Pagina 5 van 16
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: zo 29 okt 2017, 13:32
door Renej
@Ray5150,
Dank je wel. Ja dat is maar de vraag.
Hmm zal maar snel beginnen met flink goed poetsen

. Dan kan het tenminste daar niet aan liggen.
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: zo 29 okt 2017, 14:58
door knuisje
RNacoustics schreef:Hoi Peter, ik neem mijn Afdac ook mee. Heb ik wat gemist

Wat is er veranderd met de nieuwe firmware?
Ondersteuning voor DSD256 en DSD512.

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: zo 29 okt 2017, 15:02
door RNacoustics
Top

kan ik straks ook Quad DSD Music afspelen

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: zo 29 okt 2017, 16:42
door Henkjan
knuisje schreef:RNacoustics schreef:Hoi Peter, ik neem mijn Afdac ook mee. Heb ik wat gemist

Wat is er veranderd met de nieuwe firmware?
Ondersteuning voor DSD256 en DSD512.

Ah, nog wat om op de stapel "mee naar Alphen" te leggen

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: zo 29 okt 2017, 21:56
door Shadow
Crap de auto is al vol, oh ik heb geen afdac, ben bezig met een afdak

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: di 31 okt 2017, 21:53
door mikekiwi
Met ietwat vertraging de lijst bijgewerkt, 30 deelnemers zijn er vooralsnog aangemeld, qua apparatuur etc past het programmatijdstechnisch nu nog prima in de kleinere ruimte
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: di 31 okt 2017, 22:08
door hannesie
Je hebt mij er nog niet bijgezet, logisch, ik had het dan wel moeten melden, en ik neem in ieder geval wat elektronica mee om een dac-je aan te sturen en dan ook voldoende muziek, en een USB stick met muziek zal ook lukken als iemand dat bij zich heeft.
Eventueel ook nog een dac als daar behoefte aan is.
Niet te/zo veel deze keer, kan in een schoenendoos denk ik.

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: wo 01 nov 2017, 7:53
door Boemeltje
En een definitief van mijn kant. Neem mijn broer mee

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: wo 01 nov 2017, 19:28
door GerardJ
Ik ben van plan om ook naar Alphen te komen (nog steeds in de achtertuin). Ik breng mijn netwerkspeler, op basis van een raspberry pi met DDDAC, mee ter demonstratie (een eindversterker en luidsprekers zijn dan nog wel welkom). Inmiddels heb ik deze speler uitgebreid met de mogelijkheid om gecontroleerd en afzonderlijk 2e en 3e orde vervorming toe te voegen (buizengeluid

).
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: wo 01 nov 2017, 20:37
door AatV
GerardJ schreef:Ik ben van plan om ook naar Alphen te komen (nog steeds in de achtertuin). Ik breng mijn netwerkspeler, op basis van een raspberry pi met DDDAC, mee ter demonstratie (een eindversterker en luidsprekers zijn dan nog wel welkom). Inmiddels heb ik deze speler uitgebreid met de mogelijkheid om gecontroleerd en afzonderlijk 2e en 3e orde vervorming toe te voegen (buizengeluid

).
Interessant, neem aan dat de vervormingspercentages te variëren zijn?
groet,
Aat
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: do 02 nov 2017, 22:35
door GerardJ
Ja, de 2e en 3e orde vervorming kunnen afzonderlijk en naar niveau worden ngesteld.
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: do 02 nov 2017, 22:58
door Raaf
Leeuwarden schreef:Hoera! Diana Kraaloog!

Ik ben erg benieuwd hoe men de Holton gaat vinden!
Kraaloog .......gatsie, ik neem wel wat tegengif mee
https://www.youtube.com/watch?v=qG5AZIRMvRo
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: do 02 nov 2017, 23:03
door hannesie

Maar ze speelt geen piano???
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: vr 03 nov 2017, 21:06
door Fredvandam
Zou iemand in de gelegenheid zijn om tijdens de luisterdag mijn speakers te kunnen doormeten? Dan wil ik ze graag meenemen. Ik kom er niet uit.
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: vr 03 nov 2017, 21:46
door Henkjan
ik zal mn set meenemen
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: vr 03 nov 2017, 21:49
door Henkjan
ik kreeg een leuk idee voor tijdens de pizza: een potje "faster than shazam", voldoende muziek nerds aanwezig immers

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: vr 03 nov 2017, 22:17
door Fredvandam
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: vr 03 nov 2017, 22:57
door Zweitse
Misschien een mini work shop meten?
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: vr 03 nov 2017, 23:11
door Henkjan
Zweitse schreef:
Misschien een mini work shop meten?
dat laat ik aan een ander over, ik krijg met mn huidige setup bruikbare resultaten om een project mee te filteren, maar dat is t wel.
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: za 04 nov 2017, 0:00
door hannesie
Henkjan schreef:ik kreeg een leuk idee voor tijdens de pizza: een potje "faster than shazam", voldoende muziek nerds aanwezig immers

En als je dan een Sateh-tje wilt eten?

.............met wat meloen.

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: za 04 nov 2017, 0:06
door Pjotr
hannesie schreef:Henkjan schreef:ik kreeg een leuk idee voor tijdens de pizza: een potje "faster than shazam", voldoende muziek nerds aanwezig immers

En als je dan een Sateh-tje wilt eten?

.............met wat meloen.

Dat mag je op je gemak opeten Hans. Op de maat van..... naar eigen keuze

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: za 04 nov 2017, 9:35
door Fredvandam
Henkjan schreef:Zweitse schreef:
Misschien een mini work shop meten?
dat laat ik aan een ander over, ik krijg met mn huidige setup bruikbare resultaten om een project mee te filteren, maar dat is t wel.
Ik krijg ook wel resultaten, maar ik vertrouw deze niet of interpreer deze niet goed. Iig niet om er een filter mee te maken..
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: za 04 nov 2017, 11:23
door OpaBert
Ik kom ook voor een uurtje of twee
Zal proberen een werkende Billy Jean mee te nemen dat moet lukken in twee weken
Ik word gesjofeerd die vind dit ook wel leuk dus
Bert61 met kameraad

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: za 04 nov 2017, 11:38
door hannesie
Dat is behoorlijk wat(t) glas in Alphen deze keer.
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Geplaatst: za 04 nov 2017, 12:01
door Walt
Begint zo langzamerhand een flinke lijst bezoekers + apparatuur te worden!