Advies voor versterker voor Daudio C1 speakers.

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Advies voor versterker voor Daudio C1 speakers.

Bericht door Pjotr »

Mooie vondst. S.M.S.L. is wel een gerenommeerde Chinees. Ik denk dat je deze wel kun vertrouwen: https://www.audiosciencereview.com/foru ... ort.67018/ Overigens is de prijs bij de Fransozen 200 lager dan elders :shock:

[Edit]
Die van Audiophonics heeft geen DAC aan board zie ik, Is wat je ook wilt!
Gebruikersavatar
CoenvanDongen
Berichten: 875
Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Advies voor versterker voor Daudio C1 speakers.

Bericht door CoenvanDongen »

Ik heb de S.M.S.L transport ook besteld.
Ik heb met een hifi liefhebbende collega al afgesproken om een uitgebreide luistertest met de smsl, de WIIM, de Denon, een goedkope cd transport en een wat duurdere DAC van hem .

Ik hou jullie op de hoogte van de luisterresultaten.

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken allemaal.
Gebruikersavatar
CoenvanDongen
Berichten: 875
Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Advies voor versterker voor Daudio C1 speakers.

Bericht door CoenvanDongen »

Heel erg tevreden zowel optisch als muzikaal!
IMG_6168.jpeg
IMG_6169.jpeg
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Advies voor versterker voor Daudio C1 speakers.

Bericht door richard »

Speler ziet er mooi uit, past goed naast de B&O. Is hij van metaal/aluminium?
En het afspelen van cd's, doet hij dat gapless?
Laatst gewijzigd door richard op di 14 apr 2026, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Advies voor versterker voor Daudio C1 speakers.

Bericht door Pjotr »

Felie! Ziet er fraai uit ook. Genieten maar O:)
Gebruikersavatar
CoenvanDongen
Berichten: 875
Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Advies voor versterker voor Daudio C1 speakers.

Bericht door CoenvanDongen »

richard schreef: di 14 apr 2026, 19:13
Speler ziet er mooi uit, past goed naast de B&O. Is hij van metaal/aluminium?
En het afspelen van cd's, doet hij dat gapless?
Ja ik denk aluminium. Hij is ook echt behoorlijk zwaar. Misschien hebben ze er stiekem een baksteen in verstopt zodat hij wat audiofieler aanvoelt.
Het werkt wel in ieder geval. :rofl:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Advies voor versterker voor Daudio C1 speakers.

Bericht door hannesie »

Ik zou het in ieder geval controleren, je weet het het maar nooit met die audiofielen. :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Advies voor versterker voor Daudio C1 speakers.

Bericht door Pjotr »

Chinezen zijn vooral erg pragmatisch ingesteld. Ik vermoed eerder dat ze een trafo o.i.d. gebruikt hebben dan dan een baksteen.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Advies voor versterker voor Daudio C1 speakers.

Bericht door richard »

Of boordevol spionagesoftware.

Maar ja, dat zit tegenwoordig overal in. Ik werd al weer een paar jaar geleden door mijn collega van de it gewaarschuwd de telefoon niet mee te nemen naar de wc.
Gebruikersavatar
pvanlingen
Berichten: 1587
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
Locatie: Dronten

Re: Advies voor versterker voor Daudio C1 speakers.

Bericht door pvanlingen »

Waarom niet naar de wc meenemen.
Zit er ook een geur sensor in?
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3080
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Advies voor versterker voor Daudio C1 speakers.

Bericht door beijert »

Ik neem hem juist mee. Sta nu op de blacklist.
Plaats reactie