Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door Shadow »

asterduc schreef:
Shadow schreef:
ds23man schreef:
De lijst met spullen is nog wel wat mager....
ray5150 schreef:
Vaak nemen mensen ook spullen mee die niet op de lijst staan.
Shadow schreef:
Maar om de grote ruimte te vullen kunnen we nog wel wat gebruiken idd.
ik kan deze wel meebrengen!
verenter.jpg
:goeie: :goeie: :goeie:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door hannesie »

Ik ben er ook wel erg nieuwsgierig naar, lijkt mij een set met (h)eerlijke drivers. :sure: :sure:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door Barry2001 »

Bert61 schreef:
Shadow schreef:
Iedereen neem al spullen voor jou mee Bert :rofl:
:wink: is wederzijds toch heb ook voor Barry een doos :P
:goedzo:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door dre »

Ik ben bang dat ik het feest ga missen! :cry:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door ds23man »

Iets met pijltjes Dre?
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door Wowly »

Ik heb de openingspost weer bijgewerkt, we zitten nu op 39 man. Als er nog zo'n 15-20 man bijkomen zitten we goed.

Vwb de invulling van de dag, als iedereen ongeveer aan kan geven wat ie meeneemt hebben we een beetje een idee wat er komt. Nu er door het hele jaar verspreid aardig wat luisterdagen zijn is het niet zo gek als er wat minder wordt meegenomen. Op zich niet erg als we goede sets per ruimte hebben we kunnen ons dan namelijk focussen op de muziek zelf ipv dat we als een razende sets aan het omzetten zijn hahahaha.

Ik zou het erg fijn vinden als onze eigen Planar-specialist Wrinex een presentatie zou houden. Heb een verzoek uitstaan naar een zeer gewaardeerd audiofiel opnamespecialist om een presentatie te houden, hopelijk reageert deze positief!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door Henkjan »

laat ik mezelf maar eens een target zetten (want nog niet af): ik neem mee een sub/sat systeempje bestaande uit: een paar bekende satjes (octaeders) met breedbanders, een subje met mfb, een streamer met dsp en dirac
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door Shadow »

Wowly schreef:
Ik heb de openingspost weer bijgewerkt, we zitten nu op 39 man. Als er nog zo'n 15-20 man bijkomen zitten we goed.

Vwb de invulling van de dag, als iedereen ongeveer aan kan geven wat ie meeneemt hebben we een beetje een idee wat er komt. Nu er door het hele jaar verspreid aardig wat luisterdagen zijn is het niet zo gek als er wat minder wordt meegenomen. Op zich niet erg als we goede sets per ruimte hebben we kunnen ons dan namelijk focussen op de muziek zelf ipv dat we als een razende sets aan het omzetten zijn hahahaha.

Ik zou het erg fijn vinden als onze eigen Planar-specialist Wrinex een presentatie zou houden. Heb een verzoek uitstaan naar een zeer gewaardeerd audiofiel opnamespecialist om een presentatie te houden, hopelijk reageert deze positief!
Vergeet niet dat Ton z’n dochter mee neemt en ik m’n vrouw, die betalen ook mee :lol:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door hannesie »

Ik heb op de laatste dag van de AVMN een demo gedaan met de RelaiXed en de streamers en daar dan verschillende voedingen bij, waarbij de volume en muziek synchroon lopen op de naar de eindtrap.

Dat gaf aardig wat verbaasde gezichten, dan kan dat ook wel doen met de andere DAC's en streamers, misschien leuk om dan te vergelijken.
Dan kan ik 2x Soekris R2R DAC en een RelaiXed , 4 streamers/verschillende voedingen met ook een voeding van democles erbij, en wat netwerkspullen/ROON server, om de boel in de lucht te krijgen, dan deze keer met een switch er bij, zodat het omsteken van kabels geen tijd en verwarring geeft.

