Wil jij op mijn SACDspeler letten als KT88 hem meeneemt?Montana schreef:Zeg het maar?!ToTo schreef:Montana????KT88 schreef:Is wel wat lastig, ik heb zelf al e.e.a. aan apparatuur en CDs/LPs te beheren, plus dat ik nog eens als vliegende kiep fungeer voor her en der aansluitingsprobleempjes, meetklusjes en soldeerdingetjes.
Ik wil hem wel meenemen, maar dan mag iemand anders erop passen.
Ik kan waarschijnlijk rond 3 uur zelf in Breda zijn.
Grt
