Luisterdag 7 october 2006 Breda II

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
ToTo
Berichten: 445
Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 19:52
Locatie: Mol-Postel België

Bericht door ToTo »

Montana schreef:
ToTo schreef:
KT88 schreef:
Is wel wat lastig, ik heb zelf al e.e.a. aan apparatuur en CDs/LPs te beheren, plus dat ik nog eens als vliegende kiep fungeer voor her en der aansluitingsprobleempjes, meetklusjes en soldeerdingetjes.

Ik wil hem wel meenemen, maar dan mag iemand anders erop passen.
Montana????
Zeg het maar?!
Wil jij op mijn SACDspeler letten als KT88 hem meeneemt?

Ik kan waarschijnlijk rond 3 uur zelf in Breda zijn.

Grt
Gebruikersavatar
Martijn H
Berichten: 3210
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam

Bericht door Martijn H »

Ik snapte de vraag al niet.. Ik ga helemaal niet naar Breda! Anders wilde ik er wel op letten..

Succes!

mvg,

Montana
ToTo
Berichten: 445
Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 19:52
Locatie: Mol-Postel België

Bericht door ToTo »

Heeft het dan nog wel zin om de speler mee te nemen als ik pas rond 3 uur kom?
Verder ken ik niemand persoonlijk.

Is er iemand die naar Breda gaat en in de buurt van Amersfoort woont of hier langs komt op weg naar Breda?

Grt
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

Of je neemt 'm zelf mee om drie uur. Degenen die hem willen beluisteren, kunnen het dan vast nog wel even doen.
ToTo
Berichten: 445
Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 19:52
Locatie: Mol-Postel België

Bericht door ToTo »

Martijn M schreef:
Of je neemt 'm zelf mee om drie uur. Degenen die hem willen beluisteren, kunnen het dan vast nog wel even doen.
Dat lijkt me dan het beste.
Gaan we gewoon nog een paar uurtjes door??? :lol: :?:
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Porcino »

Ach ja, ik hoef pas om 19:00 in het centrum van breda te zijn voor een eet-deet hahaha

Blijf dus nog wel even...
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12870
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Toto, Wowly reageert even niet wegens omstandigheden, maar de ruimte is gehuurd tot 17:00u, dat is dan ook het einde van het programma. Pas om 15:00u komen is rijkelijk laat en volgens mij eerlijk gezegd nogal zinloos. Tenzij je aan slechts 1 luistersessie genoeg hebt... Tijd om te klooien is er na 15:00u niet meer.

Nog even een oproep aan allen, herhaald wat Wowly al heeft gedaan: dempingsmateriaal meenemen graag! Dat maakt onze luisterdag zoveel aangenamer, de systemen komen veel beter tot hun recht. Ik neem in ieder geval 4 van die panelen van 120x120cm mee, dezelfde die ik thuis voor het plafond heb gebruikt.
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Porcino »

Kan 2 platen BAF meenemen...? Geen idee of dat werkt voor ruimtes dempen, verder altijd wat fleecedekens in de auto...
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

jeroen_d schreef:
dempingsmateriaal meenemen graag!
Wat wordt daar allemaal onder verstaan? Ook dingen als: dekens, slaakzaken e.d?
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

Ja, neem jij je slaakzaken maar mee :P . Ben wel benieuwd naar de akoestische werking van die dingen.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12870
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

voodooless schreef:
jeroen_d schreef:
dempingsmateriaal meenemen graag!
Wat wordt daar allemaal onder verstaan? Ook dingen als: dekens, slaakzaken e.d?
Ja jongens, moeten we nu alles uitleggen? Alles wat dempt natuurlijk! Een slaapzak is geen gek idee trouwens. Een donzen dekbed vulling lijkt me ook wel wat :lol: .
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Oke. Dat moet lukken lijkt me. Iets dergelijks heeft iedereen wel in huis denk ik.
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Even los van de zaal die om 1700 uur sluit: dat is tevens de uiterste tijd dat ik weer weg wil...........
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Porcino »

KT88 schreef:
Even los van de zaal die om 1700 uur sluit: dat is tevens de uiterste tijd dat ik weer weg wil...........
Maar we zijn je vrienden ... :roll: :P :wink:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Hoi mannen,

Ik ben er weer ff, net terug aus deutschland (mijn vader maakt het goed, gelukkig) maar ik ben zelf nog aan de recovery bezig van mezelf en de familie, ik ben daar erg veel tijd mee kwijt. Als er vagen zijn even bij Jeroen en
KT aankloppen, die weten hoe alles reilt en zeilt.

Dempingsmateriaal is er nooit genoeg, dus als je wat mee kunt nemen is dat natuurlijk super. We moeten er om 17.00 uur uit.Dan is de dag lang genoeg geweest, neem dat maar van mij aan! Je hebt dan zoveel indrukken opgedaan dat je er nog dagen van nageniet!
Het zou mooi zijn als die zwaar gemodde sacd-speler er zou zijn, ik wil daar best een oogje op houden hoor.