Ik hoor graag een reactie of dit gewaardeerd wordt, anders laat ik het wel thuis. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door Pjotr »

Dat vindt Wowly dan weer niet leuk begrijp ik:
Op zich niet erg als we goede sets per ruimte hebben we kunnen ons dan namelijk focussen op de muziek zelf ipv dat we als een razende sets aan het omzetten zijn hahahaha.
hahahaha :think:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door dre »

ds23man schreef:
Iets met pijltjes Dre?
Ja,daar ziet het wel naar uit......
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door Shadow »

Vorig jaar lagen jullie er al uit rond deze tijd :rofl:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door dre »

Shadow schreef:
Vorig jaar lagen jullie er al uit rond deze tijd :rofl:
Nee,zeker niet! =;
Vorig jaar heb ik niet meegespeeld,dit jaar geen optie helaas..... :?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door ds23man »

Tenzij je geblesseerd raakt.
Gebruikersavatar
kuiperik
Berichten: 502
Lid geworden op: vr 05 nov 2004, 17:52
Locatie: Omg. Eindhoven
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door kuiperik »

hannesie schreef:
Ik heb op de laatste dag van de AVMN een demo gedaan met de RelaiXed en de streamers en daar dan verschillende voedingen bij, waarbij de volume en muziek synchroon lopen op de naar de eindtrap.

Dat gaf aardig wat verbaasde gezichten, dan kan dat ook wel doen met de andere DAC's en streamers, misschien leuk om dan te vergelijken.
Dan kan ik 2x Soekris R2R DAC en een RelaiXed , 4 streamers/verschillende voedingen met ook een voeding van democles erbij, en wat netwerkspullen/ROON server, om de boel in de lucht te krijgen, dan deze keer met een switch er bij, zodat het omsteken van kabels geen tijd en verwarring geeft.

Ik hoor graag een reactie of dit gewaardeerd wordt, anders laat ik het wel thuis. :mrgreen:
Hans, leuk idee :goedzo: lijkt mij wel interessant en ben zelf wel benieuwd naar de verschillende streamers/voedingen.
wol5455
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 05 feb 2006, 17:40

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door wol5455 »

Soekris ,veel over gelezen maar nooit gehoord,ben benieuwd.
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1508
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door Dan »

Ik kom ook 26 mei.
Met vriendin, maar ik denk dat die weer met een uurtje weer weg is. Tis koopzondag geloof ik :lol:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door Shadow »

Waarschijnlijk komt m'n vrouw ook weer mee, plus Ton vd Acker neemt misschien z'n dochter weer mee, als ze wat met haken en ander handwerk heeft kan ze aanschuiven. :lol:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door ds23man »

Shadow schreef:
Waarschijnlijk komt m'n vrouw ook weer mee, plus Ton vd Acker neemt misschien z'n dochter weer mee, als ze wat met haken en ander handwerk heeft kan ze aanschuiven. :lol:
Ik heb nog wel wat onbewerkte schapenvachten liggen die ik mee kan nemen....
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door knuisje »

Goed plan Hans!
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door Shadow »

ds23man schreef:
Shadow schreef:
Waarschijnlijk komt m'n vrouw ook weer mee, plus Ton vd Acker neemt misschien z'n dochter weer mee, als ze wat met haken en ander handwerk heeft kan ze aanschuiven. :lol:
Ik heb nog wel wat onbewerkte schapenvachten liggen die ik mee kan nemen....
Als het schaap er al uit is, graag Gerhard!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door Henkjan »

Shadow schreef:
ds23man schreef:
Shadow schreef:
Waarschijnlijk komt m'n vrouw ook weer mee, plus Ton vd Acker neemt misschien z'n dochter weer mee, als ze wat met haken en ander handwerk heeft kan ze aanschuiven. :lol:
Ik heb nog wel wat onbewerkte schapenvachten liggen die ik mee kan nemen....
Als het schaap er al uit is, graag Gerhard!
en de BBQ dan?
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door Shadow »

Mja shoarmatje maken :-k
rdebije
Berichten: 49
Lid geworden op: vr 23 jun 2017, 17:42

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door rdebije »

Ik kom ook.
BUIZERD
Berichten: 51
Lid geworden op: di 15 mar 2011, 18:00

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019

Bericht door BUIZERD »

Ik ben ook van de party.

Iemand nog interesse om een Hiraga Le Monstre te luisteren.
Dan moet de versterker wel bij iemand anders in zijn set geknoopt worden want dit is het enige wat ik mee kan sjouwen.
Laat maar weten.

Groetsels
Hans
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”