe Geers schreef:asterduc schreef:het is geen wedstrijd maar eerder een overzicht wat er gemaakt is vorig jaar en tevens een erebetoon aan alle betrokkenen.
Hmm...
Als een aantal deelnemers nu op 0 procent staan, tot in hoeverre is het dan een eerbetoon? En als het eerder een overzicht is dan zouden we beter geen poll er van maken denk ik. Nu is het toch een soort van competitie, hoe je het ook went of keert..
No offense hoor!
Iedere bouwer / ontwerper heeft voor zichzelf gewonnen, dat is de definitie achter het zelfbouwen. Het is absoluut geen schande om tussen 12 projecten niet als beste ontwerp te worden uitgekozen. Vanuit dat oogpunt zou ik het persoonlijk dan ook niet erg vinden als niemand op mijn ontwerp zou stemmen.
Daarnaast maakt de poll dat forumleden over je project gaan nadenken.
Tegelijkertijd zet het ook DIYers aan het werk om volgend jaar mee op die lijst te komen.
Groeten,
Ed.
Tja, ik denk ook dat iedereen die wat voor elkaar heeft weten te krijgen daar trots op is, maar zoals al eerder is opgemerkt, kunnen we alleen maar beoordelen op uiterlijk en, hoewel smaken verschillen, hebben we op basis daarvan straks een winnaar, aan wie dat van harte gegund is.
En ik ben en blijf trots op de mijne enzo, maar de anderen zien er ook verrekte mooi uit maar passen niet zo in mijn kamer...
..
(off topic-ben een pakje fineer van mijn vader op het spoor
)
En ik ben en blijf trots op de mijne enzo, maar de anderen zien er ook verrekte mooi uit maar passen niet zo in mijn kamer...
(off topic-ben een pakje fineer van mijn vader op het spoor
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33826
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
preciesasterduc schreef:Iedere bouwer / ontwerper heeft voor zichzelf gewonnen, dat is de definitie achter het zelfbouwen. Het is absoluut geen schande om tussen 12 projecten niet als beste ontwerp te worden uitgekozen.
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Heb je fineer van je vader gemaakt?sietse schreef:(off topic-ben een pakje fineer van mijn vader op het spoor)
Mijn idee: mooi laten zo Sietse... Hele mooie kleurstelling zo en het is zo alledaags om je boxen op je interieur af te stemmen... die Rambo's mogen best gezien worden!!
Kees
- jantje-secuur
- Berichten: 943
- Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
- Locatie: Haarlem
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
- asterduc
- Berichten: 4165
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Letterlijk blood, sweat and tears heeft het hem gekost om tot het overgeweldig resultaat te komen.
Duidelijk dat de meerderheid daar enorm veel sympathie voor heeft en de Paranello de meeste stemmen heeft weten te verzamelen.
Een dikke proficiat Jasper.
Als je naar de HEZB 2008 komt dan zit jij alvast op de kop van de tafel met de grootste Cote à l'Os op je bord!
Edo en Kees hun projecten worden duidelijk ook sterk gewaardeerd.
Ik denk dat iedereen veel respect heeft voor alle getoonde projecten, maar de eerste drie zijn toch wel echte uitschieters die als DIY speaker gerust als buitengewoon kunnen genoemd worden.
Zij die hun jaloezie niet op kunnen hebben nog 10 maanden de tijd om voor de ZBA speaker 2008 te gaan.
Duidelijk dat de meerderheid daar enorm veel sympathie voor heeft en de Paranello de meeste stemmen heeft weten te verzamelen.
Een dikke proficiat Jasper.
Als je naar de HEZB 2008 komt dan zit jij alvast op de kop van de tafel met de grootste Cote à l'Os op je bord!
Edo en Kees hun projecten worden duidelijk ook sterk gewaardeerd.
Ik denk dat iedereen veel respect heeft voor alle getoonde projecten, maar de eerste drie zijn toch wel echte uitschieters die als DIY speaker gerust als buitengewoon kunnen genoemd worden.
Zij die hun jaloezie niet op kunnen hebben nog 10 maanden de tijd om voor de ZBA speaker 2008 te gaan.
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Paranello van Jasper 30% [ 21 ]
Thesis van Edo 17% [ 12 ]
Gallehus van Kees 16% [ 11 ]
Seas Odin van Marcus 11% [ 8 ]
Speculaaspoppen van pnierop 8% [ 6 ]
Halve maan van Doppedoos 4% [ 3 ]
Topas Neo van Fritzzz 4% [ 3 ]
Rambo van Sieste 4% [ 3 ]
5.1 van Carlo 1% [ 1 ]
Amy van Carlo 0% [ 0 ]
Brownies van Mipo 0% [ 0 ]
Seas Monitor van Carlo 0% [ 0 ]
een diepe buiging en applaus aan alle trotse bouwers van hoogwaardige zelfbouwluidsprekers!
ook al sta je niet op de eerste plek, we weten allemaal hoeveel moeite er is gedaan voor het resultaat!

Thesis van Edo 17% [ 12 ]
Gallehus van Kees 16% [ 11 ]
Seas Odin van Marcus 11% [ 8 ]
Speculaaspoppen van pnierop 8% [ 6 ]
Halve maan van Doppedoos 4% [ 3 ]
Topas Neo van Fritzzz 4% [ 3 ]
Rambo van Sieste 4% [ 3 ]
5.1 van Carlo 1% [ 1 ]
Amy van Carlo 0% [ 0 ]
Brownies van Mipo 0% [ 0 ]
Seas Monitor van Carlo 0% [ 0 ]
een diepe buiging en applaus aan alle trotse bouwers van hoogwaardige zelfbouwluidsprekers!
ook al sta je niet op de eerste plek, we weten allemaal hoeveel moeite er is gedaan voor het resultaat!

Gefeliciteerd Jasper!!! Je hebt de eer de ALLEREERSTE ZBA speakercontest te winnen, de ZBA speaker van het jaar 2007 !!!!!!!!!!!
En, je hebt hem hardstikke verdient, god weet wat voor een lijdensweg je hebt gehad om hem af te bouwen. Een heel klein beetje ben ik ook blij dat ik destijds je heb kunnen aansporen om met de hulp van het forum de speaker toch af te maken. Ik had er graag ook "in the flesh" aan meegeholpen, maar de drukte heeft me daarvan weerhouden. Misschien maar goed ook, want ik had hem vast niet zo fraai kunnen afmaken als jij hebt gedaan (samen met edo?).
Chapeau!
Jan
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
Jeej! Da's leuk wakker worden zo! Thanks all!!
@Asterduc: ik moet zeggen dat ik het wel zeer sympathiek vind dat je nogmaals de foto hebt geplaatst met Daniel erop. Eigenlijk zou er dan ook nog een fotooke met Edo erbij moeten zijn ergens.. Mede dankzij hun inspanningen heb ik het project toch kunnen afronden, waarvoor hartelijk dank!
@Asterduc: ik moet zeggen dat ik het wel zeer sympathiek vind dat je nogmaals de foto hebt geplaatst met Daniel erop. Eigenlijk zou er dan ook nog een fotooke met Edo erbij moeten zijn ergens.. Mede dankzij hun inspanningen heb ik het project toch kunnen afronden, waarvoor hartelijk dank!