Overigens, ik zal het nog maar eens zeggen, geef je NIET op als je niet ZEKER weet dat je kunt komen. Dit is allemaal bonnefooi-zaken, en als iedereen er maar bij komt en weer gaat blijft de financieele situatie zo onzeker, dat het niet leuk is om te organiseren, en ik wil er natuurlijk wel lol in blijven houden natuurlijk. Afgelopen keer kwam ik maar nét uit de kosten (eigenlijk niet, als je al die kilometers meetelt die ik heb gereden om een goede ruimte te vinden...), deze keer is er wat meer animo dus ik hoop maar dat het goed gaat komen.. Iedereen die nog niet heeft betaald (zelf ff checken, want ik heb de lijst in de 1e post van deze thread niet meer bijgewerkt vanwege het gebeuren rond mijn vader) word zeer vriendelijk verzocht dit alsnog te doen natuurlijk.

Vuilnisman, jij mag in de plaats van Toto komen, oke?

groetjes

Jan/Wowly
de vuilnisman
Berichten: 123
Lid geworden op: di 31 aug 2004, 12:46

Bericht door de vuilnisman »

oke perfect
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik heb toch maar even gechecked wie er wel en niet heeft betaald en de lijst aangevuld voor degene die al wel hebben betaald.

@Toto; je komt maar gewoon zo snel mogelijk langs als je kunt. Mijn zwager was voig jaar ook nog even snel gekomen(eerder vertrokken van zijn werk), maar vertelde dat hij het niet had willen missen!

Wowly
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Welkom terug Jan,

Even een wijziging wat mijzelf betreft, de klasse-A versterkers krijg ik namelijk niet op tijd af, simpelweg omdat de uiteindelijke dubbelzijdige printen ervoor pas eind volgende week geleverd worden. Als ik dan in een paar dagen alles in elkaar moet zetten wordt 't haastwerk en da's zonde. Wat wel meegaat is het onderstaande:

- UcD400 dual mono versterker
- Marantz CD7300 CD-speler (gebruikt als loopwerk)
- High-end DAC
- Set Silverado's

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

heel goed, geen hastwerk leveren, krijg je later spijt van, zeker als je alles ook nog eens wil nakijken of het werkt zoals hoort. Mocht je per ongeluk ze toch op tijd afhebben, kunnen we altijd in de klooi-uurtjes kijken of dat klinkt.

Jan
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Ik zie nergens nog een draaitafel tussen staan, of vergis ik me? Dan heeft het ook geen zin dat ik m'n P06 phono-trap meebreng denk ik.

als er wel iemand een DT meebrengt met een MM element laat je 't maar horen. 't Ding is zo ingeladen.

Is er nog nood voor de Pioneer DVD-speler? Misschien voor de 5.1 set-up? De speler heeft volledige 5.1 analoge uitgangen, als dat van pas komt.
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Blijkbaar vallen mijn posts weg, ik heb al meermalen gemeld dat ik een draaitafel meeneem met DL160 en een phonostage.
Plus een heerlijke hoop LPs met diverse muzieken die voor eenieder wel te verteren zouden moeten zijn (denk ik dan toch).

Een extra phonostage is altijd welkom dan, mooie vergelijking trekken!

Wegens het wegvallen van Sander's klasse A kan/zal mijn hybride wel weer dienst mogen/kunnen doen, indien gewenst :lol:

Daar moet dan wel mijn Tangent-amp-50 pre bij, wegens het ontbreken van enige regelaars op die hybrid.

Ach, we gaan het wel zien komende week.

Wowly heeft nu wel even wat anders aan zijn hoofd, ik stel voor dat Jeroen mij even mailt ivm. eventuele technische organisatiedingen als Wowly onverhoopt verhinderd zou zijn, of de dag niet door zou gaan.
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Porcino »

Ik neem een DIY Passlabs Aleph Ono mee, dus dat is twee :)
Gebruikersavatar
dekkersj
Berichten: 1210
Lid geworden op: wo 11 jan 2006, 0:41
Locatie: Steenbergen (NB)
Contacteer:

Bericht door dekkersj »

In ieder geval veel plezier toegewenst de 7de. Ik heb de indruk dat het overvol is dus ik zal mij niet aanmelden. Mocht het zo zijn dat er een gaatje is, dan houd ik mij van harte aanbevolen. Ik woon in Breda dus voor mij is het geen onderneming qua reis.

Groet,
Jacco
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

KT88 schreef:
Blijkbaar vallen mijn posts weg, ik heb al meermalen gemeld dat ik een draaitafel meeneem met DL160 en een phonostage.
Plus een heerlijke hoop LPs met diverse muzieken die voor eenieder wel te verteren zouden moeten zijn (denk ik dan toch).

Een extra phonostage is altijd welkom dan, mooie vergelijking trekken!
OK, dan neem ik de P06 mee. Hij ziet niet uit maar klinkt naar mijn mening heel behoorlijk.

Ik kan ook wat vinyl meebrengen.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Hoi KT88,

het lijkt wel of jij en rho allebei de posts terug niet lezen :wink: Ik ben weer terug aus die heimat en m'n pa gaat nu goed (gelukkig). de luisterdag gaat sowieso door. Zelfs mocht ik er zelf niet bij zijn kan ie gewoon doorgaan. Ik ben overigens erg benieuwd naar de set met analoge bron, en zou er in een klooi-uurtje mijn refmon wel eens op willen aansluiten :P

Als het goed is neemt KT dus de meerkanaals brin van Toto mee, dus is die van Rho vooralsnog niet nodig.

DekkersJ gaat ff op de wachtlijst, zo snel als er iemand afvalt hoor je het van mij goed?

Jan
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”